Gjest Elena Skrevet 10. mars 2012 #101 Skrevet 10. mars 2012 Jeg gikk ned 3kg på en måned ved å kutte godteriet, spise til jeg bare var passelig mett (ikke overstadig), og gå på fjellet..
Gjest Gjest_Kari Skrevet 11. april 2012 #102 Skrevet 11. april 2012 Hei. Jeg vil også starte med Alli. Jeg har trent lenge, men går ikke ned. Jeg går også på 30 days, og tenker nå å starte med Alli. Tror dere det er et problem om jeg går på begge produktene?
Gjest Slankern Skrevet 1. juni 2012 #103 Skrevet 1. juni 2012 Jeg har noen Alli piller som gikk ut på dato mai 2011. Tror det er greit å ta de allikevel? Har de bare dårligere effekt?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #104 Skrevet 1. juni 2012 Slankepiller er rett og slett dumt å bruke. Hjelper ikke, og alt sitter i hodet. Er bare tull. Dere som har gått ned har gått ned på grunn av endring av kosthold det er jeg sikker på Slankepiller i seg selv har liten effekt, dersom man ikke samtidig legger om livsstilen i en sunn retning, sies det fra eksperthold. Noe som mange av dere har gjort. Jeg kan si ganske sikkert at slankepiller har liten nytte av seg. Handler om endring av livsstil hvor du kombinerer mat og trening i riktig mengde. Dette fører til at alt går normalt når det gjelder vekt, blodtrykk og andre helsemessige årsaker. Det er mye bedre å gå ned i vekt på en riktig måte og ikke gjennom tull. Leser at flere her inne har visst spist sunt og trent 5 ganger i uken og går på alli. Og det eneste jeg legger merke til at de takker Alli slankepiller for dette. Så syns ikke dette er logisk tankegang. Er livsstilen og ikke pillen som endrer.
emma4271 Skrevet 13. april 2016 #105 Skrevet 13. april 2016 (endret) Xenical – https://euroclinix.net Ved å ta Xenical får jeg lønn som fortjent for slankinga! Har gått ned 11 kilo på 5 uker. Endret 17. juli 2022 av emma4271
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå