Gå til innhold

Fettsuging

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Hei,

Lurte på om noen av dere har utført fettsuging og blitt fornøyd? Hvor har dere eventuelt utført dette, vil gjerne ha anbefalinger av klinikk og lege, da jeg er redd at resultatet avhenger veldig av hvem som utfører det. har allerede vært til konsultasjon og egner meg visst godt til dette med tanke på hud kvalitet ol.

Hadde konsultasjon på Fornebu klinikken av Dr. Schistad og han virket som en veldig hyggelig mann. Noen som vet om han er dyktig til å utføre dette ingrepet?

Flott om jeg slipper å få nedlatende kommentarer på dette innlegget : )...

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Hei,

Lurte på om noen av dere har utført fettsuging og blitt fornøyd? Hvor har dere eventuelt utført dette, vil gjerne ha anbefalinger av klinikk og lege, da jeg er redd at resultatet avhenger veldig av hvem som utfører det. har allerede vært til konsultasjon og egner meg visst godt til dette med tanke på hud kvalitet ol.

Hadde konsultasjon på Fornebu klinikken av Dr. Schistad og han virket som en veldig hyggelig mann. Noen som vet om han er dyktig til å utføre dette ingrepet?

Ingen som vet noe i det hele tatt? Det kan være ei venninne av deg som har gjort det for den saks skyld...

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Synd at det ikke blir gitt noe svar, sikkert derfor mange kvinner havner opp og er misfornøyd med plastisk kirurgi, fordi de ikke har fått noe tips på forhånd. Jeg har søkt mye rundt på norske sider og funnet veldig få resultater. Kan tenke meg det finnes mange misfornøyde og fornøyde kvinner som kunne veiledet andre.

Jeg vil gjerne vite om det er sikkert å dra til Dr. Schistad for å foreta fettsuging? Mest antakelig kommer jeg til å styre unna, fordi det finnes så lite informasjon om dette.

Gjest Gjest
Skrevet

Du har rett i at det ikke er så mye info å finne, jeg lette etter det samme selv for en tid siden. Søker du på "fettsuging" i forumet hver vil du likevel finne noe. Du kan også lese litt på bukplastikk.com (lag deg profil), men der er det flest sånne som tar full mageplastikk, ikke bare fettsuging.

Jeg har foretatt fettsuging av nedre mage på Fornebuklinikken, hos Dillerud. Vet ikke helt om jeg kan si meg fornøyd eller ikke. Jeg er fornøyd i den forstand at "toppen" på kulemagen ble borte, men jeg synes det fortsatt er litt for mye mage selv om den er flatere. Etter hva jeg kan skjønne kunne mer vært fjernet, men jeg fikk beskjed om at det var ikke mer fett å ta - musklene og buken bygger på en måte litt ut på meg så helt flat vil jeg aldri kunne bli. Likevel....

Magen er også litt ujevn. Det er på en måte et søkk inn ett sted for så å være et hardt område litt ovenfor og dette er relativt synlig, i hvert fall for meg. Kan hende dette bedrer seg for det sies at det kan gå opptil et år før det endelige resultatet er klart og det er nå ca et halvt år siden jeg gjorde det.

Arret etter kanylen som ble stukket inn var også godt synlig i lang tid, men det begynner å bedre seg nå så det håper jeg blir så godt som usynlig før sommeren.

Ellers var selve utførelsen av inngrepet veldig greit. Du får noe som ligner narkose, som gjør at du ikke er våken i det hele tatt (noen steder utføres fettsuging i lokalbedøvelse og det er visst ikke noe særlig). Jeg synes også jeg fikk grei behandling på klinikken, men hører om mer og bedre oppfølgning andre steder (uten at det trenger å bety noe).

Perioden etterpå med hoven mage, man må gå med stram body i lang tid etc. synes jeg var litt tung. Kunne ikke trene på flere uker etc. Gjør det i hvert fall ikke nå rett før sommeren!

Jeg høres kanskje litt negativ ut og det skyldes nok mest at jeg hadde forventet et litt bedre resultat + at jeg ikke er fornøyd med en ujevn mage i ettertid så hvis den forblir slik er jeg ikke fornøyd. Jevner den seg ut får det være greit - da er jeg fornøyd med at selve kulen er borte. Men jeg tror det er viktig å ikke forvente mirakler. Husk også at hvis det er magen det er snakk om så kan det bli et hudoverskudd. De som tar full bukplastikk blir flatere som regel fordi veldig mye hud fjernes.

Med tanke på valg av klinikk er jeg usikker, var ikke så mye info og erfaringer å finne om Fornebuklinikken. Jeg har ikke noe å sammenligne med, men ut fra hva veldig mange andre skriver så er Colosseum og Nobel Clinic steder i Oslo som foretar veldig mange slike inngrep og dermed trolig også har best/mest erfaring, men dette vet jeg ikke sikkert. Mitt inntrykk etter å ha "lest" er at Fornebuklinikken trekker flest puppeoperasjoner.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Hei du,

Takker for svar, det var veldig til hjelp. Tror du selv at klumpene på magen din vil forsvinne?

Gjest Gjest
Skrevet
Hei du,

Takker for svar, det var veldig til hjelp. Tror du selv at klumpene på magen din vil forsvinne?

Håper det! Det er altså et område som er litt hardt og det gir en forhøyning hvis man kan kalle det det. Under der er det et søkk og nettopp det at det er begge deler gjør at det blir mer synlig enn om det bare ville vært enten søkk eller forhøyning. Søkket er nok som følge av at de har sugd litt for mye akkurat der (det er visst sånn som kan skje og er en av "farene", de vil derfor helst suge for lite enn for mye).

Når det gjelder området som er hardt så har det vært hardt og ømt helt fra begynnelsen (ikke ømt lenger nå) og det gjør at jeg tror det går over. Vet ikke akkurat hva som gjør at det er hardt, men det er visst vanlig at det kan være hardt og kuler en stund etter fettsuging. Vanligvis har det nok gått seg til etter 3-6 mnd. og jeg må vel si at det har blitt litt mindre hardt den siste måneden, men jeg kjenner godt at det er en "pølse" der. Merker også stor forskjell på magen om jeg går opp en kilo eller to - da blir både søkk og kul mer synlig. Er jeg tilbake i "normalvekt" er det mindre synlig.

Hvis du ikke allerede har vært innom denne siden så står det en del om fettsuging her: http://plastikkirurgi.no/

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Takker for svar igjen ; ), jeg vil nok tenke meg godt om før jeg gjør det. Akkurat nå så satser jeg på å trene meg ned i steden... Håper du blir fornøyd med resultatene etterhvert. Og takker igjen for veldig utfyllende svar.

Gjest plastikk
Skrevet

Hei hei! Jeg leste et annet stad på nettet at det var en som var fornøgd med osloplastikkirurgi. Jeg har litt lyst til å fettsuges selv. Jeg har gannske mye på hoftene som jeg vil ha bort. Er det noen som vet hva flanker er? Jeg prøver å se litt på priser og slik, så greit å vite hva det er jeg vil ha bort.. Jeg har liksom på sidene som går bak på ryggen, over rompa liksom..

Jeg tok silikon i sommer. Var på nobel clinik. De var veldig flinke og veldig seriøse der. Legen min var ikke den som presset inn masse for å få størts mulig, men var veldig seriøs og flink. Utrolig fornøyd:) Men vurderer nå altså fettsuging.. setter pris på svar jeg også:) jeg bare hoppet på tråden din jeg!:)

Gjest Gjest
Skrevet

Hei

Jeg er fettsugd av Schistad da han jobbet på en annen klinikk + en annen operasjon, og er fornøyd med resultatet fra hans jobb. Som det nevnes kan resultatet bli noe "ruglete" i starten, men hos meg jevnet det seg ut etter ca 1 år. Det kan også hjelpe med trening og massasje.

Oslo plastikkirurgi som nevnes ville jeg ikke rørt igjen. Vært der en gang og aldri mer. Resultatet av det jeg gjorde var utrolig dårlig, og legen mente at det fikk jeg bare leve med. Det er i ettertid blitt rettet opp av dr. Bugge ved Aleris.

Forresten er det OPK som det sto om i avisene for en tid tilbake som kastet biologisk avfall i søpla der de andre kastet sitt vanlige søppel. I tillegg så sto det en del om andre forhold ved klinikken som ikke var helt bra. Sjekk db.no - det var vel de som hadde artiklene.

Gjest plastikk
Skrevet

så utrolig bra at du fortalte det nå!! Da går jeg ikke dit for å si det sånn!! Da blir det dr. Bugge når han har tid:))

Gjest Gjest
Skrevet

Vil anbefale Helge E. Roald ved Colosseumklinikken i Oslo. Kjempeflink fyr, anbefales på det varmeste. En av de mest erfarne kirurgene innenfor feltet. Har personlig erfaring med han.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Er det noen som har noen erfaring med plastikkirurgene?? Jeg så at de hadde veldig rimelige priser, men jeg vil ikke dra dit evis jeg ikke vet noe om dem..

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

jeg ville dratt til fornebuklinikken om jeg var deg, jeg var kjempe fornøyd både med service og jobben til dr. Schistad.Hadde fettsuging av mage. Jeg skal ta en operasjon til, og det blir garantert hos han...uten tvil. Jeg var også på Colloseum hos en helt grusom kosmetikk kirurg som ikke fantes hyggelig... setter aldri mine ben der igjen!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg anbefaler Nobel Clinic. Tok fettsuging der. 3 plasser på kroppen. De er dyre, men der får du god oppfølgning og kvalitet. Vil bare si at du ikke må forvente så mye resultat utav en fettsugning.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet (endret)
Hei,

Hei,hei jeg selv har vært i istanbul i Tyrkia og fettsugd kroppen og er stor fornøyd :)

Betalte en sum som er nesten halvparten av det jeg egentlig skulle betale her i Norge ! og flybilett kostet 2000kr tur/retur.prisen inkluderer 1 uke hotell med frokost,tur/retur fra flyplass-sykehus-kjekk på kontoren dems,overnatting på sykehus(luksus).

Hvis du ønsker det kan jeg godt hjelpe deg med å snakke med dem da jeg er opprinnelig er tyrkisk selv.

Du kan lese innleggene mine på www.bukplastikk.com om du ønsker det også :)

Hans hjemmeside er www.ilkermanavbasi.com.tr hvis du vil titte litt

ellers kan du kontakte meg via e-mail så kan jeg sende en e-mail til han for deg og høre pris o.l hvis du ønsker det.

Jeg har også hatt slike problemer som deg og vet hva du føler.

e-post fjernet i henhold til reglene

pasha mod

Endret av Pasha
  • 2 år senere...
Skrevet

Hei,hei jeg selv har vært i istanbul i Tyrkia og fettsugd kroppen og er stor fornøyd :)

Betalte en sum som er nesten halvparten av det jeg egentlig skulle betale her i Norge ! og flybilett kostet 2000kr tur/retur.prisen inkluderer 1 uke hotell med frokost,tur/retur fra flyplass-sykehus-kjekk på kontoren dems,overnatting på sykehus(luksus).

Hvis du ønsker det kan jeg godt hjelpe deg med å snakke med dem da jeg er opprinnelig er tyrkisk selv.

Du kan lese innleggene mine på www.bukplastikk.com om du ønsker det også :)

Hans hjemmeside er www.ilkermanavbasi.com.tr hvis du vil titte litt

ellers kan du kontakte meg via e-mail så kan jeg sende en e-mail til han for deg og høre pris o.l hvis du ønsker det.

Jeg har også hatt slike problemer som deg og vet hva du føler.

e-post fjernet i henhold til reglene

pasha mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...