Gjest Marillia Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Jeg er på jakt etter en virkelig god neglelakk. Er lei av at neglelakken flasser av etter to dager. Må innrømme at det går lenge i mellom hver gang jeg kjøper dyre neglelakker, så kanskje er problemet at de billigste holder dårligst? Har du i så fall en god (og sikkert dyr) neglelakk du vil anbefale meg?
Lizzee Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Bruker bare OPI og Chanel. Sitter kjempegodt! Og nå ha det kommet masse lekre farger fra OPI.
Kirby Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Du bør kjøpe Essies 3-way glaze, den kan du bruke både som base og topcoat, og da sitter de fleste lakker i flere dager
laperla Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Bruker bare OPI og Chanel. Sitter kjempegodt! Og nå ha det kommet masse lekre farger fra OPI. Hei:) Signerer denne. Kjempe fornøyd med disse merkene. Er også godt fornøyd med Estee Lauder's sine. Bruker alltid OPi's topcoat og Radidry spray. Uten disse produktene, begynner negllakken i allefall å flasse av etter 1- 2 dager hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå