Gjest Gjest_Forvirret_* Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 hva betyr dette egentlig? har jeg blitt ført bak lyset? og skal jeg konfrontere dette med tanken på at det var 1 år siden. jeg gikk inn på min kjæresters facebook og så utboksen hans, jeg klarte og finne hans passord ( vi har vært sammen i 5 år) så ser jeg en mld fra en han jobber med som sier følgende: Jonatah hahahaahah hva skjer med deg og lise? skal fortelle dette til din kjæreste Ida og min kjæreste svarer febrilsk og truer han med at han ikke skal blade seg inn, og at han og lise er kun venner. da svarer kollegaen: oki jonatahn gjør hva du vil, I dont care!!! hva betyr dette egentlig? ??? er så innmari usikker nå... vondt i magen.
Gjest Gjest_Hannah_* Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Vet du hvem denne Lise er da? Er de venner? Kjenner du henne?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 du "klarte" a finne passordet hans ? har han gjort noe annet som gjoer at du ikke stoler pa han da eller ? Man leter jo ikke etter passord med mindre man er litt suspicious eller usikker pa noe ... trodde jeg...
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 du "klarte" a finne passordet hans ? har han gjort noe annet som gjoer at du ikke stoler pa han da eller ? Man leter jo ikke etter passord med mindre man er litt suspicious eller usikker pa noe ... trodde jeg... nei, ikke egentlig. jeg kjedet meg så jeg bare tenkte jeg kunne se hva som skjedde på facen hans, han har min passord da, så jeg tenkte det ville jo ikke være farlig. de jobber sammen lise og han.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 hva betyr dette egentlig? har jeg blitt ført bak lyset? og skal jeg konfrontere dette med tanken på at det var 1 år siden. jeg gikk inn på min kjæresters facebook og så utboksen hans, jeg klarte og finne hans passord ( vi har vært sammen i 5 år) så ser jeg en mld fra en han jobber med som sier følgende: Jonatah hahahaahah hva skjer med deg og lise? skal fortelle dette til din kjæreste Ida og min kjæreste svarer febrilsk og truer han med at han ikke skal blade seg inn, og at han og lise er kun venner. da svarer kollegaen: oki jonatahn gjør hva du vil, I dont care!!! hva betyr dette egentlig? ??? er så innmari usikker nå... vondt i magen. Så lenge dere har passordene til hverandres face regner jeg med det er greit for dere at dere går på hverandres side, og så lenge du ikke har noen problemer med å si at du har vært inne på hans side ville jeg bare spurt han rett ut enkelt og greit og du slipper å lure.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Kan hende han og Lise har en liten jobbflørt. Er mange som har det, men de mener ikke noe mer med det. Og så sender en jobbkollega (?) som har oppfattet dette slike kommenater.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 med tanke på at jobbkollegaen skrev dette lurte jeg på om det var noe mer...som ligger bak denne jobbflørten selvom det er 1 år siden,
Frk.Blondi Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 Vet du, jeg synes det er litt drøyt og logge seg på facen til kjæresten sin jeg da. Uansett om du misstenker han eller ikke. Alle har et privat liv...
Gjest brutal_mann Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 hva betyr dette egentlig? har jeg blitt ført bak lyset? og skal jeg konfrontere dette med tanken på at det var 1 år siden. jeg gikk inn på min kjæresters facebook og så utboksen hans, jeg klarte og finne hans passord ( vi har vært sammen i 5 år) så ser jeg en mld fra en han jobber med som sier følgende: Jonatah hahahaahah hva skjer med deg og lise? skal fortelle dette til din kjæreste Ida og min kjæreste svarer febrilsk og truer han med at han ikke skal blade seg inn, og at han og lise er kun venner. da svarer kollegaen: oki jonatahn gjør hva du vil, I dont care!!! hva betyr dette egentlig? ??? er så innmari usikker nå... vondt i magen. Klarer ikke for mitt bare liv å se at han har gjort noe galt her.
Gjest Miley Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Vet du, jeg synes det er litt drøyt og logge seg på facen til kjæresten sin jeg da. Uansett om du misstenker han eller ikke. Alle har et privat liv... I dette tilfellet så har han tydeligvis det ja. Jeg ville tatt det opp med han.
Gjest uff Skrevet 8. mai 2009 #11 Skrevet 8. mai 2009 ok, tror jeg tar det opp. ærlig talt når han har min passord, som jeg så f rivllig ga, så skjønner ikke jeg hvorofr han skulle klike hvis jeg sa dette!!!
Gjest brutal_mann Skrevet 8. mai 2009 #12 Skrevet 8. mai 2009 her har vi starten på slutten... *Finne frem popcorn*
Jade Skrevet 8. mai 2009 #13 Skrevet 8. mai 2009 Hvordan kan du vite om han svarte febrilsk og ikke vanlig? Kanskje de bare er venner? Enkelte skjønner ikke at en gutt og en jente kan være venner, og vil alltid antyde at det er noe mer på gang i slike vennskap.
Gjest brutal_mann Skrevet 8. mai 2009 #14 Skrevet 8. mai 2009 Hvordan kan du vite om han svarte febrilsk og ikke vanlig? Kanskje de bare er venner? Enkelte skjønner ikke at en gutt og en jente kan være venner, og vil alltid antyde at det er noe mer på gang i slike vennskap. Hysj! Jeg har funnet frem popcornet og venter på at underholdningen skal starte. Ikke kom hit med sunn fornuft, rasjonelle tanker og annet som ødelegger morroa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå