Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Pcen min er snart 2år gammel og har begynt å slukne etter en stund. Bare sånn helt uten videre selv om det er strømtilgang og den er innstilt på aldri slå seg av.. hva skjer?? På tide å kjøpe seg back up?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Bærbar eller stasjonær? Kjennes den varm? Den er bærbar.. og den kjennes varm, men det har den alltid vært.. kanskje ikke liike varm da
The Kitten Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har samme problem, så til ts for at h*n startet denne tråden.
feuerstein Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Det kan være at den har fylt seg med støv gjennom årene, og når det blir for mye klarer den ikke holde temperaturen under smertegrensen, og den slår seg av for å unngå å grille seg helt. De gangene jeg har vært borti slike pcer har jeg skrudd dem opp og blåst rent med luft, men du er kanskje ikke så skruvillig? Håper noen andre her inne (Lommerusk?) har forslag.
Gjest ts Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 jeg fant svar :D tror jeg hvertfall.. dette begynte etter at jeg over lang tid hadde hatt pcen min i sengen, på en pute på fanget osv. da blir den for varm for den får ikke puste skikkelig og slår seg av i selvforsvar.. nå har jeg begynt å bruke et bord eler en bok under og vips er problemet vekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå