Gjest Gjest_hei_* Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Enda en gang misfornøyd med hårfargen etter lysfarge. Vil ha e kald hårfarge men frisør anbefalte naturfarge og jeg syns det er skrekkeleg. Har nå sjekket litt og vil bruke 11,6 eller 10,6 i overhåret og litt 8,1 eller 9,1 i underhåret. Den første skal vere bra kald da det er lilla i den. Den andre er ask i. Hadde 11,6 en gang og tror det er eneste gang jeg syns resultatet har blitt ok. Var dum og farget det til gylden mørk blond og vil nå vere lys igjen. Den fargen er så og si utvasket så nå har jeg 10.0 og striper men det skinner en del gul rødskjær i håret. Vasker med blålilla shampoo og det hjelper litt. Hvofor har så mange frisører skepsis mot kalde farer. Noen med erfaringer osv Hvordan tror dere dette vil funke.
En som vet Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Nå kan ikke jeg fargekoder og sånt, så det sier meg ikke noe, men ville passet meg litt for å bruke en for kald farge også. Kjenner ei med lyst lyst askeblondt hår og håret hennes ser så og si grått ut i visse typer lys!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå