Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Jeg er sur, trist og lei!!

Og nå er jeg også lei av deppemusikken min...(snakk om å være sur, trist og lei..), så derfor lurer jeg på hva er din surtristogleideppe-musikk??

Her går det i

*Halo

*Arms of an angel

*dreams to remember

*Blue night

*Embrace me

*Songbird

*Fields of gold

Trenger litt variasjon i mitt deppelune...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hvis jeg har behov for å gråte for å "rense opp", pleier jeg alltid å høre på "Reis meg opp" med Kjell Fjalsett, det er den norske versjonen av "You raise me up". Mer sentimentalt blir det nesten ikke! Hvis jeg bare er generelt sur og lei, liker jeg å høre på noe mer "trassig" musikk, som for eksemel "Zombie" eller "Runaway train".

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis jeg er i deppe humør så tvinger jeg meg selv til å høre på upbeat musikk for å bli på bedre humør. Det værste du kan gjøre er å dyrke deppingen.

Reis deg opp av sofaen og sving deg i stua til denne :

Ble humøret ditt litt bedre?

Skrevet
Hvis jeg er i deppe humør så tvinger jeg meg selv til å høre på upbeat musikk for å bli på bedre humør. Det værste du kan gjøre er å dyrke deppingen.

Reis deg opp av sofaen og sving deg i stua til denne :

Ble humøret ditt litt bedre?

Ikke helt min smak, men tanken var god!

Så i kveld blir det sofaen, men skal se Death Proof tenker jeg! Evt Kill Bill! Ingenting er som litt girlpowerfilm :)

Skrevet

Jeg hører på Celine Dion når jeg er deppa. Om det gjør ting noe bedre, nei. Men jeg må bare høre på det.

Skrevet

Fiona Apple er bra musikk når man er deppa...

Gjest Bond
Skrevet

Portishead :)

Litt sånn.. depressivt men utrolig fint.

Gjest Gjest
Skrevet

Tja..noen forslag:

Purple Rain av Prince

Mad World - av (hm...? husker ikke)

Everybody hurts - REM

Generelt the Doors

Generelt Depeche Mode

Who wants to live forever av Queen

Love of my life av Queen

Skrevet

"Heven knows i`m miserable now" & "There is a light that never goes out" med the Smiths er definitivt deppemusikk.

Skrevet
Mad World - av (hm...? husker ikke)

Nyeste versjon er vel av Michael Andrews men den er skrevet av Roland Orzabal i Tears for Fears i 1982.

Skrevet

For meg er det ingenting som slår litt Nick Cave. Variert repertoar fra den mannen, og ikke alt som er for de sarteste sjeler! Hvis det er kjærlighetssorg kan jeg også legge til litt The Cure, spesielt fra "Disintegration". Og Nine Inch Nails så klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...