Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var det skikkelig drittvær. Det var plutselig blitt kaldt og jeg hadde lagt vekk vintertøyet. Også regnet det, eller det begynte med yr da. Jeg skulle ut og skulle trille vogn så paraply var ikke så lett å bruke. Hva skal man ha på seg da? Jeg skulle egentlig være litt stilig, men endte opp med allversjakke og joggesko :o(

Hva skal man ha på seg på sånne dager, når det er sånn litt kaldt, regner og man skal være litt stilig.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva med en søt, lang regnfrakk med hette? Jeg synes denne fra Ellos er søt. Hunterstøvler er jo også kult, og praktisk. :)

Endret av Ambivalent
Skrevet

Jeg vet! Det var kaldt og blåste skikkelig ute idag. Men plutselig kom sola frem igjen. Jeg tok bare på en ekstra genser under jakka. Gidder ikke hente frem en tykkere jakke nå.

Skrevet

Hei,

Hva med en fin trench og et par sneakers? (Er nesten bare på regndager jeg bruker flate sko..)

Gjest Hilde K S
Skrevet

Nå kom jeg ilende til for å foreslå paraply, men det tipset vil du ikke ha. (Ditt utakknemmelige lille beist. :ler: )

Skrevet

Et par fine gummistøvler er absolutt noe å satse på! De siste årene har det kommer utrolig mye fint i butikkene :)

Skrevet
Nå kom jeg ilende til for å foreslå paraply, men det tipset vil du ikke ha. (Ditt utakknemmelige lille beist. :ler: )

:briller:

Takk for svar jenter, fint med tips.

Gummistøvler er selvfølgelig fint, men jeg liker meg kanskje best i gummistøvler når det er skikkelig øs pøs eller når jeg skal i skogen. Denne dagen var det egentlig mest yr og litt småregn. Men støvler er notert.

Kom gjerne med flere tips jenter. Dette problemet har jeg alltid på høsten også, før det blir snø. Ender alltid opp med allversjakke. :tristbla::frown:

Gjest Sandbekken
Skrevet

Henger meg på her! Dette "problemet" er irriterende!!

Jeg har forøvrig også problemer med vinter tiden også.. For her jeg bor vasser vi i 10 meter søle og slaps på denne tiden av året.. :P

Skrevet

Jeg var på trilletur i dag i disse støvlene, de er lette og lave og mer som sko enn slagstøvler. På overkroppen hadde jeg rød regnkåpe, kjøpt på Lindex til 2-300 kr i høst. :) Praktisk og ganske fint, synes jeg. Og veldig greit med skikkelig hette når alle paraplyene rundt meg vrengte seg! ;)

Skrevet
:briller:

Takk for svar jenter, fint med tips.

Gummistøvler er selvfølgelig fint, men jeg liker meg kanskje best i gummistøvler når det er skikkelig øs pøs eller når jeg skal i skogen. Denne dagen var det egentlig mest yr og litt småregn. Men støvler er notert.

Kom gjerne med flere tips jenter. Dette problemet har jeg alltid på høsten også, før det blir snø. Ender alltid opp med allversjakke. :tristbla::frown:

Nå må du slutte å være så kravstor her!

Ikke vil du ha paraply og ikke vil du ha gummistøvler.

Finn ut hva du skal ha på deg sjæl da vel...

;)

Gjest Catwoman
Skrevet

Sydvest :) Det er både smart og praktisk, og tøft - hvis du finner en type som er fin. Det er desverre vanskelig å finne - jeg har lett og lett.

Så foreløpig bruker jeg min mørkegrønne (hater mørkegrønt) fram til jeg finner en bedre, bare fordi det er så utrolig praktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...