Gå til innhold

Sex-Debuten

Gjest Gjest_Undreren_*

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mhmmm
Skrevet

Jeg var 16(jomfru), han 18 og med erfaring

Synes det var et utrolig øyeblikk

Han la det mellom linjene hva han ville og jeg var enig for å si det sånn

Han kysset meg på måten kun han klarer og jeg klarer knapt puste

Vi ligger under teppet hans og ser hverandre i øynene

Jeg var nærvøs men følte meg klar

Han gjør det sakte for å unngå at det skal gjøre vondt for meg^^

Veldig vellykket:D

Gjorde nesten ikke vondt engang

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg var 16(jomfru), han 18 og med erfaring

Synes det var et utrolig øyeblikk

Han la det mellom linjene hva han ville og jeg var enig for å si det sånn

Han kysset meg på måten kun han klarer og jeg klarer knapt puste

Vi ligger under teppet hans og ser hverandre i øynene

Jeg var nærvøs men følte meg klar

Han gjør det sakte for å unngå at det skal gjøre vondt for meg^^

Veldig vellykket:D

Gjorde nesten ikke vondt engang

Ja forresten artig nok... første tanken min etter det var en gang til...Men vi hadde ikke tid da jeg måtte rekke buss

Gjest Gjest_Kaisa_*
Skrevet

Debutten min var ikke helt planlagt, men det ble som det ble. Jeg lå over hos en kompis etter en fuktig kveld på byen. Vi var bare venner, men han hadde bare en seng å ligge i. På morgenkvisten var han knallkåt, og begynte å gni seg mot bakenden min og spurte om han kunne få ligge med meg. Jeg var tvilende, men tilslutt så lyktes det han å lirke trusa ned til knærne mine. Han strevde mye med å få den inn, dels fordi jeg var trang og tørr, dels på grunn av stillingen. Jeg lå rimelig resignert på siden og ventet på "det store øyeblikket." Tilslutt så traff han godt nok, og jeg kjente et skarpt stikk i musa. Han ble liggende å bevege seg frem og tilbake en stund, mens jeg gjorde mitt beste for å gjøre meg vant til det. Tilslutt orket jeg ikke mer, og ba ham gjøre seg ferdig. For ham innebar det å gjøre det fortere og komme i meg :klaske:

Jeg spurte ham om han var fornøyd, og trakk på meg trusa for å sove videre. Så lite romantisk kan det altså gjøres. Det ble bare med den ene gangen. På veien hjem var jeg rimelig sår mellom bena der jeg gikk. Da jeg satte meg ned for å tisse ut sæden hans kom bondeangeren. Heldigvis gikk jeg på p-piller, og jeg var ganske sikker på at han ikke hadde noen sykdommer. Men å ligge med kompiser har det med å komplisere ting. Alle (to) kjærestene jeg har hatt vet om det som har skjedd, og jeg er fortsatt venn med den fyren. Og han fikk altså også være min første...noe han veldig godt vet. Det verste med det er all sjalusien det medfører fra de man har mer seriøse forhold med. Mannfolk har det vel med å ta slike ting tyngre enn jenter.

Gjest Gjest
Skrevet

Blir nok lenge til kjæresten gir deg lov til å overnatte hos den vennen igjen da :icon_lol:

Skrevet

Uff, første gangen ja.

Det var en ganske god venn av meg. Vi hadde kjent hverandre kjempe lenge. Gikk i samme klasse fra 4 kl til 10ende. Vi var mer eller mindre bestevenner samtidig av å til kjærester. Dere vet, 14 åringer på sitt beste for å si det mildt, he he.

Ihvertfall. Så begynte vi på VGS. Då kom vi i samme klasse og. Og sommeren som var hadde det skjedd mye spenning mellom meg og han. Veldig mystisk. Vi visste begge to at det kom til å skje noe veldig snart.

En dag så gikk meg og han hjem fra skolen. Vi gikk samme vei hjem så dette var normalt. Men så når jeg skulle inn til meg og han skulle fortsette, spør han om vi skulle se film.

Då skjønte jeg det. Jeg skjønte hva som kom til å skje. Mor var på jobb, og min bror var da i militæret. Jeg var helt aleine hjemme.

Så jeg bestemte meg for å si ja.

Vi endte opp i sengen TIL MIN MOR! (jeg var så flau over mitt rom pga rot osv, desuten hadde mor mye større seng!) Så jeg begynte å ta av meg klærene men lot Singleten og trusen være på. Han var vel rett på sak. Det var ganske deilig. Jeg var vel forelsket i han og han var veldig forsiktig. Jeg blødde ikke i det hele tatt. Jeg var heller redd, for dum som jeg var hadde jeg fortalt han at jeg hadde hatt sex før osv. bla bla bla. så jeg måtte jo yte "mitt beste". Etter det, ble vi desverre "pulekompiser" og ingenting har vært det samme etter det. Det har gått 3 år no. Og enda når vi ser hverandre er det litt flaut.

Men no har jeg en som er utrolig herlig, og gir meg orgasme hver gang vi har oss!. Kjempe greier.

Gjest Gjest_Margareth_*
Skrevet

Som mange andre jenter mistet jeg jomfrudommen under påvirkning av alkohol. Av den grunn var det ikke helt planlagt, men gjort er gjort og spist er spist. Jeg ble med en venninne til en leilighet der kjæresten hennes bodde etter å ha vært ute på byen. Der traff jeg en kompis av den nevnte kjæresten, som var veldig frampå. Etter at de andre hadde gått å lagt seg, spurte han om sex, og jeg sa ja. Begge de to guttene var kurdere, og siden faren min er advokat ville det bli sett på som litt low class å ligge med innvandrere i det miljøet jeg kommer fra. For ham var det sikkert litt stas i å pule ei blond norsk jente som atpåtil var jomfru. Det var dritvondt når han først presset seg inn mellom bena mine. Jeg hadde mest lyst til å hyle, men bet det i meg. Ville vært utrolig flaut om venninna mi skulle komme stormende ut og bevitne et av de mindre verdige øyeblikkene i mitt liv. Han ble liggende å jukke på meg som jeg skulle være en hvilkensomhelst annen erfaren jente. Han pulte meg hele seks ganger den natta, og vi brukte heller ikke kondom. Jeg var rimelig sår og grisete etterpå. Venninna mi skjønte selvsagt hva som hadde skjedd, men var fintfølende nok til å ikke si så mye om det.

Så han fyren bare en gang etter det, og da fikk jeg et langt og megetsigende blikk. Det ble heldigvis ingen sykdommer ut av det. Den eneste praktiske konsekvensen av sexen var at jeg plutselig fikk plass til tamponger :fnise: Men første kjæresten min hadde rasistiske tendenser, så jeg holdt det faktum at den første elskeren min hadde vært kurder unna ham.....

Gjest white tiger
Skrevet

Første forsøk på sex var da jeg var 16, og han jeg skulle ha sex med var ca 10 år eldre. Vi klarte ikke å gjennomføre det fordi jeg var så trang. Men han ga meg isteden min første orgasme, så kom ikke helt "tomhendt" hjem. :jepp:

Andre gangen gikk det bedre (da med en annen) og vi klarte faktisk å gjennomføre det. Det var litt vondt, og blødde litt etterpå. Men han var fantastisk, og tok det sakte og fint. Så det var egentlig en fin opplevelse..

Fikk samme bonusen som ei over her: klarte å få inn tamponger etterpå! :ler:

Skrevet

Min var da jeg var 14 år :o

Jeg og min daværende kjæreste var alene hjemme hos meg, og det hele var "planlagt", det lå værtfall i kortene.. Vi var jomfru begge to, og det var nokså, eller jævlig klønete. Det gjorde sinnsykt vondt får min del, men han fortsatte til han kom. Når vi var ferdige fant vi ut at kondomen var ødelagt, så deretter fulgte litt panikk. Og dagen etter ei angrepille. Dessuten gjorde det vondt sikkert de neste 20 gangene vi gjorde det.

Det er først nå, med den kjæresten jeg er sammen med nå, jeg vikelig LIKER sex :D Og det er først nå jeg får skikkelig orgasme òg :)

Skrevet

Var kjempe forelska og kåt på han, jeg var 19 han var 28. Han var romantisk og veldig soft:) Men jeg var veldig trang så tror vi måtte avbryte 5 ganger før han fikk det til og det kjente jeg!Var vondt men jeg var så forelska så det gjorde ingenting:p Blødde i massevis!!Badet og gangen ble fyllt av blod etter forsøk av å bruke ett tykt bind men blodet gikk rett igjenom. Fikk vondt i magen og sov med et teppe tullet rundt meg som en mega stor bleie !Så glad at det var natt lørdag til søndag! Dagen etterpå sprang jeg på dass og der spratt en svær klyse av en hinne!Virket som om jeg hadde født ett barn nesten:o Hadde ALDRI trodd at jeg kom til å blø så mye og at selve veggen av hinna ville komme ut!!Etter episoden ble jeg bedre, en virkelig minneverdig førstegangs opplevelse og jeg er sååå glad for at det var med en jeg er glad i:D Dette hadde IKKE gått bra om jeg hadde gjort det i fylla med en tilfeldig person!Er fortsatt sammen med ham 5 år etterpå..

Gjest Gjest_Astrid_*
Skrevet

Begge var jomfru. Vi hadde vært seksuelt intime før vi lå sammen første gangen, så forspillet var "på plass" før vi elsket. Det var ikke vondt, bare litt trangt i starten. Det var faktisk mye deiligere enn jeg hadde trodd - og deiligere har det blitt! Han var ganske ivrig - ikke stille - men holdt lenger enn vi begge hadde forutsett, så det var fint!

Det var utrolig spesielt, fordi vi hadde venta til vi ble gift. Første gangen var bryllupsnatta... og det har vi aldri angra på! Fantastisk å elske med mannen sin, og vite at ingen hadde nytt ham før meg. Godt at han var min første (og sannsynligvis eneste!) også :D

Gjest Gjest
Skrevet

Vi var begge i midten av 20-åra, hadde vært sammen i et år og er snart gift. Hverandres første. Vi var så utrolig kåte, og hadde snakket om det på forhånd, så kondom ble anskaffet og brukt da vi ikke klarte å holde tilbake lenger. Det var ikke vondt for jeg var så kåt, (og har hatt både en og to fingre inne før), så det var bare deilig og fascinerende.

Vi sa begge "wow nå er du inni meg/jeg inni deg", og synes det var utrolig. Hadde drukket litt vin først, og da kjæresten forstod på meg at jeg var klar, sa han at han ville vente til vi var edru igjen, bare så vi var sikre på at ikke "fylla har skylda", men han ombestemte seg etter 5 sekunder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...