Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er permanent helt ut nå? Jeg har ganske tynt og fint hår og har brukt å ta permanent før for å få litt volum i håret. Synes forresten det er fint med krøller også :) Men nå er det år og dag siden sist, og jeg er litt skeptisk til å gjøre det igjen, men har så lyst å få volum i håret igjen... er det noe annet som kan hjelpe? Foruten å vaske, tilføre produkter og føne opp håret hver bidige morgen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

ingen som gidder? Er det ok å ta permanent? eller totalt dust?

Gjest Sandbekken
Skrevet

Når du tok permanent, hvordan så krøllene ut? var de små korketrekkere eller store? Eller ga det deg kun fall?

Jeg tenker på å ta permanent selv, men vil helst ha litt sånn: Link

men da må man vel ha gigantiske ruller?!

Jeg vet om flere på min alder (20) som har hatt permanent.. tror ikke det er sååå ut :P Uansett, kan jeg få fint hår driter jeg i hva som er ut eller inn, opp eller ned :P

Skrevet
Når du tok permanent, hvordan så krøllene ut? var de små korketrekkere eller store? Eller ga det deg kun fall?

Jeg tenker på å ta permanent selv, men vil helst ha litt sånn: Link

men da må man vel ha gigantiske ruller?!

Jeg vet om flere på min alder (20) som har hatt permanent.. tror ikke det er sååå ut :P Uansett, kan jeg få fint hår driter jeg i hva som er ut eller inn, opp eller ned :P

Bildet av scarlett er jo ikke et resultat av permanent. Hun har fått håret fønet, og så brukt en stor krølltang i lengder og spisser.

Til TS: Det er ikke mye permanent "inne" lenger på yngre. Det finns noen, men da er ofte hårkvalitaten elendig fordi de farger seg i tillegg. Husk at permanent tar hardere på håret en farge gjør.

Men om det blir fint på deg er avhengig av kor langt håret ditt er^???? Er det for kort kan det fort bli kjerring krøll. Husk at permanent krøller helt fra roten og ut, så om du ønsker deg kun krøller i lengder og spisser så kan en krøllettang være lurere. Har du tenkt å føne ut krøllene eller la håret tørke slikt??

Gjest Gjest
Skrevet

vel... jeg har brukt vanlig størrelse på spolene og fått korketrekkerkrøller, og jeg har brukt store spoler som har gjort at jeg ahr fått mer bølger i håret. Førnøyd med begge resultatene egentlig. Men nå har jeg en del kortere hår enn tidligere. Bob til midt mellom haka og skulderpartiet. Når jeg har tatt permanent tidliger ehar håret nådd vertfall til skuldrene. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hva andre mener er inn eller ut heller, men de gangene jeg ahr tatt permanent har håret vært ubehandlet fra før. Nå har jeg lyse striper og er redd det skal bli en stor bøs bustete frisyre, istedenfor en glansfull fin krøllet med volum.

Stort sett går jeg bare ut av dusjen og lar håret lufttørke om morgonen, så det må være nok å ha i en leave in eller curl up produkt som defiinerer krøllene. Vitsen skal jo være å slippe å bruke laaaang tid på føning som jeg nå gjør....

Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg har tro på at du blir kjempe kul med permanent jeg!

Tenker det samme foresten, driter i hva som er inn og ut, er det fint på deg så gjør det!!

Gjest Sandbekken
Skrevet
Bildet av scarlett er jo ikke et resultat av permanent. Hun har fått håret fønet, og så brukt en stor krølltang i lengder og spisser.

Det vet jeg, men er det helt umulig å få litt lignende permanent?

Gjest Gjest
Skrevet

store eller små krøller da? så får jeg høre innom frisøren min :) hmm.... skal jeg tørre altså? :fnise:

Skrevet
Det vet jeg, men er det helt umulig å få litt lignende permanent?

Du får ikke sånt resultat av permanent.....du kan ta perm, men blir nødt da å føne det ut å bruke krølltang....forskjellen er at du kan få høyde i frisyren....ellers tror eg det blir wasta of time and money.

Til TS:

Hvis du har håret såpass kort er eg litt redd for at det kan virke litt kjerring krøll.....men du kan ta en prat med frisøren og snakk om størrelsen på spolene....husk at større spole gir slappere krøll, og dermed også ikke holder så lenge. Plus at du sier du har stripet hår....hmmmm håret ditt blir veldig behandlet av begge deler, kan ikke si sikkert fordi eg ikke ser på håret ditt, men dette burde frisøren kunne ha greie på

lykke til

hilsen frisør

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Kjerringkrøll trenger ikke være kjerringkrøll.. kule mennesker puller det off ;)

Endret av Sandbekken
Skrevet
Kjerringkrøll trenger ikke være kjerringkrøll.. kule mennesker puller det off ;)

Hehehe det er jo sånn at eg har sett Mange jenter som ønsker seg krøll og dette er jo ordet fleste bruker hvis dem ikke er fornøyde....

Men klart vil man ha det, og "puller" det off så er det greit, eg fortsatt tenker at kvaliteten på håret er viktig for at det blir fint uansett :)

Gjest Sandbekken
Skrevet

Skjønner hva du mener icechick, absolutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...