Gjest gjest.89 Skrevet 16. oktober 2009 #21 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg " sliter" med det samme selv og trodde ærlig talt når jeg var 13 at de ville ha endret seg når jeg var ferdig utvikler. men det har fortsatt ikke skjedd og nå er jeg 20. Jeg føler med deg den frykten for at de skal være en "turnoff" for gutter.. særlig puppegutter er skrekken min, hehe. Min eks sa at han ikke brydde seg om det, men han var jo ikke en puppemann og koste sjeldent med de. Jeg pleide ofte å ha sex med bh på for da slapp jeg å bli distrahert. Den høyrebrystvorten kommer fint ut nå og da, mens venstrebrystvorten har ikke sjans :/ Men nå tenker jeg slik at så lenge jeg holder kroppen i form ellers, og vet hvordan man tilfredsstiller en mann godt, er brystvortene det minste problemet for han.
Gjest padawan Skrevet 16. oktober 2009 #22 Skrevet 16. oktober 2009 jeg har aldri tenkt over det når jeg har møtt jenter med slike brystvorter så jeg tror ikke dere har noe å bekymre dere over.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #23 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har bestilt meg niplette og gleder meg så til å bruke de og få vanlige brystvorter....jippi....takk for tips
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. oktober 2009 #24 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har bestilt meg niplette og gleder meg så til å bruke de og få vanlige brystvorter....jippi....takk for tips har vurdert å kjøpe det selv! kunne ikke du gi tilbakemelding her om det funket eller ikke?..for jeg tror skuffelsen min blir veldig stor, hvis jeg har brukt penger på noe nyttesløst. har kanskje tenkt på å gjøre det kirugisk, men da må jeg få dekt behandlingen noe jeg tror blir vanskelig.. : )
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #25 Skrevet 22. oktober 2009 Mim personlige mening er at det er noe man bør få fikset på hvis det er mulig.Det ser sikkelig stygt ut og man skal ikke trenge å gå rundt sånn.
Noorgie Skrevet 22. oktober 2009 #26 Skrevet 22. oktober 2009 Nå har jeg ikke hatt en dame med slike brystvorter, men kommer de ut hvis de blir sugd på en stund? Dette hadde uansett ikke brydd meg i det hele tatt
Gjest padawan Skrevet 22. oktober 2009 #27 Skrevet 22. oktober 2009 Mim personlige mening er at det er noe man bør få fikset på hvis det er mulig.Det ser sikkelig stygt ut og man skal ikke trenge å gå rundt sånn. det er ikke rart mange kvinner har komplekser for kroppen sin når de møter slike holdninger.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #28 Skrevet 22. oktober 2009 jeg har aldri tenkt over det når jeg har møtt jenter med slike brystvorter så jeg tror ikke dere har noe å bekymre dere over. Men du har lagt merke til det, eller?
billcat Skrevet 22. oktober 2009 #29 Skrevet 22. oktober 2009 Helt uten betydning. Er litt søte faktisk.
Gjest padawan Skrevet 22. oktober 2009 #30 Skrevet 22. oktober 2009 Men du har lagt merke til det, eller? ikke som jeg kan huske.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #31 Skrevet 22. oktober 2009 ikke som jeg kan huske. Takk for svar!! Greit å høre meningene/ erfaringene fra dere menn og!
Hamster Skrevet 23. oktober 2009 #32 Skrevet 23. oktober 2009 For det meste synes jeg det er mye hysteri rundt hvor mye media skal påvirke oss når det gjelder kroppsidealer, virker som at folk tror at vi er et skritt nærmere dommedag hver gang en ny modell skal vise frem et klesmerke, men jeg må innrømme at jeg mistenker at det kan ha noe å si her. Altså, at man gir avkall på så mye, setter hele livet på vent, på grunn av hvordan brystvortene ser ut?! Det er ikke som at når jeg ser ei jente/kvinne naken, så inspiserer jeg hele greia med lupe, også fokuserer jeg på den ene tingen som ikke er perfekt. Jeg har et mellomstort arr på låret, siden de mannlige modellene jeg ser ikke har det, er det tydelig at jeg må sperre meg inne og holde med borte fra andre mennesker, for å sette det litt på spissen. :gjeiper: At det er dette du velger å fokusere på betyr at du sannsynligvis ser ganske grei ut ellers. Slapp av, vil jeg si er kuren.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #33 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg syns knoppede brystvorter er sinnsykt vakkert! Så ikke veldig fan a v innovervendte... sry..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. oktober 2009 #34 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har hatt innovervendte brystvorter, og jeg har prøvd niplette. Jeg syntes at det funket faktisk. Nå har jeg ikke fått brystvorter som strutter hele tiden, men de spretter lettere frem ved beøring. Tror også at dette er noe som retter på seg når man blir eldre.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #35 Skrevet 28. oktober 2009 Så gøy å høre at noen her har hatt gode erfaringer med Niplette! Jeg har samme problem og gikk til en konsultasjon for å høre om det kunne fikses på. Det skyldes tydeligvis for korte melkeledere og en eventuell operasjon kan føre til at man ikke vil kunne amme samt at resultatene varierer. Jeg har prøvd niplettes en stund men synes det er vanskelig å være konsekvent med å bruke dem. Det gjør vondt og de kan falle av i løpet av dagen, og kan være vanskelige å sove med. Men nå skal jeg forsøke å bruke dem hyppigere, jeg merker tross alt noe resultater. Med de høye kravene til hvordan kvinnekroppen skal se ut i dag er det ikke rart vi får komplekser for dette. Vi får nesten bare prøve å slappe av på det. Heldigvis er det vel slik at når vi er i et forhold med en vi er glad i blir vi tryggere og slipper å tenke så mye over dette
vilhelm Skrevet 28. oktober 2009 #36 Skrevet 28. oktober 2009 Hei, jeg er en jente i begynnelsen av 20årene.. Jeg har innovervendte brystvorter, noe som sliter på selvtilliten.. jeg er kjemperedd for å ha sex med en ny partner etter forrige kjæresten min pga dette.. Lurer på hva dere menn, helt ærlig, synes om slike pupper. Og er det noen andre jenter her på forumet med samme problemet som meg? Tusen takk for alle svar.
Gjest Bianca26 Skrevet 28. oktober 2009 #37 Skrevet 28. oktober 2009 http://wpcontent.answers.com/wikipedia/com...ertednipple.jpg Dette er vel en innovervendt brystvorte.. det så jo ikke sååå ille ut da. trodde helle nippelen gikk innover slik at det så ut som et hull i puppen men det gjorde jo ikke det
vilhelm Skrevet 28. oktober 2009 #38 Skrevet 28. oktober 2009 Kutt ham ut . Slike menn er ikke noe å samle på . Pupper er deilig uansett . Kan jo knulle mellom dem også . Stå på . Vilhelm
Gjest MooCow Skrevet 29. oktober 2009 #39 Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Nemlig! Kvinner setter generelt for lite pris på sine bryst! Heldigvis tar jeg igjen det tapte der for dem Meget uselvisk av deg. Jeg maa si meg enig med de andre her i at det er nok helst bare du selv som legger merke til det. Ingen er perfekte, og de aller fleste har noe de ikke er helt fornoeyde med, men tenk hvor kjedelig det hadde vaert om alle var like! Uansett saa er det ikke bare brystvorter menn ser etter. Det som er inni teller ogsaa. Edit: Altsaa ikke det som er inni brystvortene, men personligheten. Vaer glad i deg selv! Endret 29. oktober 2009 av MooCow
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. april 2010 #40 Skrevet 10. april 2010 Mange som sliter med dette, men Avent Niplette hjelper. Har sjekket - billigst på apotekhjem.no hvis du betaler med kort. Mye billigere faktisk og så har de Chicco ammeinnlegg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå