Gå til innhold

Hvilken brudebil skal dere ha?


philippa starck

Anbefalte innlegg

Vi har ennå ikke bestilt noen bil, og aner ikke hva vi har lyst på. Hvilken bil skal dere ha?

Har ok biler selv, men føler at denne dagen er litt spesiell. Det verste jeg har sett er de som brukte sin egen volvo stasjonsvogn til brudebil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi skal rett og slett ha pappas primera, sølv metalic

-synes veteranbilen er "oppbrukt", og gidder ikke bruker penger på å leie bil når det finnes så mange fine i familien -er jo bare fra kirka til festlokalet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en "mann oppi gata" som driver med veteranbiler, så planlegger å spørre han. Synes det er flott jeg, absolutt ikke opprukt for min del, har jo aldri giftet meg før :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trodde (hadde bestemt :ler: ) at vi skulle bruke min svigerfars bil, men min manns forlover hadde ordnet noe annet i hemmlighet.

Uten for kirken stod det en Ford Fairlaine 1953 mod.

Stilig pyntet, og med taket nede.

Morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig er det mannens forlover som skal ordne det der med bil...

Det gjorde min manns forlover (han var broren også) og vi endte opp i en Audi SR6. Kjempestilig bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mannens forlover som skal ordne med bil....??

Jeg hadde tenkt at vi skulle kjøre i min vennindes digre hvite Cadillac....

(eller åssen det nå skrives...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja etter tradisjonene er det mannens forlover sin oppgave. Du får si det til han hvilken bil du vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så viktig da??

"Vår" forlover ordnet det der selv og vi visste ikke så mye. Greit å ha noen overraskelser også.. Syns jeg da.. Men så er det ikke alle som vet om at det er mannens forlover som skal fikse bil, så det er sikkert ikke så viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal bli kjørt i en grønn Volvo Amazon med originallakk, som vistnok er helt strøken og kjempeflott. Aner ikke hvilket årstall den er i fra, men tror helt sikkert at jeg kommer til å bli veldig fornøyd med den!

Hadde egentlig tenkt å låne pappas mørkegrå Volvo 940, men siden min kjæres kollega kom og sa han hadde mulighet til å låne denne Amazonen fra sin svigerfar sa vi såklart ja til dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pappa har restaurert en veteranbil også er han medlem i en veteranklubb så håpet mitt er at alle gjestene skal bli kjørt i veteranbiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer nok til å bruke min forlovers bil. En Mitsubishi Galant. Synest bilen er helt grei, og jeg har iallefall ikke tenkt å bruke en eneste krone på å leie bil. Vil bruke pengene på viktigere ting.

Dere som har brukt disse spesielle bilene. Har dere betalte mye for det eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har to alternativ. Den ene er en cabriole(hvordan det nå enn skrives). Lurer bare på om noen vet hvordan dette går med oppsatt hår. Vil det bli for mye vind? Noen med erfaring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har to alternativ. Den ene er en cabriole(hvordan det nå enn skrives). Lurer bare på om noen vet hvordan dette går med oppsatt hår. Vil det bli for mye vind? Noen med erfaring??

Litt avhengig av hva slags frisyre du har og hvor fort det vil bli kjørt.

I det meste av hastigheter over 50km/t er cabriolet en sikker frisyredreper. Selv ville jeg ikke ha tatt sjansen - kjørte limousin med tak på Den Store Dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to alternativ. Den ene er en cabriole(hvordan det nå enn skrives). Lurer bare på om noen vet hvordan dette går med oppsatt hår. Vil det bli for mye vind? Noen med erfaring??

Jeg har hatt cab, og det er ikke no særlig for frisyren -. det kan jeg love! Men det er jo litt stilig, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leide en flott limousine fra Lincoln i Oslo. Fikk en veldig bra pris oxo! Og en meget hyggelig, tålmodig sjåfør..... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...