Gjest Janna Skrevet 19. juli 2003 #1 Skrevet 19. juli 2003 Har byttet fra Nivea Visage til Shiseido (Pureness). Føler nå at huden min i ansiktet driver og styrer med noe (i den grad man kan føle det), og lurer på hva som skjer. Før ferien prøvde jeg litt av Kanebo`s IB-serie, og fikk en sort prikk på nesen etter en uke. Det har jeg ikke hatt før. Men ellers var huden like fin som ellers. Heldigvis forsvant den sorte prikken når prøveflaskene med Kanebo var tomme. Nå er det altså Shiseido som skal prøves. Har brukt det i nesten to dager, og både renseskummet og fuktighetsgelè-kremen føles veldig behagelige mot huden. Renser nå morgen og kveld. Men... går nesten og venter på at det skal dukke opp urenheter igjen. (Bør kanskje nevne at grunnen til at jeg kuttet Nivea Visage var at huden plutselig støtte fra seg produktene, og fuktighetskremen trakk ikke inn lenger, men rant av som vann.) Er det vanlig at huden blir litt uren mens den venner seg til de nye produktene? Blir den bedre etterpå igjen? Jeg synes det virket logisk at huden kanskje "renset seg" med produktene, og at det dermed dukket opp litt urenheter i en innkjøringsperiode. Tar jeg feil?
Cita Skrevet 19. juli 2003 #2 Skrevet 19. juli 2003 Er det vanlig at huden blir litt uren mens den venner seg til de nye produktene? Blir den bedre etterpå igjen? Jeg synes det virket logisk at huden kanskje "renset seg" med produktene, og at det dermed dukket opp litt urenheter i en innkjøringsperiode. Tar jeg feil? Nei du tar ikke feil. Mange opplever at når de beynner å rense huden, så blir den etter 14 dager mer uren, enn den var før de begynte. Men det er nettopp pga som du sier: Huden renser seg. Lykke til med nye produkter Cita
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. juli 2003 #3 Skrevet 19. juli 2003 Dette er helt normalt Janna, men hvis det ikke gir seg etter 2 uker bør du ta kontakt med en hudpleier. Pureness serien er forøvrig meget god :D Minnie
Gjest Janna Skrevet 19. juli 2003 #4 Skrevet 19. juli 2003 Tusen takk, begge to! Håper at jeg nå har funnet en hudpleieserie jeg kan leve med en stund.
Gjest Janna Skrevet 19. juli 2003 #5 Skrevet 19. juli 2003 ...men, en ting til jeg lurte på: Hva kan være grunnen til at Nivea Visage ikke lenger virket som den gjorde før? Tidligere virket de helt fint. Ingen problemer. (brukte cleansing gel og all day aqua)
Cita Skrevet 19. juli 2003 #6 Skrevet 19. juli 2003 Vil nok tro at det ikke var den rette serien for deg, eller at du har brukt den så lenge at huden din var "mettet" Man skal ikke bruke samme serie år etter år. Du kan gjerne bruke samme Merke, men bytt serie i ny og ne. Huden trenger variasjon den også Cita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå