Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Hei! Jeg går fast på to typer medisiner. Jeg har lyst til å ta en rensekur men jeg er redd for at medisinene ikke virker da. Jeg tar medisiner to ganger om dagen, ser for meg at medisinene ikke får tid til å komme seg inn i systemet, men at de forsvinner rett ut. Noen som har erfaringer med dette?
Gjest Katrhrine Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Hei! Jeg går fast på to typer medisiner. Jeg har lyst til å ta en rensekur men jeg er redd for at medisinene ikke virker da. Jeg tar medisiner to ganger om dagen, ser for meg at medisinene ikke får tid til å komme seg inn i systemet, men at de forsvinner rett ut. Noen som har erfaringer med dette? Jeg vet ikke,men siden dette er et legemiddel-relatert spørsmål ville jeg ringt til apoteket eller tatt en tur innom og bedt om å få snakke med en farmasøyt.Best å være sikker før man setter igang med slikt.
Gjest Bolledeig Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Rensekurer har overhodet ingen dokumentert effekt og er basert på uvitenskaplige prinsipper, så å utsette seg selv for potensielt trøbbel med medisinene du tar ville jeg ikke synes var verdt det med tanke på at det ikke hjelper for noe. Om du absolutt skal gjøre det, finn hvert eneste virkestoff i disse kurene og spør en farmasøyt eller lege. Men det å blande naturmedisiner og vanlige legemidler uten å ta de nødvendige forhåndsreglene kan faktisk gå riktig galt, så jeg råder deg på det sterkeste å enten la være eller oppsøke fagfolk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå