Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Nå som jeg har gått til anskaffelse av ny sofa sliter jeg litt med helhetsestetikken i stueregionen. Problemet er at typen min sover på sofaen i stuen på formiddagen. Han er ganske mørk og det ser litt rart ut synes jeg. Med den gamle oransje sofaen så det greit ut men med den nye i skinn. Jeg vet ikke helt jeg. Hva bør jeg gjøre. Estetikken stemmer ikke. Kanskje en ny type ?
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Jeg fåreslår hverken ny soffa eller type, men ny hjerne derimot hadde vært på sin plass!
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Jeg fåreslår hverken ny soffa eller type, men ny hjerne derimot hadde vært på sin plass! Sofaen er ny og bestilt den, men det er viktig med avstemte toninger i romsfæren og den fyren som ligger på sofaen hele dagen passer bare ikke inn. Bør man generelt ta hensyn til hudkoloritt ved valg av interiørkonsept eller er det bare meg ?
Megana Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Det er bare deg. Be han begynne med brun- eller hvit-krem (alt ettersom)
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Herregud for et tåpelig spørsmål. Jeg fatter ikke at det er noe å tenke på engang. Selvsagt bytter du ut typen! Han kan uansett forsvinne ut døra når som helst, du har ingen garantier. Sofaen derimot kommer med garanti, så den vet du at du har i flere år framover. Enkel logikk!
Gjest Interiørartikekt Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Herregud for et tåpelig spørsmål. Jeg fatter ikke at det er noe å tenke på engang. Selvsagt bytter du ut typen! Han kan uansett forsvinne ut døra når som helst, du har ingen garantier. Sofaen derimot kommer med garanti, så den vet du at du har i flere år framover. Enkel logikk! Er det ikke litt rasistisk og kaste han på dør bare fordi han er neger ? Riktignok er fargevalg i oppholdssoner essensielle men han kan vel bare sove med ansiktet inn ? Noen ganger lar fargenyanseringsunøyaktigheter seg kompensere f.eks ved bruk av bilder på veggen eller annerledes posisjonering av møblene
Asiya Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Er det ikke angrefrist på sofakjøp? jeg ville prøvd det først, hvis det ikke går er et bare å kvitte seg med typen. Makan, han må jo tilpasse seg litt likzm. herregud *Azz
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Sofaen er ny og bestilt den, men det er viktig med avstemte toninger i romsfæren og den fyren som ligger på sofaen hele dagen passer bare ikke inn. Bør man generelt ta hensyn til hudkoloritt ved valg av interiørkonsept eller er det bare meg ? Ok, da har jeg et annet forslag: Skaff typen en jobb eller andre fritidsaktiviteter, så er han ute av sofaen;)
Gjest fisk Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 En type som sover på sofaen hele dagen er vel uansett lite å samle på (Med mindre han jobber om natta og trenger å sove om dagen) Har hørt at persere (altså KATTER) ofte kjøpes i rett farve for å passe til sofaen, men typen? Nei, da er du på ville veier.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #10 Skrevet 7. mai 2009 Det er bare deg. Be han begynne med brun- eller hvit-krem (alt ettersom) Som i bleking? Tviler på at det finnes. Aldri hørt om noe sånt i hvertfall.
Gjest Wacmoc Skrevet 7. mai 2009 #11 Skrevet 7. mai 2009 Herregud, skal du særiøst bytte sofa fordi typen din som er litt mørk ikke passer til den? Huffa, da tror jeg må kjøpe ny sofa, den er jo rød og det ser jo bare dumt ut til det røde håret til typen..
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #12 Skrevet 8. mai 2009 Som i bleking? Tviler på at det finnes. Aldri hørt om noe sånt i hvertfall. Det er bare å bruke sunblock eller en annen kraftig krem. Den blir liggende som et lag utenpå huden.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #13 Skrevet 8. mai 2009 Hva bør jeg gjøre. Estetikken stemmer ikke. Kanskje en ny type ? Som man spør får man svar. Kanskje du bør skifte ut mannen om han ikke har stort nok utstyr, er robust nok, er kjærlig nok eller har penger nok?
Megana Skrevet 8. mai 2009 #14 Skrevet 8. mai 2009 Det er bare å bruke sunblock eller en annen kraftig krem. Den blir liggende som et lag utenpå huden. Enten det eller kjøpe et hvitt pudder til han, kanskje klor kan hjelpe til med å bleke huden hans også? Det hjelper jo på hvite klær...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå