Gjest Coolaid Skrevet 20. juli 2003 #21 Skrevet 20. juli 2003 Leser Cupido av og til, leser ikke dere noe erotisk da, ser at det er mye ala se og hør, her og nå osv. Hvorfor har Cupido så mange lesere men ingen som leser det? Bare spør jeg.
Jusy me Skrevet 20. juli 2003 #22 Skrevet 20. juli 2003 leser se&hør, inside, mag, interiørmagasiner, og donald..
*Lavendel* Skrevet 20. juli 2003 #23 Skrevet 20. juli 2003 Abonnerer på Illustrert vitenskap, ellers leser jeg bare aviser og bøker....
koldbruna Skrevet 20. juli 2003 #24 Skrevet 20. juli 2003 Jeg bruker å kjøpe DET NYE en gang i blant. Hender seg også at HJEMMET og SE og HØR blir kjøpt inn. Jeg abonnerer på DONALD og min mann på CONAN. Donald kommer hver uke,mens Conan kommer en gang i måneden. Ellers så hender det at det blir kjøpt inn ett og annet datablad,eller PS2 blad. koldbruna
Gjest pooh bear Skrevet 20. juli 2003 #25 Skrevet 20. juli 2003 jeg abonerer på DET NYE! det er nok for meg 8)
Ruby Skrevet 20. juli 2003 #26 Skrevet 20. juli 2003 Donald, Billy og Hjemmet er vel det jeg leser mest.
RoadQueen Skrevet 20. juli 2003 #27 Skrevet 20. juli 2003 Abonnerer på Pondus og Bike. Sporadisk kjøper jeg KK eller Shape.
Gjest Embla s Skrevet 20. juli 2003 #28 Skrevet 20. juli 2003 Kjøper/leser Elle fast. Ellers kjøper/leser jeg sporadisk diverse interiørblader, noen ganger Henne. (Også smugleser jeg Se&Hør og Her&nå i kasse kø og hos tannlegen)!
Gjest Embla s Skrevet 20. juli 2003 #29 Skrevet 20. juli 2003 Også leser jeg mer fagtidsskrift + "Gjør det selv"!
Loco Skrevet 20. juli 2003 #30 Skrevet 20. juli 2003 Sambis kjøpte Mann en periode, og det bladet likte vi begge faktisk veldig godt. Så skiftet bladet redaktør, og inn kom alle disse halvnakne damene - det ble for Vi Menn aktig. Nå har vi sluttet å kjøpe det. Er helt enig! Jeg abonnerer på Mann, men dette blir den siste perioden. De har fått en mer "fjortis-stil" over seg det siste året, og det må jo ha med redaktørskiftet å gjøre! De skriver mye mer om drikking og damer og skryter uhemma av seg selv, jeg er ikke imponert. Synd, for gamle Mann var veldig bra! Jeg abonnerer også på Henne, der har de mye bra om interiør, klær, og i tillegg mange seriøse reportasjer om akutelle temaer utenom mote og velvære. Leser av og til hos mine foreldre: Det Beste, Vi Menn, Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad.
Gjest gjesta Skrevet 20. juli 2003 #31 Skrevet 20. juli 2003 Får med meg KK og et par datablader. Og kjæresten kjøper Donald...
Gjest Vanessa Skrevet 21. juli 2003 #32 Skrevet 21. juli 2003 Jeg leser [mag] og Det Nye. Egentlig Elle også, men nå har jeg bestemt meg for å spare inn på bladfronten. In-Side er litt for mye fjortis synes jeg, så det har jeg sluttet med.
aline Skrevet 21. juli 2003 #33 Skrevet 21. juli 2003 Nemi forsøker jeg å kjøpe hver gang det kommer ut, også kjøper jeg Illustrert vitenskap med jevne mellomrom, vurderer sterkt å abonere på det. Hjemme hos mamma leser jeg Norsk Ukeblad og av og til Allers. Hos tannlegen/legen tar jeg til meg Se&Hør, men er som regel for nervøs til å klare å lese noe som helst. Ellers går det i Krim-bøker og Dagbladet.
starie Skrevet 21. juli 2003 #34 Skrevet 21. juli 2003 Nemi, Pondus, Larson, Tommy&tiger`n, Billy er det jeg kommer på av tegneserier. Jeg kjøper alltid Det Nye og av og til andre kvinneblader. (Leser mye på nett)
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #35 Skrevet 21. juli 2003 Har nettopp sagt opp mitt abonnement på Det Nye, ellers leser jeg Se og Hør.. MEN jeg er avhengi av BILLY!!! Klarer meg ikke uten!
natasha Skrevet 21. juli 2003 #36 Skrevet 21. juli 2003 Er avhengig av følgende: Elle (norsk + amerikansk), InStyle (amerikansk), Marie Claire (britisk), Elle Interiør, Bonytt, Maison. Kjøper Henne og KK + diverse reiselivsblader en sjelden gang. (og Se&Hør innimellom..) :oops:
Ingeborg Skrevet 21. juli 2003 #37 Skrevet 21. juli 2003 Nemi og Pondus er obligatorisk på handlelista. Får aldri somlet meg til å tegne abonnement... Ellers leser jeg fagtidsskrifter, britiske Cosmopolitan og sporadisk Elle eller Henne eller KK.
Julie Skrevet 21. juli 2003 #38 Skrevet 21. juli 2003 Villmarksliv, KK, Jakt&Fiske, Tommy&Tiger'n, Fjell&Vidde.
tuji Skrevet 21. juli 2003 #39 Skrevet 21. juli 2003 Norske ELLE Det Nye KK Marie Claire, alle versjoner Cosmopolitan, svensk/engelsk/amerikansk Glamour Se & Hør av og til Bonytt Vogue ELLE interiør
chimp Skrevet 21. juli 2003 #40 Skrevet 21. juli 2003 Ingen! De jeg abonnerte på har opphørt; Et matblad og et for de m større barn. Jobben min holder KK, så d hender jeg tar meg en pause og kikker på d. Jo forresten, holder jo Programbladet! D er mangt og mye som tiden jeg bruker på nett går utover.....bl.a. lesing, særlig bøker....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå