Gjest Trisha Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Hei alle sammen! Skal hente valpen min på lørdag og lever om dagen på lykkerus! Jeg bare lurer på hva jeg skal spørre oppdretter om? Dette er min første hund og er usikker på alt, men det begrenser seg litt hva jeg kan spørre om.. Hva hadde dere spurt oppdretter om når dere skulle hente deres valp?
Gjest Illiya Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Ettersom dette er din første hund, ville jeg spurt om: -hvordan få den husren -hva skal jeg fore med, og hvor mye. -hva skal hunden IKKE ha av mat -valpebiting, hva gjør jeg med det? -hva har hunden vært med på hittil (sosialisering) -sikkert mye mer, men dette er det jeg kommer på nå så tidlig på dagen;) Anbefaler deg å melde på valpekurs. Det er mye å lære der for både nybegynnere og viderekomne, og en får mye råd og tips til valpeoppdragelsen. Se også på diverse hundefora, der skriver mange om valpene sine, og får råd og tips fra andre. www.canis.no har et valpeforum som er mye brukt Lykke til med valpen! Hvilken rase er det?
Gjest TS Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Blanding av pomeranian og tibetan spaniel 50-50! Lurer på hvordan den blir seende ut som voksen :)Takk for svar!
Sheenaca Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Ser at det er litt sent å svare nå, men jeg ville først og fremst spurt om jeg kunne legge inn oppdretters telefonnummer på speed dial så jeg kunne ringe senere og spørre om alt jeg glemte å spørre om ved henting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå