Gå til innhold

klokke som pipe ver hele time...

Fremhevede innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg prøver her. Kanskje det er noen her som kan hjelpe meg.

Jeg har en klokke som sier bipp hver hele time - og jeg vet ikke hvordan jeg skal få skrudd den av. Jeg har ikke bruksanvisningen.

Klokken er av et merke som heter Athletic Works, den er kjøpt i usa - aner ikke hvilken butikk.

Det er en digital klokke - og jeg tror den har samme type oppsett som mange andre klokker.

Det er fire knapper på den - to på hver side. Light - mode - reset - start.

Det er stoppeklokke, vekkerklokke og dato på den - alt det klarer jeg å stille. Det er bare denne bippingen hver time. Som jeg har klart å skru på på et vis, men ve tikke hvordan jeg skal stoppe den.

Det er heller ingenting i displayet som indikerer at denne bippelyden er på.

Noen som har noen ide hadde jeg vært veldig glad :)

Videoannonse
Annonse
Gjest LanaLane
Skrevet

"disable the chime feature which sounds at the hour mark , if your Aquatech watch has this. Although a useful feature, there may be times or situations where it is not advantageous for this to occur. To disable the hourly chime, depress the "lap/reset" button while at the same time depressing the "mode" button. Contrary to how this sounds, you do not need three hands, only practice. You should see an indicator at each of the 7 days when the hourly chime is active and none showing when the hourly chime is inactive."

fant det på denne siden

Gjest Catwoman
Skrevet (endret)

Du er en engel :klem:

Jeg har googla og googla.... men jeg klarte ikke finne noe som fungerte på google. Nå har jeg prøvd det her - skal gi tilbakemelding klokka åtte om det var pip eller ikke :)

Endret av Catwoman

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...