Gjest Gjest_Ung jente_* Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Hei, jeg er en jente i begynnelsen av 20årene.. Jeg har innovervendte brystvorter, noe som sliter på selvtilliten.. jeg er kjemperedd for å ha sex med en ny partner etter forrige kjæresten min pga dette.. Lurer på hva dere menn, helt ærlig, synes om slike pupper. Og er det noen andre jenter her på forumet med samme problemet som meg? Tusen takk for alle svar.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Innovervendte brystvorter? :klø: hvis du vil ha svar må du forklare hva det er, jeg vet ikke hva du mener hvertfall:)
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Innovervendte brystvorter? :klø: hvis du vil ha svar må du forklare hva det er, jeg vet ikke hva du mener hvertfall:) http://wpcontent.answers.com/wikipedia/com...ertednipple.jpg Dette er vel en innovervendt brystvorte..
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Hei, jeg er en jente i begynnelsen av 20årene.. Jeg har innovervendte brystvorter, noe som sliter på selvtilliten.. jeg er kjemperedd for å ha sex med en ny partner etter forrige kjæresten min pga dette.. Lurer på hva dere menn, helt ærlig, synes om slike pupper. Og er det noen andre jenter her på forumet med samme problemet som meg? Tusen takk for alle svar. jeg personelig synes ikke noe særlig om det, men så er det ingen som er sammen med noen pga brystvortene heller. Det har veldig liten betydning.
Gjest mei Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Jeg er ikke mann da.. Men ville bare si at innovervendte brystvorter er ganske vanlig. Og ikke noe farlig;) Men det kan bli et "problem" om du noen gang skal amme (men det fikser seg ofte selv). For de det ikke fikser seg for under graviditet/amming, så kan man kjøpe en duppeditt på apoteket som skal fikse dette og "dra" brystvorta ut. Om det plager deg veldig så kan du kanskje prøve det? Men anyhow; jeg tror ikke utseende til brystvortene er det første en mann legger merke til når klærne faller;)
Gjest gjestkvinne Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Jeg er ikke mann da.. Men ville bare si at innovervendte brystvorter er ganske vanlig. Og ikke noe farlig;) Men det kan bli et "problem" om du noen gang skal amme (men det fikser seg ofte selv). For de det ikke fikser seg for under graviditet/amming, så kan man kjøpe en duppeditt på apoteket som skal fikse dette og "dra" brystvorta ut. Om det plager deg veldig så kan du kanskje prøve det? Men anyhow; jeg tror ikke utseende til brystvortene er det første en mann legger merke til når klærne faller;) Er ganske normalt og vanlig på svært unge jenter . Etter du har ammet første barn - vil de komme mer ut ...for bestandig . Du kan og trekke de ut ..dra de litt utover -for å tøye dem .Vanlig de er veldig " stramme " på ungjenter .Og trekker seg innover igjen . Så vil du bli kvitt det - må du nok trekke de utover hver dag ....så bedrer det seg sikkert . Uansett - dette er en liten bagatell . De fleste ammer helt fint .Da de da kommer naturlig ut etterhvert . Og en mann bryr seg neppe om dette . Tror nok han ser mer " hele pakka " - og liker deg som du er . Brystvortene er da ærlig talt bare en bagatell .De kan rettes ut enkelt med et kir . inngrep . Akkurat som menn kan fixe trang forhud ..vanlig det og . Men naturen ordner dette vanligvis selv .
Gjest :jente Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Hei, jeg er en jente i begynnelsen av 20årene.. Jeg har innovervendte brystvorter, noe som sliter på selvtilliten.. jeg er kjemperedd for å ha sex med en ny partner etter forrige kjæresten min pga dette.. Lurer på hva dere menn, helt ærlig, synes om slike pupper. Og er det noen andre jenter her på forumet med samme problemet som meg? Tusen takk for alle svar. hei! Jeg er ei jente på snart 20år, som har akuratt det samme problemet som deg. Har slitt med dette i alle år, og vært utrolig usikker på meg selv. nå nettopp bestilte jeg meg Avent Niplette, det er en smertefri og lettvint måte som "drar ut" brystvorten. Det skal ta ca en til tre mnd, så skal den være ute for alltid ( tiden varier fra person til person fordi det varier veldig hvor mye innover de er osv) Jeg ser allerede bedring etter noen uker, de er mere ut, men forsvinner igjen, men det blir mer og mer for hver dag, og er kjeeeempefornøyd. det skader jo ikke å prøve , eller:)? Lykke til!
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Synes helt klart vanlige brystvorter ser bedre ut. Men når det er sagt, så hadde jeg ikke brydd meg om det dersom jeg var forelsket i en person som hadde det. Vi har alle våre skavanker
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 Hei, jeg er en jente i begynnelsen av 20årene.. Jeg har innovervendte brystvorter, noe som sliter på selvtilliten.. jeg er kjemperedd for å ha sex med en ny partner etter forrige kjæresten min pga dette.. Lurer på hva dere menn, helt ærlig, synes om slike pupper. Og er det noen andre jenter her på forumet med samme problemet som meg? Tusen takk for alle svar. hadde ikke brydd meg på en flekk jeg
Gjest brutal_mann Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Enest jeg bryr meg om når det gjelder pupper er at eieren tenner på at jeg leker med dem. Hun jeg har hatt med innovervendte brystvorter gjorde definitivt det! :D
Telys Skrevet 8. mai 2009 #11 Skrevet 8. mai 2009 Nå er jeg jente,men når jeg ser pupper,så er det mer helheten jeg ser,ikke hvordan akkurat brystortene ser ud. Så jeg syns ikke du skal ha dårlig selvtilitt av den grunn! Når du møter mannen i ditt liv,så kommer han ikke til å bry seg,han kommer heller til å elske det "spesielle" ved deg!
sisara Skrevet 10. mai 2009 #12 Skrevet 10. mai 2009 hei! Jeg er ei jente på snart 20år, som har akuratt det samme problemet som deg. Har slitt med dette i alle år, og vært utrolig usikker på meg selv. nå nettopp bestilte jeg meg Avent Niplette, det er en smertefri og lettvint måte som "drar ut" brystvorten. Det skal ta ca en til tre mnd, så skal den være ute for alltid ( tiden varier fra person til person fordi det varier veldig hvor mye innover de er osv) Jeg ser allerede bedring etter noen uker, de er mere ut, men forsvinner igjen, men det blir mer og mer for hver dag, og er kjeeeempefornøyd. det skader jo ikke å prøve , eller:)? Lykke til! Hvor kjøpte du Avent Niplette? Jeg har samme problem, (kun på venstre;/) Er av såppas sjenert type at jeg vil helst bestille over nett og ikke skranke. Synes rett og slett det er flaut:P
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 10. mai 2009 #13 Skrevet 10. mai 2009 Kjære Jenter! Det er bare i deres hode at det betyr noe!! Jeg har det selv, og har aldri plages av det. (er forresten i begynnelsen av 20-årene.) Jeg har alltid fått masse komplimenter for puppene mine, og absolutt ingen har da brydd seg om det! Man har bare de skavankene man selv lager Jeg tror faktisk det er veldig få jenter som er fornøyd med puppene sine, alle har et eller annet "problem" med dem. de er for store, for små, feil brystvorter, skeve, for langt nede, for langt oppe, for runde, for slappe, ja jeg kunne holdt på en eveighet med å ramse opp feil jenter bekymrer seg for med puppene sine! Men tror virkelig ikke noen andre enn dere selv, heller ikke gutter, tenker over eller legger merke til det i det hele tatt! For de fleste gutter tror jeg det er bra bare man her pupper og ikke er heeelt flat! Vær glad i puppene deres jenter!
Gjest brutal_mann Skrevet 10. mai 2009 #14 Skrevet 10. mai 2009 Vær glad i puppene deres jenter! Nemlig! Lite er mer sexy enn det
NoAngel Skrevet 10. mai 2009 #15 Skrevet 10. mai 2009 de har avent niplette på apoteket som regel tenk på alt det rare folk kjøper der da.. ingen vil reagere på at du kjøper den :D
Gjest :) Skrevet 11. mai 2009 #17 Skrevet 11. mai 2009 Hvor kjøpte du Avent Niplette? Jeg har samme problem, (kun på venstre;/) Er av såppas sjenert type at jeg vil helst bestille over nett og ikke skranke. Synes rett og slett det er flaut:P det var det samme hos meg, hadde ikke guts til å gå på apoteket, så jeg bestilte over nett:) www.apotekhjem.no du registrer deg bare, søker på avent niplette, så tar det ca tre fire dager før du får den i postkassen!
Vilm@ Skrevet 11. mai 2009 #18 Skrevet 11. mai 2009 Jøss. Jeg har visst det, men det har aldri slått meg som noe problem, og aldri har jeg hørt noen nevne et ord om det heller.....Tipper det problemet lages oppe i hodet til den enkelte med dårlig selvtillitt, så prøv å slutt med å fokusere på det
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #19 Skrevet 11. mai 2009 Jeg hadde for noen år siden en kjæreste med en "vanlig" og en innoverbrystvorte, og kan ikke si jeg tenkte mye på det, enda så mye tid jeg tilbrakte med de. De var så fine uansett så det var alt annet enn et problem. Ingen grunn til bekymring med andre ord..
Gjest brutal_mann Skrevet 11. mai 2009 #20 Skrevet 11. mai 2009 Jøss. Jeg har visst det, men det har aldri slått meg som noe problem, og aldri har jeg hørt noen nevne et ord om det heller.....Tipper det problemet lages oppe i hodet til den enkelte med dårlig selvtillitt, så prøv å slutt med å fokusere på det Nemlig! Kvinner setter generelt for lite pris på sine bryst! Heldigvis tar jeg igjen det tapte der for dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå