Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Har den? For jeg føler meg ganske så alene her i dag. Hvor er alle?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 OMG! ...Betyr dette at jeg kan gå naken på butikken i dag?
Fortunatus Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 OMG! ...Betyr dette at jeg kan gå naken på butikken i dag? slik at du garantert skal bli smittet? Lurer på om sykehusene/likhusene hadde hatt kapasitet til 2,4 millioner mennesker.. Hvor i all verden skulle alle disse blitt begravd.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 OMG! ...Betyr dette at jeg kan gå naken på butikken i dag? Ja, det betyr det! Ring meg da, så tar jeg med kamera!
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Lurer på om sykehusene/likhusene hadde hatt kapasitet til 2,4 millioner mennesker.. Hvor i all verden skulle alle disse blitt begravd. I hagen sin. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 OMG! ...Betyr dette at jeg kan gå naken på butikken i dag? Hvis du er jente, vær så god.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 Hvor er alle? Det er så lite folk her for tiden og det etter at denne svineinfluansaen ble kjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå