*Lavendel* Skrevet 19. juli 2003 #1 Skrevet 19. juli 2003 Noen som venter på video/DVD release?? Jeg gjør....Står først i køen jeg den 26. august, det er helt sikkert....
Gjest Hege Skrevet 19. juli 2003 #2 Skrevet 19. juli 2003 Får den i posten jeg den dagen den kommer ut. Bestilte for et par måneder siden via annonse her i forumet
*Lavendel* Skrevet 19. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2003 Godt å høre at det er flere fans....
*marte* Skrevet 20. juli 2003 #4 Skrevet 20. juli 2003 Jeg vil ha "colectors" versjonen med utvidede sener osv. så venter på den!
*Lavendel* Skrevet 20. juli 2003 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2003 Er så utålmodig jeg da.... ...og tenk så lenge det er å vente til 17. desember på neste premiere!!! Huff....
Marianne Skrevet 20. juli 2003 #6 Skrevet 20. juli 2003 Og jeg må kanskje se nummer en snart. Har den på dvd. Men har faktisk ikke sett den ennå. De er bra altså?
*marte* Skrevet 20. juli 2003 #7 Skrevet 20. juli 2003 Og jeg må kanskje se nummer en snart. Har den på dvd. Men har faktisk ikke sett den ennå. De er bra altså? :o :o :o Ikke sett!!! Trekk for gardinene og sett deg foran tv'en!
Marianne Skrevet 20. juli 2003 #8 Skrevet 20. juli 2003 Ja jeg må kanskje gjøre det ja Men den varer så lenge.
Grooo Skrevet 20. juli 2003 #9 Skrevet 20. juli 2003 Jeg gjør som *marte* og venter på den utvidede versjonen. Gjorde det med eneren også. Tror det er på tide å se den igjen snart jeg, begynner å bli en stund siden...
Gjest Virvel Skrevet 20. juli 2003 #10 Skrevet 20. juli 2003 Her er enda en som venter på extended version. :D
Brownie Skrevet 21. juli 2003 #11 Skrevet 21. juli 2003 Jeg vil ha "colectors" versjonen med utvidede sener osv. så venter på den! Venter også på denne. Kommer vel i november en gang den? Brownie
*Lavendel* Skrevet 21. juli 2003 Forfatter #12 Skrevet 21. juli 2003 Og jeg må kanskje se nummer en snart. Har den på dvd. Men har faktisk ikke sett den ennå. De er bra altså? Ikke sett??? *helt uforstående* Du bør gjøre det, de er knallbra filmer....boka er også helt rå, selvfølgelig...
Crazee Skrevet 21. juli 2003 #13 Skrevet 21. juli 2003 Korleis er den utvida versjonen i forhold til kinoversjonen? Var det verdt pengane og ekstra ventetid for den første? (Reknar med det same vil gjelda for den andre. Kjøpte kinoversjonen av den første, og lurar på om eg angrar litt...)
*marte* Skrevet 21. juli 2003 #14 Skrevet 21. juli 2003 Korleis er den utvida versjonen i forhold til kinoversjonen? Var det verdt pengane og ekstra ventetid for den første? (Reknar med det same vil gjelda for den andre. Kjøpte kinoversjonen av den første' date=' og lurar på om eg angrar litt...)[/quote'] Vet jo ikke hvordan denne blir, men i den første var det f.eks mer utfyllende om "the shire" og hobbiter. Noen steder var det hele sener (som når Galadriel gir gaver) andre steder bare noen ekstra sekunder. Synes det ekstra gjorde filmen mer helhetlig, men kan skjønne at det blir litt langtekkelig for det vanlige kinopublikummet. Man får også med mange timer med making of og annen moro, så er du fan ville jeg ventet.
Melian Skrevet 14. august 2003 #15 Skrevet 14. august 2003 Ja, nå nærmer det seg til DVD! Skal selvfølgelig også kjøpe EE når den kommer, men tror ikke denne blir like bra som EE til FotR. Mange av manglene og feilene i FotR synes jeg ble rettet opp i EE, mens feilene i TT kan ikke rettes opp (uten at scenene blir byttes ut, noe som er urealistisk). Men tror likevel EE blir bedre. Jeg gleder nå meg til RotK jeg da, selv om det er hele 129 dager igjen.
MzS Skrevet 14. august 2003 #16 Skrevet 14. august 2003 Oh yes... Svoren fan her, har vært det i over 10 år faktisk. Lest omtrent alt av Tolkien flere ganger... Ja, EE var absolutt verdt penger og ventetid, synes den ble bedre enn den vanlige versjonen. (Jo mer jo bedre sier nå jeg da, filmene kunne gjerne vart i et døgn for min skyld - for å få med alle detaljene ) Skal vente på EE av TTT jeg også - men så har jeg hatt screeneren i flere måneder alt da, så jeg har fått stilt "hungeren"... GLEDER MEG SÅ SINNSYKT TIL ROTK!!!!
Redhead Skrevet 14. august 2003 #17 Skrevet 14. august 2003 Og jeg må kanskje se nummer en snart. Har den på dvd. Men har faktisk ikke sett den ennå. De er bra altså? Jeg så nummer en for første gang i går! Den var kjempebra, så du må få sett den Marianne :D.
Eowyn Skrevet 14. august 2003 #18 Skrevet 14. august 2003 Åh, gjett om da... Jeg skal løpe og kjøpe den 26. August! er ikke lenge til nå....*gleeeder meg*
*Lavendel* Skrevet 14. august 2003 Forfatter #19 Skrevet 14. august 2003 Så bra da at det ikke bare er meg som er helt "tullete". Har sett eneren flere ganger og nå er det bare å vente på neste....vente....vente..... Ikke lenge igjen nå, jeg er så dum at jeg kjøper sikkert begge deler, både kinoversjon og extended versjon..... :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå