Gjest Gjest_pia_* Skrevet 7. mai 2009 #1 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei og hå Jeg er ei dame på 38....som liker å kl meg i friske farger,blir så glad av det :-) Så er det et antrekk jeg lurer på hva dere syns om........jeg har kjøpt meg et kort dongeriskjørt som jeg gleder meg til å bruke,og fant ut at det kan bli tøft med tights under...men føler meg litt for voksen til tights,hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mea Culpa Skrevet 7. mai 2009 #2 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg syns ikke alder har noe aa si. Passer det din stil og kroppsfasong, og du foeler deg vel i det, kan du ikle deg det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 9. mai 2009 #3 Del Skrevet 9. mai 2009 Hei og hå Jeg er ei dame på 38....som liker å kl meg i friske farger,blir så glad av det :-) Så er det et antrekk jeg lurer på hva dere syns om........jeg har kjøpt meg et kort dongeriskjørt som jeg gleder meg til å bruke,og fant ut at det kan bli tøft med tights under...men føler meg litt for voksen til tights,hva syns dere? Du er ikke for gammel:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 10. mai 2009 #4 Del Skrevet 10. mai 2009 Synes det høres bedre ut at du har tights under istedet for å kun gå med det korte skjørtet!! Du er ikke for gammel til tights, men du bør sørge for å ha rumpa dekket til, det er det jo ikke alle disse ungjentene som gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå