Englepusen Skrevet 21. juli 2003 #41 Skrevet 21. juli 2003 Har sluttet å kjøpe KK og Det Nye, for mye reklame og tull. Mannen min abonerer på Vi menn og jeg på Pondus så de leses regelmessig. Og en sjelden gang kjøper jeg Shape Up og I Form. En ting har jeg lagt merke til..utenpå damebladene er det alltid en pen dame, akkurat som på mannebladene..Kanskje ikke så rart i grunnen, menn liker å se på pene damer og vi kvinner kan ikke la være å sammenligne oss med andre kvinner..
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2003 #44 Skrevet 21. juli 2003 Noen ganger leser jeg ikke blader i det hele tatt, men jeg kan også i løpet av en uke kjøpe både KK, ELLE, Illustrert vitenskap, Se og Hør...
Crazee Skrevet 21. juli 2003 #45 Skrevet 21. juli 2003 Hrmpf - farleg å liste opp dette (så masse pengar som det går i det) men: Teikneseriar: Nemi Pondus W.I.T.C.H. Og enkeltståande album. (Har måtta kutta ut 4-5 ulike teikneserieblad...) Data: PC Format PC Gaming World (Tenker eg vil kutte ut det.) PC Plus (av og til) Computer Arts Special/Projects Foto: Digital Camera Magazine Digital Photo What Camera Magazine (Trur eg kuttar ut det.) digital foto (det norske) Digital Photographer (Vurderingsfase - har kjøpt 3 nr...) Diverse andre fotoblad når det er noko spesielt av interesse SF/Fantasy: Realms of Fantasy Magazine of Fantasy & Science Fiction Internett: Practical Web Pages Trur det er det. Skjønt, det er eit nytt fotoblad som ser interessant ut: Digital Photo Techniques. Vurderer eit abonnement der...
VesleBråka Skrevet 21. juli 2003 #46 Skrevet 21. juli 2003 Ingen fast (hadde computerworld ifjor, men det teller vel ikke..) Sporadisk: amerikansk Maxim (begge vil ha abonnement når vi får hivd oss rundt) Illustrert vitenskap (har lyst på ab) Time eller Newsweek Nemi, Larsson Cupido (innrømmer det jeg) Henne eller KK eller Det Nye, noe moderne damemagasin, ser ikke helt forskjell på dem for å være ærlig.. Aldri tradisjonelle ukeblad (hjemmet, allers) Aldri her og nå, eller se og hør, det er prinsippsak Har prøvd Glamour? et par ganger, og det er jo hundre ganger verre enn her og nå.. [mag] er elendige greier også. Leser mye bøker da, kunne tenkt meg et bra interiørblad og et designblad, og for tiden er alskens kataloger en stor hit :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå