Gjest Gjest_pia_* Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Hei og hå Jeg er ei dame på 38....som liker å kl meg i friske farger,blir så glad av det :-) Så er det et antrekk jeg lurer på hva dere syns om........jeg har kjøpt meg et kort dongeriskjørt som jeg gleder meg til å bruke,og fant ut at det kan bli tøft med tights under...men føler meg litt for voksen til tights,hva syns dere?
Gjest Mea Culpa Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Jeg syns ikke alder har noe aa si. Passer det din stil og kroppsfasong, og du foeler deg vel i det, kan du ikle deg det meste.
Tonka Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Hei og hå Jeg er ei dame på 38....som liker å kl meg i friske farger,blir så glad av det :-) Så er det et antrekk jeg lurer på hva dere syns om........jeg har kjøpt meg et kort dongeriskjørt som jeg gleder meg til å bruke,og fant ut at det kan bli tøft med tights under...men føler meg litt for voksen til tights,hva syns dere? Du er ikke for gammel:)
Musemor Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Synes det høres bedre ut at du har tights under istedet for å kun gå med det korte skjørtet!! Du er ikke for gammel til tights, men du bør sørge for å ha rumpa dekket til, det er det jo ikke alle disse ungjentene som gjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå