Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har lyst til å kjøpe meg en vibrator eller dildo, men kan dere komme med noen anbefalinger? Sett at en massasjestav er anbefalt, men den virker så stor og "klumpete". Hva er fordelen med vibrator og hva er fordelen med dildo? Går jo ikke akkurat å prøve disse produktene og de koster jo rundt 1000 kr så vil ikke gjøre et bomkjøp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har lyst til å kjøpe meg en vibrator eller dildo, men kan dere komme med noen anbefalinger? Sett at en massasjestav er anbefalt, men den virker så stor og "klumpete". Hva er fordelen med vibrator og hva er fordelen med dildo? Går jo ikke akkurat å prøve disse produktene og de koster jo rundt 1000 kr så vil ikke gjøre et bomkjøp...

Forskjellen er jo at vibratoren vibrerer ;) Det gjør ikke dildoen, og dermed synes jeg ikke den har noen fordeler i det hele tatt. Da kan man like godt ha sex med en animert dildo, nemlig en penis!

Fun Factory har utrolig mye morsomt(http://www.funfactory.de/), men det kan lønne seg å dra til kondomeriet så du får sett på de i virkeligheten. Noen får du også kjenne på for å teste vibrasjonen. De er også veldig flinke til å hjelpe deg der, selv om det kan være litt flaut ;)

Gjest Blubberella
Skrevet

Hva som er best, varierer veldig fra person til person. Det du kanskje bør ta mest hensyn til er hvordan du best liker å bli stimulert. Er utvendig klitoris-stimuli det du har mest glede av vil jeg absolutt anbefale en vibrator (de fleste damer kommer fort med en vibrerende venn). Hvis du liker innvendig vaginal stimuli kan jo en dildo gjøre jobben, eller for ekstra spenstige opplevelser; g-punkt-leketøy, eller rabbit-lignende leketøy som gir både innvendig og utvendig stimulering.

Du må nesten bare kjøpe og teste ut litt forskjellig. Hvis du kjøper billige utgaver først, så finner du lettere ut hvilket leketøy som gir deg mest glede. Når du har funnet favoritter, kan du avansere og investere i et eller flere dyrere leketøy.

Å spørre på Kondomeriet er lurt. Selv om det er litt flaut, kan du få mange gode tips om hva som fungerer best for deg og dine lyster.

Ut ifra egen erfaring og tenningsmønster foretrekker jeg en vibrator som jeg kan bruke til utvendig stimulering mens jeg har kjæresten inni meg :) Jeg liker best vibratorer som er avlang og kan brukes både inn- og utvendig, med eller uten vibrering. Da får jeg litt i pose og sekk i ett og samme produkt :)

For meg gir en vanlig dildo lite ekstra glede, da den bare blir en halvgod erstatning for "The real thing".

Men jeg har planer om å skaffe meg en god G-punkt-stimulerende lekesak. Og kanskje også en rabbit... Faktisk synes jeg man godt kan ha flere verktøy i verktøykassa, så har man litt å velge i når lysten melder seg... :hjerte:

Gjest Gjest
Skrevet

Etter hva jeg liker og hva dere skriver så ønsker jeg egentlig i pose og sekk som du sier.. Vibrator som kan brukes både ute og inne for da blir vel det på en måte en dildo også? Må ha vibrering. Kan tenke meg at dildo også bare er erstatning for the real thing som du skriver. Hvilke typer og modeller har dere?

Skrevet

Jeg har denne, men jeg synes den er litt for stor, rett og slett. Skal kjøpe meg noe mindre neste gang.

I tillegg har jeg denne, som er veldig fin å bruke under akten :Nikke:

Skrevet

For min del får jeg veldig lite ut av vibratorer, så dildoer som fokuserer på g-punktet er en sikker vinner her i gården. Vil anbefale leketøy i glass, deilig følelse, og en liten dråpe glid holder i massevis.. Kjempeenkel å rengjøre også ;)

Skrevet

kondomeriet har de dyreste vibratorene, google og du vil finne de mye billigere andre steder.... eks. fun factory laya spot tar de 529,- men den selges for 399,- "alle" andre steder.....

Og ja, det er samme produkt....

Gjest Gjest_Caron_*
Skrevet

Kjøp deg en butterfly (gjerne fjernstyrt), den kan du ha på deg når du ønsker og hvor du ønsker (også under samleie). Har du kjæreste, gi ham fjernkontrollen mens dere er ute f.eks... :)

Ubegrensede muligheter og 100% orgasme-garanti :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...