Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Har begynt med CL sin "predikanten" (og det jeg har lest hitill er veldig bra). Ønsker å kjøpe alle hennes bøker på norsk (pocket utgaver er helt greit). Hvor på nettet finner jeg den billigste shop'en?

På forhånd, takk for hjelpen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Capris.no er min favoritt. Veldig stort utvalg, og de 30+ bøkene jeg har kjøpt der har jeg funnet billgst på Capris.

Forøvrig er jeg også veldig fornøyd med leveringstiden og kundeservicen til Capris, selv om jeg så i en annen tråd at noen var uenige på det punktet.

Skrevet

Bra tips!

Jeg liker å lese svenske bøker på originalspråket, og de svenske pocketene var *veldig* billige! :)

Skrevet
Bra tips!

Jeg liker å lese svenske bøker på originalspråket, og de svenske pocketene var *veldig* billige! :)

Ja, jeg fant en nyutgitt svensk bok i pocket, Capris tok 64 kr for den, den norske versjonen kosta godt over 200 på vanlig bokhandel..

Skrevet
Capris.no er min favoritt. Veldig stort utvalg, og de 30+ bøkene jeg har kjøpt der har jeg funnet billgst på Capris.

Forøvrig er jeg også veldig fornøyd med leveringstiden og kundeservicen til Capris, selv om jeg så i en annen tråd at noen var uenige på det punktet.

:jepp: Veldig godt utvalg på Capris. De har bøker på tysk, engelsk, svensk, dansk. Bøker som ikke kommer ut i Norge, men som kan kjøpes via en norsk bokhandel veldig rimelig. Utvalg og pris er prima.

Og alle oss som er skeptiske til å gi kortdetaljer rundt om, kan velge faktura. Jeg har handla der i hvert fall seks ganger. Alle gangene har det tatt to uker å få bøkene. Veldig sent, så jeg bestiller ikke skolebøker derfra lenger.

Skrevet
Bra tips!

Ble lokka av svenske bøker jeg, og :ler: . Men de er virkelig tunge å lese. Jeg er ikke vant med verken å høre eller lese svensk, og har en dialekt som skiller seg veldig. Bor nok så langt fra grensa som det går an å komme.

Det negative med oversetting er at mye av den språklige kunsten forsvinner. Astrid Lindgrens bøker er f.eks. mye vakrere på svensk enn oversatt til bokmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...