Grønt blad Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg ønsker meg en PH bordlampe i glass. Denne (er denne i glass? Hva er forskjellen på dem?) Noen som pris og hvor jeg kan få kjøpt den i Oslo? Endret 7. mai 2009 av Grønt blad
Gjest Elastica Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Jeg ønsker meg en PH bordlampe i glass. Denne (er denne i glass? Hva er forskjellen på dem?) Noen som pris og hvor jeg kan få kjøpt den i Oslo? De så jo helt like ut? Veldig fine lamper. Jeg har en i stål, som vi har kjøpt brukt. Jeg liker den i glass enda bedre. (Vi har glass pendel) Hør på Tannum møbler, jeg ville tro de har den der.
Ciara Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Det stemmer at de har den hos Tannum, den koster drøyt 5000 der (husker ikke nøyaktig).
Gjest Elastica Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 Takk, Elastica. (Liker din også jeg da). Bedre enn ingenting.
Grønt blad Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2009 (endret) Takk for mange svar! Jeg synes lampen er nydelig, både i glass og i stål, men tror jeg liker glass best. Prisen for PH 3/2 var heller ikke helt avskrekkende. (PH 4½-3½ glass bord derimot ligger prismessig godt over det jeg har råd til.) Det blir nok et besøk på Tannum så snart lønnen kommer på konto om noen dager. Endret 8. mai 2009 av Grønt blad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå