Gå til innhold

Sex-Debuten

Gjest Gjest_Undreren_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Undreren_*
Skrevet

Tenker da ikke egentlig på alderen eller om du var full eller ikke.

Lurer på hvordan debuten var. Var det som du tenkte? Vondt? Mye blod, myte?

Debuterte også gutten? Plundret dere? Tanker etterpå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet

Hehe, jeg synes egentlig min debut var ganske søt og romantisk jeg.. :rødme:

Alt gikk veldig greit, han hadde erfaring fra før og forsto hvordan det var for meg. Vi tok det veldig rolig, og de første gangene var han ikke inni meg en gang.. Jeg husker jeg følte meg litt forknytt og teit for jeg følte jeg ikke "kunne dette" så bra, men han var bare helt fantastisk og ledet vei :)

Det hele var ganske blodfritt, men det var litt vondt de første gangene..

Nå jeg tenker over det kunne ikke debuten min blitt bedre, nå bor jeg sammen med fyen og elsker ham mer og mer for hver dag :)

Gjest Papirkurven
Skrevet

Veldig planlagt, veldig keitete. Vi var jomfu begge to

Hadde ordna alt, masse tepper og håndklær i senga og så "satte vi i gang". Hadde jo ikke peil og var nervøs, så vi kyssa og tafsa litt, men ble ikke akkurat kjempetent. Så "stakk han den inn". Ja, det var vondt, men ikke ulidelig. Men jeg holdt ikke ut så lenge. Prøvde en gang til etter en liten stund, da kom han.

Blødde ikke noe særlig, et par dråper da jeg gikk på do litt etterpå. Men hadde vondt i noen dager.

Skrevet

Rage Against TM på full guffe. Foreldrene hans nedenunder og han hadde speil i taket. Black Jack som kondom. Alt gikk veldig fort og var ikke spesielt behagelig. Kan legge til at dette var på 15 års dagen min og han var 3,5 år eldre enn meg. Vi hadde vært sammen siden jeg var 14. Forholdet varte faktisk til jeg var 18...

Skrevet

Det var hyggelig, det.

Begge var jomfruer. Hadde rota ganske heftig de forrige gangene da vi møttes, så det lå naturlig nok i kortene hva som kom til å skje.

Han var forsiktig, og jeg var nervøs. Han var veldig forståelsesfull og passet på meg. Ikke noe blod eller søl. Han kom. Det gjorde ikke jeg. Grunnen var at det var vondt. Ikke sånn at jeg trodde jeg skulle revne, hehe, men det var ikke noe godt.

Skrevet

Det var ganske kritisk! Ikke for meg, men for han.. Begge var skikkelig gira, men da vi kom til å skulle gjøre det skar det seg. Han mista reisninga så det sang, blei ikke mer fart den dagen.. Neste gang gikk det heldigvis bedre, ikke noe blod eller søl, men det gjorde litt vondt. Det gjør det forsåvidt enda, så tror ikke det var bare en førstegansgreie..Har ikke peiling på om han var jomfru, jeg har en følelse av det, for historien om da han liksom mista jomfrudommen er den tynneste jeg har hørt noensinne! Glad det var han og ingen andre.

Gjest Gjest_fiskebolla_*
Skrevet

Jeg var jomfru, han var erfaren. Han tok seg god tid og var veldig forsiktig når han prøvde å penetrere. Det gikk bra helt til han skled med kneet ned imellom madrassene og falt over meg, med det resultatet at jeg plutselig ble penetrert hardt og brutalt.

Det gjorde dritvondt og jeg blødde ganske mye... Hadde heldigvis ikke vondt lenge etterpå, men var litt ekstra redd for smerter i ettertid slik at jeg sleit litt med å slappe av i skjedemusklene. Men så ble det jo bare bedre og bedre etterhvert :)

Skrevet

Vi var begge jomfru, og hadde vært sammen i 1/2 år. Vi hadde onanert hverandre enn del førut, men så kom den dagen vi bestemte oss for å gjøre det fullt ut. Han gjorde det hele veldig forsiktig, og det var ganske vondt for min del. Men ble jo bedre neste gang, og bedre og bedre etterhvert. Nå har vi vært sammen i 4 år, og gift i 1 år :) Elsker hverandre, og har det veldig fint i senga ;)

Skrevet

Tja, den var helt grei. Han var ikke jomfru, men visste at jeg var det.

Vi startet forsiktig, og prøvde oss litt fram.

Det var ikke særlig godt, men heller ikke særlig vondt. Ikke blødde jeg noe heller.

Jeg følte meg egentlig ganske teit, ettersom jeg nesten bare "satt der". Jeg hadde jo aldri gjort det før, og var vel redd for å gjøre feil.

Alt i alt hadde jeg en grei opplevelse, men kunne gjerne venta noen år før jeg mista jomfrudommen.

Men jeg angrer ikke på det ;o)

Skrevet

Var helt greit.

Begge var jomfru, men trodde den andre ikke var det.

Litt keitete, litt merkelig.

Men var veldig trygge på hverandre, så egentlig ganske bra og... Tror nok min første gang kommer ganske høyt opp på lista over "bra debuter"!

Skrevet (endret)

Jeg var 21 år, med min første og nåværende kjæreste, ikke i fylla. Han var ikke jomfru, og lite plundring. Det var veldig flott, og ikke vondt overhodet. Glad jeg gjorde det første gang med noen jeg var glad i. Det ga meg lyst til mer for å si det slik. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Jeg synes debuten min var kjempe flott!

Hadde ikke noe som heslt vondt, og blødde ikke i det hele tatt.

Kjæresten min debuterte ikke med meg, så han var veldig rolig og tok seg god tid.. Dette skulle jo være vår første gang også, så da var det greit at det ble litt minnerikt :rødme:

Angrer ikek i det hele tatt på at jeg debuterte når jeg gjorde, selv om jeg og kjæresten bare hadde vært sammen en uke..

Det var jo kjempe godt - og blir stadig bedre :jepp:

Nå har vi snart vært sammen i 3,5 år, og jeg er så glad for at han ble min første :rødme:

Gjest womenwomen
Skrevet
Tenker da ikke egentlig på alderen eller om du var full eller ikke.

Lurer på hvordan debuten var. Var det som du tenkte? Vondt? Mye blod, myte?

Debuterte også gutten? Plundret dere? Tanker etterpå?

Var ikke vondt i det hele tatt første gangen faktisk .Men så hadde jeg fingret meg der selv først .... tror ALDRI jeg har vært helt jomfru jeg ... he he Jeg ble nok født uten jomfruhinne jeg .Jeg tror det .Aldri merket noe til den i hvertfall : )

Gjest Gjest
Skrevet

første gang jeg skulle ha sex så fikk han den ikke inn.. jeg er veldig trang.. endte med at han ga meg orgasme på andre måter. andre gangen gikk det. det var ikke akkurat behagelig, og blødde litt etterpå.

Gjest LanaLane
Skrevet (endret)

Full av alkohol. Han hadde gjort det før. Sjekka han opp på fest, han ble med meg hjem. Jeg ynka meg, ba han stoppe og sovna(ifølge han, jeg husker ikke så mye).

Neste morgen prøvde vi igjen, og det gikk mye bedre. Litt vondt, men det funka. Men vi måtte vel gjøre det en 20-30 ganger før jeg faktisk likte å det.

Hadde en forferdelig debut egentlig, men siden vi ble sammen og han fremdeles er kjæresten min nesten 3 år etter, er det absolutt ikke noe jeg føler jeg burde gjort annerledes.

Endret av LanaLane
Gjest Gjest_jente19_*
Skrevet

Min debut var veldig fin! Det er faktisk under et år siden, og jeg var (heldigvis) edru. Jeg hadde følelser for gutten jeg hadde samleie med, vi hadde allerede gjort masse annet i sengen, så jeg var veldig avslappet sammen med han :) Han var 4 år eldre, erfaren og deilig, hehe. Han hadde mye respekt for meg, og var hele tiden opptatt av at jeg skulle ha det godt. Jeg hadde litt vondt, men langt i fra så vondt som jeg trodde det skulle gjøre. Blødde litt, men det var ikke noe problem.

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Jeg var 17 eller 18 (burde man ikke huske sånt?), og det var sært nok slik at jeg våknet opp en morgen og tenkte "nå er jeg klar til å ha sex!". Jeg var ute på byen og møtte en jeg hadde rotet en del med tidligere, og ble med han hjem. Han var ikke jomfru, og visste ikke at jeg var det (det fikk han ikke vite før mange år senere). Det gikk egentlig veldig bra, jeg var nysjerrig og prøvde meg frem, det gjorde ikke vondt (men jeg mistenker at jeg mistet jomfruhinna som 7-8 åring da jeg datt ned på en sykkelstang, jeg blødde i allfall da), jeg blødde heller ikke. Det var ikke sånn "wow" første gang, men jeg har aldri angret og det ble bare bedre og bedre.

Skrevet (endret)

Jeg var 22. Han var erfaren, men plundring må jeg si det ble likevel, fordi jeg var så sykt trang, en god del stimulering måtte til. Husker han trodde jeg ikke slappet av, hehe, men følte meg til tross for situasjonen veldig avslappet. Litt vondt må jeg si det gjorde. Men ser ikke på det som noen dårlig erfaring.

Endret av Michelin
Gjest Gjest_Undreren_*
Skrevet

Takker for de svar som har kommet. Får vel dele min egen debut og.

Jeg var 18, hun var 20, rotet litt og så var vi da endelig nakne sammen i sengen. Hun satte seg oppå meg (hun var ikke jomfru) og førte den inn i seg. Husker jeg tenkte åååååå...er det sånn det føles. Det varte ikke lenge første gangen nei.

Men natten var lang... :D

Gjest Gjest
Skrevet

oi hehe.. jeg var vel 12, han var 22. Vet det var stor forskjell - men selv den dag i dag angrer jeg ikke på det. Jeg syns det var litt vondt til å begynne med, men ble bedre etterhvert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...