Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Har en baby på 5,5 mnd. Han legger seg rundt kl 19, og d går ganske greit. Sovner av seg selv eter en liten stund. Problemet er utover natta. Han våkner gjerne kl 01 eller 02, og driver å styrer opptil en halvtime av gangen. Får grøt 2 g pr dag, og legger fint på seg, har derfor sluttet med nattmating for noen uker siden (og d gikk fint). Han virker ikke sulten heller, og roer seg dersom jeg holder hånda, gir smokken osv. Dette er så slitsomt! Har noen opplevd lignende? Hva kan jeg gjøre for å snu denne trenden? Hilsen sliten førstegangsmamma.
Ms.Blaise Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Tilby ham vann når han våkner? Ellers så drev min sønn også med dette noen uker etter avvenning når han var rundt 6mnd gammel. Jeg begynte de med et ekstra måltid om dagen, og da roet han seg etter noen netter.
Gjest ts Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Tilby ham vann når han våkner? Ellers så drev min sønn også med dette noen uker etter avvenning når han var rundt 6mnd gammel. Jeg begynte de med et ekstra måltid om dagen, og da roet han seg etter noen netter. Takk for svar! Kan prøve vann, ja.. Men gjorde d en gang, og da ble han bare fornærmet. Hehe. Begynte du å gi middag da, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå