Gå til innhold

TV2 Frokost TV: Nils Gunnar Lie

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Programlederen Lie virker ikke troverdig. Han prater og prater men det virker ikke som om han mener det.

Hvordan kan en som han (og masete og styrete) Signe, har fått så synlige TV-jobber?

Trodde reklameleverandørene og eierne var opptatt av sympatiske behagelige folk som hadde tillit i befolkningen...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har jo det, fordi de er akkurat som vanlige folk :)

Gjest Gjest
Skrevet

Synes liksom ikke TV2 har noen vinnende sjermerende personligheter...de er for vanlige og dødtriste. Denne blomster-Finn er bare slitsom og hun kjøkken-Wenche er dødsmonoton og verre i sin fremtoning enn Kristin halvorsen: slitsomme.

Huff.

Skrevet

Jeg liker alle de nevnte, jeg :)

Skrevet

Haha, ei jeg studerte med kalte GMN-Wenche for "Ho amfetaminknaskende grytedama". Beste beskrivelsen jeg har hørt av henne :fnise:

Signe Tynning og Nils Gunnar Lie synes jeg gjør en god jobb. Men best likte jeg kusinen til Signe, Åse Linda Tynning.

Skrevet

Signe syns jeg er OK, men Nils Gunnar kan jeg dy meg for..

Skrevet

Jeg synes Signe passer veldig godt i rollen sin på God morgen, Norge. Nils Gunnar Lie er helt ok.

Skrevet

Jeg liker veldig godt alle, utenom Vår Staude. Litt frekk og småsur etter min mening.

Skrevet

Og jeg liker Vår jeg! Og han andre fyren, hva er det han heter igjen! Signe syns jeg er kjempeslitsom, Nils Gunnar har jeg egentlig ingen spesiell mening om, han er sikkert grei nok.

Gjest Gjest
Skrevet
Signe syns jeg er kjempeslitsom, Nils Gunnar har jeg egentlig ingen spesiell mening om, han er sikkert grei nok.

Ja, hun Signe er bare helt slitsom. Hun er bare too much av alt. Nils Gunnar er for lite av alt - han er liksom utslettet og har ingen personlighet eller dybde. Han bare stiller opp på plassen sin liksom. Er ikke sikker på om han er klar over sin plass her i universet, han bare er der. Ikke bra.

Skrevet

Foretrekker absolutt Nils Gunnar fremfor han andre, han er irriterende han.. skal gjøre spøk av alt mulig, men tar ikke spøkene til andre - da er han plutselig dødsalvorlig.

Gjest *Mim*
Skrevet

Synes Vår Staude og Øyvind et eller annet er de absolutt beste. De har en god tone sammen og takler både humor og alvor.

Signe Tynning er sikkert ikke dum, men framstår ikke så veldig brainy, akkurat. Men det skal man vel ikke gjøre på frokost-tv, heller. Nils Gunnar virker ikke helt dedikert til jobben sin alltid, selv om han tidvis er god.

Av denne tråden kan en vel tydelig se at ingen programleder blir likt av alle og at det trengs flere typer personligheter. Jeg synes f eks at Wenche er helt grei (bortsett fra det evinnelige "litteranne" ditt og "litteranne" datt), mens NRKs radio- og tv-kokk (hun lyse, litt unge) irriterer meg langt inni gamperæva. Andre syns det motsatte.

Savner også Åse Linda!

Skrevet

Nils Gunnar har jeg ingen problemer med, men Signe Tynning får jeg fnatt av hver gang hun kommer med disse "herlige" vitsene sine og knegger ivei med den falske latteren og gliset sitt.

Det virker som det er tungt å være blid for henne, det virker så påtatt.

Savner også Åse Linda hun gjorde en bra jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...