Gå til innhold

Leter etter en låsbar ryggsekk til laptop.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Leter etter en låsbar ryggsekk som passer til en laptop 15'4. Må være god å bære. Solide stropper. Gjerne mørk i fargen, men jeg er ikke direkte kresen der.

Skal ha den med på fly, så målene bør passe de fleste flyselskap. Er veldig glad i Targus, men vurderer gjerne andre gode merker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en carlton ryggsekk til laptop i den størrelsen. Der fulgte det med en lås (liten hengelås). Ulempen med den var at det ikke var plass til noe særlig annet.

De fleste laptopsekker har vel toveisglidlås, så da kan du vel bare kjøpe en liten hengelås?

Gjest Gjest
Skrevet

Takk skal du ha for tipset :)

Men det bør være en med rimelig god størrelse. Vil i det lengste klare med med kun håndbagasje, og da bør sekken være rimelig stor.

Har sett litt på denne:

http://www.targus.com/US/product_details.asp?sku=TBB012US

Men jeg er litt usikker på om den glidelåsen som laptopdelen er festet med holder i lengden. Sekken jeg har nå er utsatt for ca 1 og et halvt år med regelrett mishandling, og ser fortsatt nesten ny ut, så om den er representativ for kvaliteten er det grei skuring.

Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med targus-sekken jeg har nå. Eneste minuset er at den har så god plass at jeg laster den litt tungt (for ryggen sin del, ikke for sekken). Andre sekker jeg har (vanlige, ikke laptop) har slitt litt med sømmene, men det har ikke vært noe problem på targus-sekken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...