ciba Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 vilket stjerne tegn er du i å vilken er din kjære hvordan funger dere sammen, jeg er skytt å han tvilling, har hørt at skytt å tviling ikke går sammen, noen jeg synest er rart siden vi går så bra sammen
Gjest Værjenta:) Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Jeg er væren og han er tyren. Det strider, etter det jeg har hørt, mot all fornuft - men tross dette passer vi sammen som hånd i hanske <3 Kunne ikke blitt bedre! (og vi har klart oss igjennom 10 år ) Så jeg må ærlig innrømme at jeg ikke tror noe særlig på stjernetegn :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Jeg jomfru, han løve. Vi burde altså ikke passe sammen i følge stjernetegnene.
Gjest Gjest_tyra_* Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Jeg er tyr og han er skorpion. I følge diverse horoskoper skal dette være den saftigste og beste matchen. Og det stemmer, på absolutt alle måter. Vi er en saftig match
MRN Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Jeg er skytte og passer sammen med løver. (Tror andre er vannmann og tredje husker jeg ikke. Skal visstnok være kompitabel med skytter også, selv om det er vanskelig.) Eneste jenta jeg har fått til sengs (eller motsatt, riktigere sagt), var kreps. Det passa ikke. De få jeg har vært avstandsforelsket i, har vært løver. Bestekameraten min er skorpion. Så jo, jeg har god tro på stjernetegn og kombinasjoner. Men ingenting i veien for "å ikke være kompitabel". (Det heter kanskje egentlig kompatibel, men blås i det da )
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Jeg er tyr og han er kreps. Vi passer bra sammen og leser alltid at vi passer sammen i horoskop.
Asiya Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Jeg er fisk, han er skorpion. Etter hva jeg har lst skal dette være et veldig heftig forhold på både godt og vondt. Foreløpig bare godt heftig...
*Numi* Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Jeg er skytte og han er tyr. Har lest at det passer bra, da tyren kan fungere som vimsete og reiseglade skyttens trygge hjemmebase. Og det må jeg si meg enig i..
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 Vi er løver begge to, noe som i følge mange er en vanskelig og utfordrende match. Men vi har verdens beste kommunikasjon! Har til dags dato ikke vært i krangel (er begge ildtegn...) fordi vi klarer å prate uten å anklage. I senga er vi (som stjernetegn) sjenerøse og opptatt av hverandres nytelse, så vi både gir og mottar med glede
Gjest hehe Skrevet 7. mai 2009 #10 Skrevet 7. mai 2009 Hehe.. Jeg og sambo er vær begge to. Vi er lidenskapelige, krangler lite, men vi er så sta! Begge to! Til tider kan det bli helt kræsj mellom oss. Men til syvende og sist så har vi det helt herlig sammen :D:D
Gjest kusa Skrevet 7. mai 2009 #11 Skrevet 7. mai 2009 Jeg er skorpion, han er fisk. skal passe godt ilag, foreløpig ser det ut til å stemme.
Gjest Marlo Skrevet 8. mai 2009 #12 Skrevet 8. mai 2009 Jeg er fisk med löveacedant, han er löve med ukjent acedant. Og det MERKES i forholdet =) Spesiellt når vi begge er veldig typiske for våre stjernetegn.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. mai 2009 #13 Skrevet 8. mai 2009 Jeg er steinbukk, og hun er jomfruen. Det sies at steinbukk og jomfruen passer perfekt sammens, og jeg kan si med en gang at det stemmer
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #14 Skrevet 8. mai 2009 Jeg tror ikke et pøkk på stjernetegn og hvordan dette utarter seg i forhold til hverandre :-)
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 8. mai 2009 #15 Skrevet 8. mai 2009 At masseklumper ( stjerner ) der ute skal ha en kraft på hodet vårt viser jo ganske enkelt utroligvis hva folk tror på. tilbake til steinalderen!
ciba Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #16 Skrevet 8. mai 2009 Ikke jeg heller tror på sånt, tror det går mere på personligheten jeg da om en passer sammen heller ikke, men er litt gøy å se , hva dere tenker å tror, å hvordan tegna dere har til verandre passer
Suzy Skrevet 8. mai 2009 #17 Skrevet 8. mai 2009 Jeg er vekt og han er tvilling - det fungerer det meste av tiden fint, men vi har noen stjernetegntypiske trekk som gjør at det av og til blir komplisert også. Min aller beste partner har vært tyr.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #18 Skrevet 8. mai 2009 Jeg er jomfru, han er skorpion. Men han passer til å være jomfru og jeg passer til å være tvilling. Så jeg tror ikke på astrologi.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #19 Skrevet 8. mai 2009 Tyr begge to. Det har fungert veldig greit. Vært gift i snart 20 år. Barna våre er kreps og skorpion.
Envy Skrevet 8. mai 2009 #20 Skrevet 8. mai 2009 Han er steinbukk, jeg er kreps -Their shared passions, sense of responsibility and morality make theirs a highly compatible relationship. :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå