Gjest Gjest_cosmo_* Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Min kone hadde seg med en annen mann på en jobbtilstelning hun var på. Dette var en tilreisende mann, så han bor ikke i nærheten av oss. Hun har hatt kontakt med ham via facebook og sms. Jeg visste ikke om sidespranget før nå nylig. det skjedde for 3 måneder siden. Jeg har hatt tilgang til hennes facebook side. det var for at jeg skulle føle tryghet og kunne sjekke opp om jeg ville, sa hun. Gudene vita hva de sms``et. Ja,ja. dette er vanskelig å forholde seg til. Men jeg vil vi forstatt skal holde sammen. Vi har et forhold som er meget bra, til nå. Hun har lovet å bryte kontakt med denne mannen. Jeg håper hun holder ord. Har noe svekket tillit om dere skjønner. Kan se fra spesifikasjon på mobilbruk at de ikke har hatt kontakt der. Men passord på facebook har hun endret. Underlig. Jeg ønsker forslag til en slags straff, en konsekvens for sidespranget. Også en konsekvens om hun skulle kontakte ham igjen. Noen som har noen forslag?
Gjest Duen Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 La henne få krype litt for deg. Kanskje skrem henne med at du vil gå fra henne. Bare ikke gjør det samme mot henne som hun gjorde mot deg. Det ødelegger bare enda mer! Vis at du er bedre enn som så.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Takk for tilbakemelding. Hun er så utrolig sta. Og hvis hun er forelsket i denne mannen så kan det hende at forelskelsen betyr mer i nuet en hva hun føler for meg i det lange løp. vanskelig dette. Ang. det med straff, konsekvens for hva hun har gjort, så tenker jeg: Det er vanskelig å finne en straff/konsekvens uten at det blir sånn far datter om du/ dere skjønner. Hjelp.
Gjest Duen Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Du kan jo også prøve å flørte litt uskyldig med en annen dame, (eller late som du gjør det), og se hva hun sier til det. Hun bør jo egentlig gjøre alt hun kan for å rette opp feiltrinnet (selv om det i mine øyne er utilgivelig).
Gjest Gjest_cosmo_* Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Det føles innimellom som om at eg e redd for at hu skal gå fra meg pga. at hu har blitt betatt av en annen. Lite bra selvbilde etter dette. Det skal liksom være omvendt. Men igjen. Forslag til straff/konsekvens?
Gjest Duen Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Jeg skjønner. Du kan jo kreve at hun kutter ut facebook, dersom du tror de har kontakt der. Men dersom også du er medlem der, har du vel mulighet til å se hvem som er på hennes kontaktliste? Og på en måte ha en liten kontroll på hva som foregår der, selv om du ikke har passordet hennes lenger? (Vet egentlig ikke så mye om facebook da jeg ikke bruker det selv, og aldri kommer til å bruke det heller).
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Det føles innimellom som om at eg e redd for at hu skal gå fra meg pga. at hu har blitt betatt av en annen. Lite bra selvbilde etter dette. Det skal liksom være omvendt.Men igjen. Forslag til straff/konsekvens? At normalt sett er det mannen som treffer en annen? Forslag til konsekvens: du forlater henne.
Gjest Fredagsgjest Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 En slags straff blir vel vanskelig; men hallo jenter på KG; flere her har vært utro, angret, fått "mini"-tilgivelse.. Hva slags straff villle svidd?? Det at hun bytter pw på FB er underlig.. Hun skal jo gjøre deg trygg, og burde kanskje heller avslutte brukeren sin der? Å fly med andre damer for å gjøre henne usikker.. det er bare dumt.. Det blir bare en stor, stor grøft mellom dere etterhvert. Hvorfor vil du tilgi? (godt forhold ja OK, men SÅ godt kan det ikke ha vært, siden hun veltet over en annen mann?) Greit at du vil tilgi, men det er nok lurt å la henne smake på bitterheten din.. vise at du kan reise deg alene om så trengs.. - for blir det tatt for lett på kan hun gjøre det igjen.. Og en ev. straff mot henne om hun gjør dette igjen vil bli totalt meningsløst. DA er det bare en ting å gjøre; pakk kofferten hennes og takk for nå!! -Selv om ; selvfølgelig satser vi på at hun ikke driter seg ut igjen.. Selvbildet får seg selvsagt en knekk etter noe slikt. -Men, hallo mann!! Du er sikkert en flott kar. Fortsett hos deg selv du! Anerkjenn overfor deg selv hva du er.. så skal du se tryggheten kommer.. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 Det høres jo unektelig litt rart ut at hun har skiftet passord. Det skaper vel ikke akkurat trygghet for at hun ikke fortsatt har kontakt. Jeg ville nok forlangt tilgang en periode, men hun vet kanskje at du ikke vil forlate henne uansett? En aldri så liten usikkehet for om du vil velge å gå fra henne er antagligvis bare en fordel, men det må ikke overdrives hvis du ikke har planer om å gjøre det. ellers er vel ikke "straff" veien og gå. Kommunikasjon.. er nøkkelord i alle forhold.
Gjest L-liten Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Hvorfor vil du være sammen med henne når hun ikke respekterer deg?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #11 Skrevet 8. mai 2009 Jeg ønsker forslag til en slags straff, en konsekvens for sidespranget. Også en konsekvens om hun skulle kontakte ham igjen. Noen som har noen forslag? Jeg er ikke tilhenger av straff. Egentlig burde hennes dårlige samvittighet være nok "straff" for henne. Er hun ikke lei seg for det hun har gjort? Det er hennes oppgave å prøve å få deg til å føle deg mest mulig trygg på henne nå. Snakk med henne, om at du trenger forsikringer og bekreftelser på at det er kun deg hun vil være sammen med. Hvis hun ikke er villig til å se det, så må du vurdere å avslutte forholdet. Ellers kan hun ta deg for gitt, når du finner deg i så mye.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #12 Skrevet 8. mai 2009 Du kunne vært mannen min du...bare at han ikke vet noe om det som skjedde. Hvis han hadde funnet det ut, tror jeg det verste han kunne gjort mot meg hadde vært å fortelle det til "alle". Det som skjedde med meg er jeg ikke stolt av og ønsker at INGEN skal vite det. Alle ser ned på en som har vært utro og det finnes ingen sympati å hente noe sted. Kanskje en passende hevn?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #13 Skrevet 8. mai 2009 det er ganske ydmykende å fortelle "alle" at ens kjære har vært utro.. ...de fleste vil si at man skal gå. hun burde kutte ut facebook eller gi deg passordet ikke vær kjærlig/omsorgsfull vis at du er skuffet/sliter/er usikker på om du vil bli i forholdet pynt deg/skaff deg nye klær stikk ut med gutta - og bare si du skal ut.. bruk tid på deg selv og venner/jobb what ever...for en periode - si det er din "sorgreaksjon"
Gjest brutal_mann Skrevet 8. mai 2009 #14 Skrevet 8. mai 2009 (endret) Kan du ikke bare flytte ut? Uten å gi beskjed først? Ordne alt det praktiske og lahenne komme hjem til en tom leilighet etter jobb en dag. Slik det er nå er du jo hennes lille tøffel. Edit: Poenget er at du skal snu ryggen til henne og aldri se deg tilbake. Ingen forklaring, ingenting... Endret 8. mai 2009 av brutal_mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå