Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Noen som har sett den britiske serien om pinlige sykdommer? Hjelpes sier jeg bare. De tør ikke å gå til legen med dette fryktelige pinlige tingene sine, men å gå til tv-teamet sine leger MED kamera til stede og filmer absolutt alt, ingen sladding her nei, det tør de. Mange av dem trenger en tur til psykolog.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Jeg synes det er et bra program jeg, lærer masse, og synes de er tøffe de som stiller opp.
Yvaine Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Hehehe, jeg så en kvart episode av det programmet forrige dagen. Teamet var i en eller annen surferby og var på jakt etter ungdommer (hovedsaklig gutter) som hadde fått med seg diverse kuriøse greier etter ubeskyttet sex. Det kom imidlertid en ung gutt med klump i testikkelen, og jeg holdt på å dåne av overraskelse når han plutselig ligger på undersøkelsesbordet med snoppen i friluft mens legedama omtrent peker og forklarer Men er enig med første svaret, syns det er modig av dem å stille opp. Ikke bare lærer de noe nytt, men kanskje ungdommene som ser på blir inspirert til å bruke beskyttelse..
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Jeg syns de er modige. Noen som vet hvor jeg kan se dette på nettet?
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 nrk sin web-tv. Bare søk på pinlige sykdommer så kommer det opp
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Joda de er tøffe som stiller opp, men mange av disse påsto at dette var sååå pinlig at de ikke turte å dra til legen med det, men å vise det fram på tv er greit. Rare folk.
MarianneE Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 Joda de er tøffe som stiller opp, men mange av disse påsto at dette var sååå pinlig at de ikke turte å dra til legen med det, men å vise det fram på tv er greit. Rare folk. :dåne:
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #8 Skrevet 10. mai 2009 Hehehe, jeg så en kvart episode av det programmet forrige dagen. Teamet var i en eller annen surferby og var på jakt etter ungdommer (hovedsaklig gutter) som hadde fått med seg diverse kuriøse greier etter ubeskyttet sex. Det kom imidlertid en ung gutt med klump i testikkelen, og jeg holdt på å dåne av overraskelse når han plutselig ligger på undersøkelsesbordet med snoppen i friluft mens legedama omtrent peker og forklarer Men er enig med første svaret, syns det er modig av dem å stille opp. Ikke bare lærer de noe nytt, men kanskje ungdommene som ser på blir inspirert til å bruke beskyttelse.. Så man snoppen hans på tv?
Gjest strykebrett Skrevet 10. mai 2009 #10 Skrevet 10. mai 2009 Jeg så en episode nå nylig der de sendte ei ung jente til kirurg for å få skjært av deler av kjønnsleppene fordi de indre hang utenfor de ytre. Dette er da vel ingen sykdom?? Ble ganske provosert av at de anbefaler kirurgi på helt friske og normale folk..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. mai 2009 #11 Skrevet 10. mai 2009 Jeg så en episode nå nylig der de sendte ei ung jente til kirurg for å få skjært av deler av kjønnsleppene fordi de indre hang utenfor de ytre. Dette er da vel ingen sykdom?? Ble ganske provosert av at de anbefaler kirurgi på helt friske og normale folk.. de kan jo faktisk være såpass lange at det gir smertefulle gnisninger for vedkommende, f.eks hvis de sykler. og så kan det jo plage en veldig psykisk. og dette var jo tilfelle med de som stilte opp.
Gjest strykebrett Skrevet 10. mai 2009 #12 Skrevet 10. mai 2009 Vel, jeg trodde faktisk jeg så normal ut nedentil før dette programmet ga meg beskjed om det motsatte. Er ikke bra signal å sende ut i offentligheten syns jeg..
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #13 Skrevet 11. mai 2009 Jeg så en episode nå nylig der de sendte ei ung jente til kirurg for å få skjært av deler av kjønnsleppene fordi de indre hang utenfor de ytre. Dette er da vel ingen sykdom?? Ble ganske provosert av at de anbefaler kirurgi på helt friske og normale folk.. Akkurat det samme tenkte jeg. Hun trengte litt modning, kanskje en samtale med en psykolog, ikke en kirurg. Hun så da helt normal ut før de skjærte bort litt av kjønnsleppene hennes. Synes det var ganske utrolig at de bare sendte henne rett til en kirurg uten noen som helst betenkeligheter. Hva slags signaler sender dette til andre som ser ut som henne?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. mai 2009 #14 Skrevet 11. mai 2009 Vel, jeg trodde faktisk jeg så normal ut nedentil før dette programmet ga meg beskjed om det motsatte. Er ikke bra signal å sende ut i offentligheten syns jeg.. nei det er jo dumt da.de kunne jo sagt at de var normale nedentil, men hvis det ga dem problemer (som vondt etc) så kunne det gjøres noe med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå