Gjest Gjest_sara_* Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Hei! Håer noen kan hjelpe meg Jeg har et kamera canon ixus 75,jeg vil kjøpe et nytt kamera.Jeg så på canon powershort sx200 is .Er litt usikker hva jeg skal kjøpe......syns det er vansklig Det er viktig at den er bedre og høye megapiksler (trenger ikke 14 m)og film.Må ikke ha powershort,er det noe som vet om et bedre kamera
Gjest Gjest_janne_* Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Hei! Håer noen kan hjelpe meg Jeg har et kamera canon ixus 75,jeg vil kjøpe et nytt kamera.Jeg så på canon powershort sx200 is .Er litt usikker hva jeg skal kjøpe......syns det er vansklig Det er viktig at den er bedre og høye megapiksler (trenger ikke 14 m)og film.Må ikke ha powershort,er det noe som vet om et bedre kamera jeg vet ikke noen jeg
Jade Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Hva er viktig? At det er lite? At det er avanserte funksjoner eller foretrekker du automatiske innstillinger? At det er billig? På canon sine websider kan du sammenligne de forskjellige kameramodellene Sjekk gjerne ut tilbud på diverse butikker, og så sammenligner du de kameraene med fin-fine priser Husk å sammenligne med ixus 75, så du vet at det er bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå