Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Et par månder siden tok jeg initiativet å ta kontakt med en kar (bekjent) for å bli bedre kjent over en kopp kaffe. Han var veldig interesert og svært smigret og ba meg foreslå noen datoer. Ingen av de foreslåtte datoer passet for ham.

Så gikk mailene frem og tilbake og han foreslo X dato (som desverre ikke passet for meg). Så hørte jeg ikke ett ord mere. Jeg støter på ham med jevne mellomrom men tar ikke initiativ til kontakt. Det gjør ikke han heller. Regner med at han var ikke sååå interesert likevel?!

Nylig dukker det opp en melding der jeg er en såå flott dame, bla..bla..bla og at vi få til å treffes.

Jeg skrev krast tilbake at det virket som om det var forferdelig mye pes og mas å finne en dato som passer (ham) og at vi dropper det hele. Svaret hans var at han hadde det "så travelt på jobben (merkelig, da jeg ser på hans facebook status at han har all verdens tid til fjatt og tull på fritiden!) men han hadde hatt så dålig samvittighet ovenfor meg". (yeah, right tenker jeg!)

Jeg er ei voksen dame, så spiller han hard-to-get er jeg ikke interesert og gidder ikke å delta i sånne meningsløse spill.

Hva er det som egentlig foregår her? Er han ikke interesert, er det ikke bare å si det rett ut?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Enten en mann er travel, busy, er nyskilt, er i vanskelig rettsaker eller er i livskrise, har han alltid tid til en kvinne han liker - om han liker henne godt nok.

Skrevet
Enten en mann er travel, busy, er nyskilt, er i vanskelig rettsaker eller er i livskrise, har han alltid tid til en kvinne han liker - om han liker henne godt nok.

Denne signerer jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk må svare så skråsikkert at han ikke er interessert. Det ser jo ut som han har en interesse, men har vanskelig for å få en handling ut av det. Kanskje er han nervøs, sjenert overfor den han liker, har prestasjonsangst el.l. Eller bare har dårlige sosiale antenner. Uansett har han gjort et dårlig inntrykk og vært uhøflig. Så jeg synes du svarte han på rett måte. Og han fortjener ikke noen ny sjanse.

Gjest Jente38
Skrevet

Siden du får så laber respons på dine forsøk å nagle fast en bestemt dato å treffes på, er jeg tilbøyelig å være litt enig med gjesten over. Enten er han en umoden dust, eller så har han dårlige sosiale antenner. At han gjør det så vanskelig å treffes, forteller meg at han er egentlig ikke så interesert likevel, men er for feig å si det. Det begrunner jeg ut fra at ingen -jeg mener ingen- har det travelt på jobben at de ikke kan avse et par timer å treffes for kaffe. Hallo!

Gjest brutal_mann
Skrevet

han har lyst på sex, ikke noe mer. Så da får du finne ut hva du har lyst på.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Hahaha. Menn som har lyst på sex finner ALLTID tid til å treffes.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Hahaha. Menn som har lyst på sex finner ALLTID tid til å treffes.

Joda, men av og til kommer andre forpliktelser i veien ;)

Gjest Gjest kvinne
Skrevet

Når du sier sex og ikke noe mer så høres det nedverdigende ut over for denne jenta.Litt sånn, hold deg unna, det er KUN sex han vil ha. Er det ikke uansett et kompliment til henne at han finner henne tiltrekkende og seksuell attraktiv? Eller er det likegyldig for deg, du brutale mann, hvem du har sex med?Slik er da ikke menn flest?? Så stusselig det må være.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Når du sier sex og ikke noe mer så høres det nedverdigende ut over for denne jenta.Litt sånn, hold deg unna, det er KUN sex han vil ha. Er det ikke uansett et kompliment til henne at han finner henne tiltrekkende og seksuell attraktiv? Eller er det likegyldig for deg, du brutale mann, hvem du har sex med?Slik er da ikke menn flest?? Så stusselig det må være.

Hva er nedverdigende med sex for kvinner? Hører jo dag ut og dag inn hvordan frie moderne kvinner nå endelig kan nyte sin seksualitet uten å være kuet av en mann. Mao hun kan få pult hvis hun vil. Ser ikke helt problemet.

Forøvrig er det _nesten_ revnende likegyldig hvem jeg har sex med. Hun må gå ann å prate med, ha vasket seg, og værre innfor normal minus eller bedre i utseende.

Så kompliment og kompliment fru blom... Sikkert litt, men ikke noe jeg hadde sved på skyer for.

Gjest Gjest
Skrevet
Hva er nedverdigende med sex for kvinner? Hører jo dag ut og dag inn hvordan frie moderne kvinner nå endelig kan nyte sin seksualitet uten å være kuet av en mann. Mao hun kan få pult hvis hun vil. Ser ikke helt problemet.

Forøvrig er det _nesten_ revnende likegyldig hvem jeg har sex med. Hun må gå ann å prate med, ha vasket seg, og værre innfor normal minus eller bedre i utseende.

Da må menn og kvinner være ganske så forskjellige. Jeg er kvinne og de forholdene jeg innleder (enten de er kortvarige/langvarige/seriøse/useriøse) er utelukkende med menn som jeg synes er attraktiv i utseende/personlighet/hva han jobber med/hvordan han er og tenker.

Jeg har ikke sjanse til å nyte det vi gjør i sengen, om jeg ikke liker helheten, praten vi har og det vi gjør utenfor sengen.

Jeg har derfor ganske vanskelig for å forstå menn, om det er slik at menn bringer med seg hva som helst inn i hjemmet sitt.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Da må menn og kvinner være ganske så forskjellige. Jeg er kvinne og de forholdene jeg innleder (enten de er kortvarige/langvarige/seriøse/useriøse) er utelukkende med menn som jeg synes er attraktiv i utseende/personlighet/hva han jobber med/hvordan han er og tenker.

Jeg har ikke sjanse til å nyte det vi gjør i sengen, om jeg ikke liker helheten, praten vi har og det vi gjør utenfor sengen.

Jeg har derfor ganske vanskelig for å forstå menn, om det er slik at menn bringer med seg hva som helst inn i hjemmet sitt.

ENIG!!

Gjest Gjest
Skrevet

Som kvinne, velger jeg menn kun etter hvor attraktive jeg synes de er helhetlig sett, slik andre kvinner over her sier.

Men det var litt overraskende å lese om en mann her som hevder at han har sex med alt som kan krype og gå av kvinner, og at en kvinne ikke bør tro hun er noe vakker eller fin bare fordi en mann vil ha sex med henne.

Det betyr at jeg kan se tilbake på alle de menn jeg har funnet fine, flotte og attraktive som jeg har vært sammen med - og tenke at de så på meg som søppel da?

Gjest kvinne gjest
Skrevet
Som kvinne, velger jeg menn kun etter hvor attraktive jeg synes de er helhetlig sett, slik andre kvinner over her sier.

Men det var litt overraskende å lese om en mann her som hevder at han har sex med alt som kan krype og gå av kvinner, og at en kvinne ikke bør tro hun er noe vakker eller fin bare fordi en mann vil ha sex med henne.

Det betyr at jeg kan se tilbake på alle de menn jeg har funnet fine, flotte og attraktive som jeg har vært sammen med - og tenke at de så på meg som søppel da?

Nettopp, og derfor lever hore/madonna-komplekset i beste velgående pga uttalelser fra "brutal mann". Hvordan kan kvinner utfolde seg seksuelt på en tilfredstillende måte, dvs ikke føle skam/horekompleks når menn som "brutal mann" uttaler seg på vegne av menn på denne måten?? Jeg mister all lyst på å ha seksuelle forbindelser med menn hvis det slik ståa er der ute!! Kom igjen menn, kom med innspi

Gjest Gjest_kvinne_*
Skrevet

Så kompliment og kompliment fru blom... Sikkert litt, men ikke noe jeg hadde sved på skyer for.

herregud for noen uttalelser!

Du må jo være en loser, som ikke stiller krav til hva slags kvinne du har lyst til å ha sex med. Nedverdigende ? Ja, nettopp! Å ha sex med deg vil være nedverdigende for en kvinne. Mao du vil ha aldri få pult for ingen kvinner orker det synet du har på denne saken.

Skrevet (endret)

Jøss. Er mannfolk som idioten som trådstarter skriver om, representativ for mannfolk generelt, grøsser jeg meg. Gud bevare oss kvinner..

Endret av mrs_bond
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvem sa atjeg brakte dem inn i mit hjem? :cool:

Kvinner jeg har sex med trengr ikke leve opp til så mange standarder, det er tross alt bare sex.

Kvinner jeg har innledet forhold til har måtte leve opp til helt andre krav.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det må du nesten spørre dem om. Jeg har aldri sett på kvinner jeg har sex med som søppel. Kan ikke huska å ha sett på mennesker som søppel i farten.

Men det er forskjellige standarder en setter alt etter hva en ønsker. bare sex, lave krav. Forhold, strenge krav.

At du er mye mer kresen enn meg skal vel ikke være en grunn for å dømme hverken meg eller kvinner jeg ligger med.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Nettopp, og derfor lever hore/madonna-komplekset i beste velgående pga uttalelser fra "brutal mann". Hvordan kan kvinner utfolde seg seksuelt på en tilfredstillende måte, dvs ikke føle skam/horekompleks når menn som "brutal mann" uttaler seg på vegne av menn på denne måten?? Jeg mister all lyst på å ha seksuelle forbindelser med menn hvis det slik ståa er der ute!! Kom igjen menn, kom med innspi

huh? Ser ikke problemet. Om en kvinne er kåt og mannen er kåt på henne tilbake. Hvorfor skal ikke de få ha sex uten å bli dømt nord og ned av verden rundt? Klarer ikke for mitt bare liv se hva en kvinne skal ha komplekser for her.

Gjest brutal_mann
Skrevet
herregud for noen uttalelser!

Du må jo være en loser, som ikke stiller krav til hva slags kvinne du har lyst til å ha sex med. Nedverdigende ? Ja, nettopp! Å ha sex med deg vil være nedverdigende for en kvinne. Mao du vil ha aldri få pult for ingen kvinner orker det synet du har på denne saken.

Fint å vite at det er nedverdigende for kvinner at menn tenner på dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...