Gjest Gjest_GJEST_* Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Hei. Er det noen av dere som har blogg? Og hvorfor/hvorfor ikke? Lurer på å skaffe meg en. Kan dere legge ut link, så jeg kan se litt på deres? Takk )
Myztical Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 (endret) Hei. Jeg har ikke blogg, men har lenge hatt lyst til å ha det. Er så mange temaer jeg har lyst til å skrive om. Men det skjer så mye i livet at jeg ikke har fått kommet i gang enda.. noe som er dumt.. men en dag skal jeg skaffe meg en. Endret 7. mai 2009 av Myztical
morticia Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har blogg. Hvorfor? Nei jeg ville prøve det ut. Jeg har kanskje ikke den mest spennende bloggen i verden, men den er da min
Gjest Kavring Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Har blogg jeg også. Vet ikke hvorfor egentlig, jeg er vel bare "med på bølgen". Har jo hørt mye prat om det, så ville prøve det ut selv. Men tror ikke det er så spennende for de som ikke kjenner meg å lese den. Er vel mest for venner og sånn som er i utlandet På denne måten får de lese om hva som skjer (eller ikke skjer) i livet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå