Bruden_2010 Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Hei Jeg skal gifte med i Molde neste sommer, og i den anledning er det noen ting jeg lurer på. Skal gifte meg i Røbekk kirke og ha festen på Harmonien. Jeg er født og oppvokst der, men det er noen år siden jeg bodde der sist., Derfor lurer jeg veldig på ting som: Kan noen anbefale en frisør/sminkør for den store dagen?Hvilke blomsterdekoratører/forhandlere er flinke? Hvis noen har noen tips og råd og planlegging av bryllup i Molde så mottas de med stor takk. Selv sitter jeg i Kristiansand og prøver å "fjernplanlegge" :gjeiper:
Gjest D-shol Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 (endret) Vil anbefale Luggen på Grand-gården ihvertfall. De er kjempeflinke. Er ellers veldig interessert, prøver å få til et bryllup, men har egentlig gitt opp lenge før jeg har starta, for det er umulig å få gjesteliste, meny og lokaler til å passe sammen. Endret 25. mai 2009 av D-shol
Mary Philbin Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Dzine frisør i Romsdalsgata rett over Dollly Dimples er flink på å sette opp hår til bryllup. De er generelt veldig flinke. Lykke til
Gjest D-shol Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Blåser liv i denne jeg, for jeg har nettopp ringt rundt til frisører i Molde og får priser på stort sett 2700,- - 3500,- Mange virker veldig uorganisert i forhold til brudepynting, vet ikke hva som er inkludert eller eksakt pris. Vet at Luggen er kjempeflinke, de tar 800,- timen og det inkluderer prøvetimen, sminke og lunsj med drikke! Xanadu virket også seriøse, de tar 2700,- inkl. sminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå