Cullen Skrevet 12. august 2009 #61 Skrevet 12. august 2009 Hei! Er det noen som har sluttet med alli her? Hvor lenge etter siste pille fortsettet de å virke? Jeg har fått reductil av legen min og ettersom begge påvirker leveren skulle jeg gjerne vært ferdig med den ene før jeg begynte på den andre.
Gjest Gjest_yvonne_* Skrevet 19. august 2009 #62 Skrevet 19. august 2009 Da er jeg igang. Pakken som jeg bestilte via E-bay kom på under en uke. Dag 2 nå. Merker ingenting til dårlig mage o.l. Spiser lavkarbo mat ala fedon. Så får vi se da hva som skjer med vekta. er tilbake med oppdatering snart. :-) Hvordan går det med dere andre? Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #63 Skrevet 22. august 2009 Har nå gått på Alli fra Torsdag. Har spist Fedon mat (det har jeg gjort i lang tid) dvs lite karbohydrater og lite fett. Se lavkarbo.no for mer info. Har på 48 timer gått ned 0.8 kg!!! Det spørs nå da om det fortsetter i det tempoet To be continued! mvh Yvonne Startvekt 68 nå 67,2 kg
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #64 Skrevet 23. august 2009 hvorovervektig bør man være for å prøve pillene? jeg er normalvekig, med litt mage som jeg ønsker skulle vekk.. skal begynne å trene nå, men hadde vært kjekt med litt ekstra inspirasjon har alli noen uheldige påvirkninger på kroppen? jeg mener, er ikke kroppen laget slik den er av en grunn?
Gjest Gjest_Yvonne_* Skrevet 24. august 2009 #65 Skrevet 24. august 2009 hvorovervektig bør man være for å prøve pillene? jeg er normalvekig, med litt mage som jeg ønsker skulle vekk.. skal begynne å trene nå, men hadde vært kjekt med litt ekstra inspirasjon har alli noen uheldige påvirkninger på kroppen? jeg mener, er ikke kroppen laget slik den er av en grunn? Trenger du være overvektig da? Hvorfor ikke ta ibruk den hjelpen du kan få?! Det er da bare å kutte pillene når du har nådd målet. Jeg er veldig spent på ukas veiing. (blir vel på fredag) Skal bli interessant å se om det har fortsatt i samme tempoet Yvonne
Gjest Gjest_sissel_* Skrevet 25. august 2009 #66 Skrevet 25. august 2009 Jeg gikk på alli i ca 1 mnd, gikk ned ca 2 kilo. Sluttet for 1 mnd siden og har nå desverre gått opp 2 kilo.
Gjest Gjest_yvonne_* Skrevet 25. august 2009 #67 Skrevet 25. august 2009 Sissel: Hvordan spiste du da?? 2 kg på en mnd er da ingenting.... Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #68 Skrevet 25. august 2009 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=576988
laperla Skrevet 27. august 2009 #69 Skrevet 27. august 2009 Da er jeg igang. Pakken som jeg bestilte via E-bay kom på under en uke. Dag 2 nå. Merker ingenting til dårlig mage o.l. Spiser lavkarbo mat ala fedon. Så får vi se da hva som skjer med vekta. er tilbake med oppdatering snart. :-) Hvordan går det med dere andre? Yvonne Fikk du ikke noe problemer med tollen? Siden du bestilte Alli? Selv om det er reseptfritt...? Måtte du betale tollavgift?
Gjest Gjest_yvonne_* Skrevet 27. august 2009 #70 Skrevet 27. august 2009 Fikk du ikke noe problemer med tollen? Siden du bestilte Alli? Selv om det er reseptfritt...? Måtte du betale tollavgift? Nei, det kom rett i postkassa etter ca en uke. Var sendt som gave... Vet dog ikke om alle forhandlere gjør det Yvonne
laperla Skrevet 27. august 2009 #71 Skrevet 27. august 2009 Nei, det kom rett i postkassa etter ca en uke. Var sendt som gave... Vet dog ikke om alle forhandlere gjør det Yvonne Hvilken handlet du fra da?
Gjest Gjest_Yvonne_* Skrevet 27. august 2009 #72 Skrevet 27. august 2009 Hvilken handlet du fra da? Jeg har dessverre slettet den mailen fra e-bay siden varen er mottatt.. og jeg husker det ikke i hodet.. Beklager. Men det er jo bare å prøve. Jeg bestiller ofte varer på e-bay å som oftes, så lenge det er snakk om små ting, så blir det sendt som gave. Yvonne
Gjest bandida 70 Skrevet 15. september 2009 #73 Skrevet 15. september 2009 Hei. Har bestilt Alli på e-bay! Kostet ca 150 kr pakken + frakt. Frakten er derimot litt dyr og kom på ca 100 kr... men likevel...en del billigere enn i Norge Skal holde dere oppdatert. Hallo kjøpte du start pakken da? eller kan jeg bare gå rett på en boks?La inn et bud på ebay
Gjest Gjest_Tom_* Skrevet 18. september 2009 #74 Skrevet 18. september 2009 Du kan få kjøpt det her: http://www.eurodrugstore.eu/weight-loss__1...alli__1815.html fraktkostnadene er på 21,7 britiske pund = 220 norske kroner. så frakten er litt dyr. men er man flere som kjøper så blir det billigere i og med at man deler frakten. Hvor mange piller er de i en boks med alli? Til dere som er misfornøyde, vil dere selge til meg? Har du bestilt herfra, og får du medisinen innfor landegrensene uten tull fra toll direktoratet ? La selv inn en bestilling og håper det virker :=)
Gjest Gjest_sissel_* Skrevet 26. september 2009 #75 Skrevet 26. september 2009 Hei Hvordan går det med dere? Er det noen som har lyst til å oppdatere hvordan det går med dem?
TanteBrun Skrevet 26. september 2009 #76 Skrevet 26. september 2009 Hmm, kanskje dette er noe å prøve? Har styrt unna alli, men etter å ha lest litt her hadde det kanskje vært noe... :klø: Jeg er veldig overvektig, men har har aldri vært noen jo-jo-slanker, så jeg har ingen erfaringer med noe annet heller. Hm, må tenke litt..
Amadea Skrevet 26. september 2009 #77 Skrevet 26. september 2009 Vær så snill, ikke bestill medisiner over internett. Dere kan være heldige og gjøre et kupp, men det kan også være fake og ikke virke (sukkerpiller e.l.) eller til og med være farlig. Best å være på den sikre siden. Det er ikke lov å ta inn medisiner til landet på den måten forresten, så hvis den blir oppdaget i tollen blir den stoppet.
Gjest Litt gorund Skrevet 8. oktober 2009 #78 Skrevet 8. oktober 2009 Hvordan går det med dere som har brukt det en stund?
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 12. oktober 2009 #79 Skrevet 12. oktober 2009 Er det slik at man ikke får kjøpt det på apoteket hvis man ikke er "tykk"? Blir du stoppet i kassen hvis u ikke er tykk liksom???? Hvordan går det med dere som har brukt det en stund?
Gjest Gjest_karin_* Skrevet 15. oktober 2009 #80 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg er nå ferdig med min andre boks med alli, men har ikke gått ned mer en 1,5 kilo :C
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå