Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Inspirert av en tråd hvor ei vil slå opp med typen men gjør det ikke fordi hun ikke har venner og familie og flytte til...

Hvor gjør man av seg i en sånn situasjon?

Uten hverken venner eller slekt kan det ikke være lett. Må bare jobbe overtid eller bo på hybel da?

Til dere som har opplevet det eller skal gjennom det:

Hvordan gjorde du det?

Hvordan skal du gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så typen din er grei å ha når du ikke har noen andre?

Gjest LanaLane
Skrevet
Så typen din er grei å ha når du ikke har noen andre?

hjelp da, hva er det??

Det er en ytterst reell situasjon! Jeg har selv slitt med det når jeg har hatt tøffe tider med kjæresten min, man skulle gjerne tatt en pause fra hverandre i noen dager, men har ingen steder å være.

Spar deg.

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Det ble slutt med samboeren min i vinter, og hadde ikke akkurat så lyst til å bo sammen etter det ble slutt, så jeg flyttet til broren min fram tl jeg fikk ny leilighet. Aner ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg ikke hadde hatt noen å bo hos en periode! Er ikke bare bare å finne en leilighet på dagen, og hotell hadde jeg ikke hatt penger til!

Gjest Gjest
Skrevet

Selv har jeg aldri hatt samboer, men jeg hatt et par venninner boende hos meg når det har vært trøbbel i deres forhold til sine samboere. Hun ene var her mens de hadde en "pause" (de fant ut at de ville ha hverandre etter fire-fem dager), mens hun andre bodde hos meg i litt over en måned.

Skjønner at man ikke vil fortsette å bo sammen etter at det er slutt, men den ene kan ihvertfall bli boende til den har nytt sted, så kan den andre flytte til noen i familien eller en venn.

Blir det slutt uten mye baluba kan man kanskje fortsette å bo sammen også, for en liten periode? Kjipt å finne første og beste hybel hvis det kan funke å bo sammen litt.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan gjorde du det?

Jeg flyttet hjem til mor.

Mor og far er skilt og det var kun mor som var aktuell å bo hos. Ganske flaut når jeg var så gammel, men det var eneste alternativ. Dumpet typen og flyttet på dagen.

Gjest Gjest_Selma_*
Skrevet
Jeg flyttet hjem til mor.

Inspirert av en tråd hvor ei vil slå opp med typen men gjør det ikke fordi hun ikke har venner og familie og flytte til...

Hvor gjør man av seg i en sånn situasjon?

Uten hverken venner eller slekt kan det ikke være lett. Må bare jobbe overtid eller bo på hybel da?

.....Aldri vært i situasjonen, så her blir det gøy (feil ord......spennende) å se hva folk skriver.

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

Man reiser til Australia og tar en walk'a'bout...!

Skrevet

Men jobber intenst for å finne et nytt sted - og ignorerer samboeren så lenge inntil man har funnet noe nytt...

Gjest Gjest
Skrevet

Bor sammen med eksen til vi får solgt leiligheten. Det er tungt. Bodde hos ei venninne to første månedene, deretter hos tante i en måned,men kan ikke bo der i all evighet. Har jo ikke råd til å betale for meg siden jeg må betale på leiligheten.

Håper på lysere tider. Selge leilighet i Oslo er ikke alltid lett...

Gjest brutal_mann
Skrevet

En skaffer seg en hybel, slår opp, og flytter ut. Det er en pris ved å forlate noen, en del av den prisen kommer i form av ekte penger. Det er kun grådighet som gjør at en blir i et forhold lenger enn nødvendig.

Gjest Gjest
Skrevet

Campingvogn ble løsningen her :)

Men nå er det såpass dyrt her på sommeren at jeg reiser bort i 3 måneder og besøker venner og kjente i USA og ellers surrer litt her og der.

Gjest Gjest
Skrevet
Campingvogn ble løsningen her :)

Men nå er det såpass dyrt her på sommeren at jeg reiser bort i 3 måneder og besøker venner og kjente i USA og ellers surrer litt her og der.

Må legge til at jeg bodde hos X-en i 2-3 måneder etter det ble slutt av ulike årsaker (sykdom, det tok en tid å få tak i en vintervogn osv) Vi er forsatt svært gode venner, og er jevnlig på besøk. Hva jeg hadde gjort om det var mer akutt vet jeg ikke. Pga sykdom en generelt en skrudd livssituasjon antar jeg at jeg enten hadde måttet ta ut permisjon, eller blitt sykemeldt og flyttet til familie. I verstefall hadde jeg blitt innlagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...