April07/Des09 Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Om en månde gifter vi oss og vi gjør det kanskje litt utenom det vanlige, hvertfall i forhold til det jeg leser om her!! - Ikke noe planer om utdrikkningslag- Vi har invitert 15stk- Ikke levert ut ønskeliste utenom til mamma og pappa, ikke fått spørsmål heller da- Skal ha det på ett hotell som pynter lokalet på deres måte(som blir en overraskelse får oss)- Mamma ordner brudebuketten, privat- Han gifter seg i sin sorte dress som henger i skapet- Jeg har kjøpt kjole til 1400kr på Ebay(Kina)- Ingen taler, sanger eller lignende( om ikke noen overrasker da)- Så klart ingen dokurv, gjestegaver ol.- Vi skal alene til fotografen, ikke no unger,forlover el. lign- Ingen brudevals, da lokalet ikke er stort nok (tror jeg hvertfall)- Bryllupskake er ei moussekake, ikke 3etasjes hvit kake.. Men gleder oss begge to
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Jeg syns ikke dette hoeres rart ut i det hele tatt!! Syns det hoeres ut som dere kommer til aa faa et intimt og kjempehyggelig bryllup. Lykke til
Dalmore Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Det hørtes ut som et kjempefint bryllup, og vet du hva som er det aller, aller beste med det? Det er AKKURAT sånn som dere vil ha, og det er det viktigste!! For meg kan folk gifte seg på fjellet, med 1000 gjester, med 100 dokurver eller i olabukse på tinghuset, så lenge de gjør det de selv vil, og får den dagen de ønsker seg! Lykke til med bryllupsinnspurten, håper dere får en fantastisk fin dag!
Kirby Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Hørtes kjempegreit ut! Kan krysse av for en del av det du har nevnt selv. Orker ikke sånn marengs-bryllup
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Jeg for min del må virkelig si jeg er litt betenkt med tanke på at dere ikke skal ha dokurver! Er dere helt gærne eller??
miss_pretty Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 synes det høres ut som at dere får det slik dere vil og det er veldig bra!! vi skal ha et bryllup med 60 gjester. men allikevel ganske avslappet, på et gammelt tun og uten toalettkurver til gjestene! det blir jo taler og en fin kake, men det ender på ca 50000 kr inkl. alt! men min mening er at ingen bryllup er feil, harry, tacky osv..... folk har det slik de vil ha det og etter hvordan ønskene til hver enkelt er! alt er perfekt så lenge man liker det selv - det er deres dag!!! lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Om en månde gifter vi oss og vi gjør det kanskje litt utenom det vanlige, hvertfall i forhold til det jeg leser om her!!- Ikke noe planer om utdrikkningslag- Vi har invitert 15stk- Ikke levert ut ønskeliste utenom til mamma og pappa, ikke fått spørsmål heller da- Skal ha det på ett hotell som pynter lokalet på deres måte(som blir en overraskelse får oss)- Mamma ordner brudebuketten, privat- Han gifter seg i sin sorte dress som henger i skapet- Jeg har kjøpt kjole til 1400kr på Ebay(Kina)- Ingen taler, sanger eller lignende( om ikke noen overrasker da)- Så klart ingen dokurv, gjestegaver ol.- Vi skal alene til fotografen, ikke no unger,forlover el. lign- Ingen brudevals, da lokalet ikke er stort nok (tror jeg hvertfall)- Bryllupskake er ei moussekake, ikke 3etasjes hvit kake..Men gleder oss begge to Hva skulle være så spesielt? Utdrikningslag er ikke noe brudeparet planegger selv Mange har små bryllup, noen tilogmed helt alene Det er mange som ikke velger å ha ønskeliste, og veldig mange som ikke "deler ut" den de har... Mange velger å sette bort bryllupet til restaurant e.l. En enklere men dyrere måte å gjøre ting på. En god del lager buketten sin selv, eller får noen andre som er flinke med blomster til å gjøre det. Vet ikke hva som er vanlig ang dress... Maaange kjøper kjolen sin på nett, type e-bay Mange velger å ikke ha sanger fordi de ikke liker det. Dokurv og gjestegagver er for spesielt interesserte... Mange skal ikke til fotografen engang, men velger å la en fotointeressert gjest ta de "vanlige" bildene til takkekort osv De fleste danser kanskje? Mange velger noe annet enn tre-etasjes lukket valnøtt... Hva var poenget med denne tråden egentlig? Hva prøver du å bevise?
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Dokurv og gjestegagver er for spesielt interesserte...
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 Hva skulle være så spesielt? Utdrikningslag er ikke noe brudeparet planegger selv Mange har små bryllup, noen tilogmed helt alene Det er mange som ikke velger å ha ønskeliste, og veldig mange som ikke "deler ut" den de har... Mange velger å sette bort bryllupet til restaurant e.l. En enklere men dyrere måte å gjøre ting på. En god del lager buketten sin selv, eller får noen andre som er flinke med blomster til å gjøre det. Vet ikke hva som er vanlig ang dress... Maaange kjøper kjolen sin på nett, type e-bay Mange velger å ikke ha sanger fordi de ikke liker det. Dokurv og gjestegagver er for spesielt interesserte... Mange skal ikke til fotografen engang, men velger å la en fotointeressert gjest ta de "vanlige" bildene til takkekort osv De fleste danser kanskje? Mange velger noe annet enn tre-etasjes lukket valnøtt... Hva var poenget med denne tråden egentlig? Hva prøver du å bevise? Poenget med tråden er vel bare det at ho ville dele sine bryllupsplaner med andre selv om de ikke feirer det på samme måte som mesteparten av de som gifter seg i dag.. De fleste handler inn servietter, blomster,lys som matcher. Kjøper/Leier smoking/sjakett. Må ha full kontroll på både pynting av lokalet og brudebuketten. Leier/kjøper orginal kjole, sparer penger i måndesvis får å få råd osv..... Og hvertfall påse at alle gjesten får ei ønskeliste slik at ikke de får noe de ikke ønsler seg!!!! Virker hvertfall sånn her inne på KG.....
Gjest Mea Culpa Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Jeg syns ikke det var saa spesielt, omtrent saann var mitt bryllup faktisk. Det blir sikkert veldig koselig!
suzie Skrevet 8. mai 2009 #11 Skrevet 8. mai 2009 Broren min hadde et slikt bryllup, og det var et superflott og kjempeartig bryllup. De hadde kun familie, og ingen forlovere, men vi festet til langt på natt og hadde det kjempeartig. Virkelig et av de artigste bryllupene jeg har vært i!
Naoomi Skrevet 8. mai 2009 #12 Skrevet 8. mai 2009 Dette minner litt om vårt bryllup, som ble 100 prosent vellykket. Det passer ikke for alle å ha hundre gjester og hele pakka, for noen er det perfekt å gjøre det mer dempet. Vi hadde ikke proff fotograf, men sitter likevel med masse nydelige bilder fra dagen. Vår bryllupskake var en deilig ostekake. Og vi hadde hverken taler eller sanger, heller ingen brudevals eller annen dans. Jeg ordnet sminke og hår selv - enkelt, fint, personlig og billig. Lykke til! Dette blir nok knallbra!
MrsC Skrevet 8. mai 2009 #13 Skrevet 8. mai 2009 Synes ikke dette høres spesielt utoverhodet, men en gjennomtenkt og flott måte å feire dagen på Nå gjorde vi litt som dere og vi hadde en veldig fin dag (selv om det i etterkant har kommet sårende kommentarer fra noen av de som var med). Kos dere og husk at det er deres dag uansett hva noen andre måtte mene (før, under og etter)
Eve Luna Skrevet 8. mai 2009 #14 Skrevet 8. mai 2009 Hvis man ikke har dans og taler i bryllupet, hva gjør dere da?
Gjest April07/Des09 Skrevet 8. mai 2009 #15 Skrevet 8. mai 2009 Hvis man ikke har dans og taler i bryllupet, hva gjør dere da? Man prater, koser seg sammen, spiser god mat,drikker god drikke, og tar ting litt som de kommer... Når vi blir så få, og ingen er verken noe gode talere er sanger fant vi ut at vi ikke vil legge noe press på gjestene ang. sang/påkrevd tale. Men om noen kommer med ønske om tale, er de hjertlig velkommen. Det sise jo at forlovere, brudens far og brudgomme skal holde tale, men vi lar det være fritt frem... Og det med dans, tror jeg ikke er no problem. Altså om noen vil danse, skal vi vel alltids få litt plass. Vi har eget lokale til middagen(med en liten gang i mellom) og dørene kan åpnes slik at om noe absolutt vil danse får de vel det til... Får vi har tenkt å ha noe musikk (om enn bare bakgrunnsmusikk,som kan skrues opp om folk ønsker)
Gjest heidrun Skrevet 8. mai 2009 #16 Skrevet 8. mai 2009 Jeg for min del må virkelig si jeg er litt betenkt med tanke på at dere ikke skal ha dokurver! Er dere helt gærne eller??
Gjest heidrun Skrevet 8. mai 2009 #17 Skrevet 8. mai 2009 Dette høres kjempekoselig ut! Akkurat sånn ville jeg ha gjort det hvis jeg hadde våget. Er selv litt fanget i tanken på at gjestene må få det som de forventer, derfor har nok vårt bryllup litt flere tradisjonelle innslag. Hvis jeg hadde gjort det sånn hadde jeg varslet gjestene på forhånd, for å slippe å stresse med den tanken.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #18 Skrevet 8. mai 2009 Nei, dette er ikke noe spesielt når man gifter seg fordi man må. Det er mange andre som har hatt hastebryllup som dette.
Gjest heidrun Skrevet 8. mai 2009 #19 Skrevet 8. mai 2009 Nei, dette er ikke noe spesielt når man gifter seg fordi man må. Det er mange andre som har hatt hastebryllup som dette. Hvor står det noe om at dette er et hastebryllup? Jeg ville gjerne hatt et sånt bryllup, og jeg gifter meg ikke fordi jeg må.
leirbål Skrevet 8. mai 2009 #20 Skrevet 8. mai 2009 Det blir et helt anderledes bryllup enn det vi skal ha. Så for meg er det spesielt. Men ikke negativt. Det at dere arrangerer akkurat det bryllupet dere vil ha, er flott. Jeg ville aldri turt å la andre overaske meg med pynten bla. Så jeg er imponert over dere. Håper dere får en drømmedag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå