Gå til innhold

Alli

Gjest Gjest_Tuva_*

Anbefalte innlegg

Det er så fint at det alltid er noen som uttale seg om noe de ikke har peiling på. Tusen takk, hva skulle vi gjort uten dere?

Endret av lost_bird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_sissel_*

Tenkte å dele mine erfaringer med Alli.

Jeg begynte med Alli for ca 10 dager siden, men har hatt dager hvor jeg ikke har brukt det.

På dager hvor jeg er mye ute har jeg ikke tatt tbl pga dobesøkene og oljen.

Jeg har opplevd at det renner olje av meg og jeg ikke engang merker det. En bukse er ødelagt.

Det var verst de første dagene. Jeg tok en pause og en runde med avføringstbl, etter det så har det gått mye bedre.

Nå har jeg mest problemer med luft og olje. Jeg har ikke diare og går heller ikke ofte på do.

Jeg har ikke veid meg, men antar at jeg har gått ned bittelitt.

Men for meg er bittelitt mye, og er til nå fornøyd med Alli.

Men man å planlegge det nøye, jeg spiser nesten helt fettfattig og trener hver dag.

Spiser du fett, så blir du garantert dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miley

Det virker jo som pillen har en grei effekt, den får folk til å spise mindre fett og trene mer. Noe man egentlig kunne gjort uten å betale 600 kr for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sissel_*

Jeg må rette opp litt, jeg skrev vist litt feil.

Jeg begynte på Alli den 19 mai, ca 3 uker siden (tiden går så fort..)

Jeg veide meg for første gang i dag, og jeg har gått ned ca 0,5 -1 kilo.

Jeg trodde jeg hadde gått ned mer, og ble litt skuffet når jeg nå veide meg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg begynte på alli for ca 1 måned siden. Veldig fornøyd :D Har nå gått ned 3 kilo . 5 cm rundt magen,2 cm rundt armer og lår og 2,5 cm rundt bryst.

tanten min jobber på apoteket og sa at jeg kunne ta to piller etter hvert måltid.maks 6 piller hver dag altså. dette har hjulpet for meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sissel_*

Jeg begynte også å ta dobbel dose i går.

Håper det kan gi meg bedre effekt.

Jeg føler meg mer "fitt", men det vises ikke på vekten. Muligens fordi jeg har trent mer etter jeg begynte på Alli (siden muskler veier mer enn fett)

Så fint at det har fungert for deg. Det er sikkert godt å få veiledning av en som kjenner til produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg begynte på alli for ca 1 måned siden. Veldig fornøyd :D Har nå gått ned 3 kilo . 5 cm rundt magen,2 cm rundt armer og lår og 2,5 cm rundt bryst.

tanten min jobber på apoteket og sa at jeg kunne ta to piller etter hvert måltid.maks 6 piller hver dag altså. dette har hjulpet for meg;)

Lurer på om jeg skal begynne med dobbel dose f. eks kun til middag. De andre måltidene med brødmat er jo i utgangspunktet ganske magre.

Jeg passer jo på å spise magert, men til middag blir det jo normalt sett mer mat, så kanskje de får en bedre virkning da?

Hva tror dere?

Jeg har brukt de i ca 2-3 uker nå, og har gått ned 5 kilo.

Jeg passer på å spise sunt - ikke noe snop eller chips etc, og jeg trimmer 4-5 dager i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg begynte også å ta dobbel dose i går.

Håper det kan gi meg bedre effekt.

Dobbel dose..? det var dette jeg ville høre..

Så man kan det altså? Jeg har gått på Alli siden 06.06 og jeg merker faktisk bedring rundt midjen. Trener en del med rockering i tillegg. Har to barn i hus så det blir mange turer ut. Kunne tenkt meg å dobblet ved middag og gjerne til kvelds.. 3 måltider pr dag er vanskelig. Porsjonene er også for store for meg, så det er vanskelig å følge den dietten de mener er riktig. (snakker om de porsjonene som er skrevet til 1 stk menneske :fnise: ) som feks havregryns frokosten. Alt for mye mat.. Jeg har ikke mer enn 5 kilo som skal bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tuppa_*

Alli er min nye bestevenn :D

Jeg er en slank jente fra før, men har alltid hatt litt mage som jeg aldri har klart å trene bort. Jeg startet for en mnd siden, å nå er jeg 4 kilo lettere. Det er kanskje ikke så mye, men jeg merker det veldig på klærne. Jeg har kombinert pillene med trening og stramt kosthold. i helgene spiser jeg godteri og litt usunn mat. Man kan ikke overspise seg på usunn mat, for da kommer fettdiareen. Det er helt grusomt! Jeg gjorde det en gang, og da rant det fett konstant i 2 dager. Jeg måtte gå med bind for å ikke ødelegge møbler som jeg satt meg i. Men dette er jo fordi pillene virker.

Alle som ikke har prøvd alli enda - løp og kjøp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ida_*

Dere Alli-eksperter; jeg lurer på - kan man bruke Alli som hjelp til å slutte å spise godteri o.l.?? Jeg trenger egentlig ikke å slanke meg, kunne gjerne blitt kvitt en kilo eller to, men det jeg trenger aller mest er hjelp til å komme over denne hangen til søtsaker.

Jeg har forstått det slik at hvis man spiser for mye "feil" med Alli så blir det fettdiare. Og da tenker jeg at dette kanskje kunne vært noe å ta for da kommer jeg ikke til å "tørre" å hive innpå for mye sjokolad og is etc. Eller er jeg heeeelt på viddene nå?? Noen viktige poenger ved bruk av Alli jeg har oversett som gjør at dette ikke er lurt??

Og siden jeg som slank ikke har lyst til å handle dette på apotek - får man kjøpt det på nett noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Trine_*

Du kan få kjøpt det her: http://www.eurodrugstore.eu/weight-loss__1...alli__1815.html fraktkostnadene er på 21,7 britiske pund = 220 norske kroner. så frakten er litt dyr. men er man flere som kjøper så blir det billigere i og med at man deler frakten.

Hvor mange piller er de i en boks med alli?

Til dere som er misfornøyde, vil dere selge til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest loone

Hvis du sliter med godterisug så kan Krom-tabletter hjelpe. Det hjelper i alle fall meg!

Jeg har gått på Alli i en måned nå, og har gått ned 6 kg. 7 cm over hoftene og ca 8 i livet.

Jeg er 1.67

Spiser mellom 16 og 1800 kcal pr. dag (prøver å holde meg til 1600)

5-7 måltider pr. dag

Drikker 3-4 liter vann hver dag

Veide 85 kg da jeg begynte

Svømmer tre timer i uken

Jeg har også doblet inntaket av tablettene til enkelte måltider hvor jeg vet at fettinholdet er i overkant stort. Slet med olje, diare og mageknip i noen dager selv. Men så økte jeg vanninntaket, og da gikk det helt over. Det eneste jeg merker nå, for å gå litt i detalj, er at det ofte blir to-tre besøk av nr. 2 om dagen, og at disse er "fettete". Men det viser jo bare at opplegget fungerer.

Jeg tror at vanninntaket har mye å si for å oppnå vektreduksjonen med Alli, men det er bare min oppfatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_c_*

Jeg har tatt min første pille i dag og er ganske spent. Lever på Grete Rode kost og trener 4 ganger i uken.

Håper å gå ned 10 kilo på ca 12 uker.

Jeg tar VitaPro og er usikker på hvordan virker. Gjør Alli at disse pillene ikke blir tatt opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Har selv gått på Alli i 2 måneder nå og har gått mye sammen. Dersom du blir mye plaget med diare må du kutte ned på fet mat og ta mer vitaminer da du vil miste mye av næringsstoffene. Denne bivirkningen vil også gi seg etterhvert. Har ikke hatt noe problem sammen med VitaPro selv.

Mann 32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har bestilt :-)

Hei.

Har bestilt Alli på e-bay! Kostet ca 150 kr pakken + frakt. Frakten er derimot litt dyr og kom på ca 100 kr... men likevel...en del billigere enn i Norge

Skal holde dere oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...