Gå til innhold

Hvilke Blader leser du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har fortiden funnet ut at det jeg nesten bruker mest penger på i måneden (utenom klær og kosmetikk :oops: ) er Blader.... Leser alle blader som kommer ut om velvære, sminke, Hår, og sist men ikke minst moter.... pleier også og slenge med illustrert vitenskap.... Hvilke blader må dere lese for å holde dere oppdatert?

tror jeg skal prøve å begrense meg til Vouge, britisk og amerikansk Cosmopolitan, norsk og britisk/amerikanske elle og innimellom tique.... hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Cruella
Skrevet

Før leste kjøpte jeg en del motemagasiner etc. Har sluttet helt, eller det begrenser seg til Henne en gang i blant.

Forøvrig kjøper vi Donald hver uke, Nemi av og til og Mad.

Skrevet

Før leste jeg mye forskjellige ukeblader,men nå er jeg trofast leser av Se og Hør..

Må jo få med meg no' sladder.. :oops:

Gjest Janna
Skrevet

Skal vi se...

Abbonnerer på Det Nye og Make-up&Hår.

Kjøper av og til Marie Claire, Cosmopolitan, Henne, Elle, [mag], in-side.

To sistnevnte liker jeg egentlig ikke...

Skrevet

Tidligere kjøpte jeg masse blader..

KK, Hjemmet, Det Nye, Se & Hør, Interiørmagasiner og masse annet.

Men da vi sparte som gale til en ferie for et knapt år siden sluttet jeg helt å kjøpe blader. Blir jo fort noen hundrelapper i uka...

Siden har jeg ikke kjøpt mange blader. Låner ofte noen av venner da.

Men jeg kjøper datablader, kanskje en gang i måneden.

Gjest Zirine
Skrevet

Ingen. Leser bare aviser og bøker.

Skrevet

Skmpf! Hekker ikke engang å lese all dokumentasjonen som tårner seg opp på hvert eneste bord. Så blader blir det dårlig med. Har jo KG dah!

Gjest Anonymous
Skrevet

Leser KK og Norsk Ukeblad og av og til Hjemmet hos min mor..

Skrevet

InStyle er min ubetingede favoritt.

Skrevet

Jeg leser, Her og Nå

Det Sanne og Hjemmet.

Litt må man unne seg i lesestoff :)

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg leser de tegneseriene som flyttet inn hos meg sammen med min samboer... Altså, ei kasse full av tegneserieblader, et lite dykk der gir gjerne noe nytt å finne. Og så dukker det opp nye av og til, når han unner seg et nytt blad.

For min egen del, så kjøper jeg ikke blader (vel, jo, når han kjøper billy, så er det egentlig til meg) for jeg har prøvd en del ganger, ulike "jenteblader" med mote og sånn der, men jeg liker dem rett og slett ikke, det blir for lite av interesse for min del. Har ikke behov for noen blader jeg.

Hjemme hos min mor leser jeg Norsk Ukeblad da, det har hun abonnert på så lenge jeg kan huske. Men der er jeg bare noen få ganger i året (de bor så langt unna... eller egentlig er det JEG som bor så langt unna, det var jo jeg som flytta....), så jeg vil ikke si at jeg leser bladet fast akkurat...

Skrevet

Har lest Vi Menn i mange år, men føler jeg faller utenfor målgruppen etter hvert. Blir litt mye ukens babe fra Hønefoss ol.

Leser Mann iblant og Iform hos min mor. Leste Her og Nå før pga. kryssord (kremt) men har tatt mot til meg og kjøper i dag Hjemmets kryssordblad.

Skrevet

Jeg abbonerer på Vagabond, og kjøper kanskje ett eller annet annet reisemagasin en gang i året eller to.

Har jo nettet, finner det meste her..

Gjest Zirine
Skrevet
Leser Mann iblant og Iform hos min mor. Leste Her og Nå før pga. kryssord (kremt) men har tatt mot til meg og kjøper i dag Hjemmets kryssordblad.

Sambis kjøpte Mann en periode, og det bladet likte vi begge faktisk veldig godt. Så skiftet bladet redaktør, og inn kom alle disse halvnakne damene - det ble for Vi Menn aktig. Nå har vi sluttet å kjøpe det.

Jeg forstår ikke hva det er med disse folkene som lager blader.

Når de lager blader for kvinner så er de stappa med blomster, slankekurer, moter, sminke og historier fra "virkeligheten". Og når de lager blader for menn så MÅl det være jakt, biler og nakne damer. Jeg fatter ikke at ikke DE fatter at vi er endel som faller utenfor den kategorien.

Det lages ikke blader for sånne som meg.

:sutre:

Skrevet

Kom på et blad som er ganske ok

Mens Health!

Elskling kjøper dette dann og vann. Ganske underholdende.

Skrevet

Pondus er jo obligatorisk, og det samme er jo egentlig Larsson (for bi-serienes skyld). Leser også Fri Flyt, samt et par fagtidsskrifter.

Gjest Candyfloss
Skrevet

Leser LGV, Mag, Inside, Det Nye.... Hmm, SMULT og Donald Pocket :D

Skrevet

Ingen.

KG - men det er jo ikke noe blad akkurat...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg må bare si også at jeg elsker ukeblader, og synes det av den grunn er stor stas å sitte på venterommet til lege/tannlege. Da kaster jeg meg over alle bladene, og det gjør ikke meg noe om legen/tannlegen er forsinket..En gang ba jeg også om å få nye blader da jeg hadde lest alle før(det fikk jeg) :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...