Gjest sliten30 Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Dagens frigjorte moderne jenter har fått lov å innføre en ny standard, tilpasset deres single-liv som seksuelt bevisst kresen og tøff amazone- "jeg vil ikke ha en snill fyr, jeg vil ha en jeg kan bryne meg på!" Man er enten en leader eller en follower, tydeligvis. Hvor ofte hører man ikke jenter som klager til go'vennen sin om hvor ille og ufine og enspora og bedritne vi mannesvin er? "Hvorfor kan jeg ikke finne en snill fyr som deg? En somk tar meg på alvor, som er oppmerksom og som bryr seg om meg som person?" Er det flere som reagerer på det irrasjonelle i dette? Er det slik kvinner egentlig er? Eller følger de bare på en trend og et kvinnekollektiv som kjører sitt eget løp, uavhengig av hva naturlovene måtte ha lagt til grunn for relasjonen mann-kvinne? Men altså...bad boys, hva er nå det? Er det et diffust uttrykk noen kvinner har brukt om den latente tøffheten/lekenheten de kanskje finner fysiskt tiltrekkende hos mannen rundt eggløsningsperioden når kåtheten styrer litt? Denne siden av naturen er vel ganske klar, og de færreste menn har vel problemer med det? Man kan vel være pågående og "mannlig" osv når det "trengs" vel? Men derfra til denne syke greien kvinner idag har satt som minstekrav til oss menn i form av tøff-i-trynet-krav som går på tvers av vår oppdragelse og input fra mora i huset...blir ikke det litt i overkant provoserende? Skal man ikke kunne slappe av i et forhold, uten å hele tiden måtte tenke etter: "Hmmmm, er jeg for snill nå? Gir jeg for mye etter nå? Er jeg tøff nok nå? Blir hun lei av meg, strekker jeg til? Skal jeg være huleboer nå? Er timingen rett?" osv.. Hvis det hele tiden er sånn at vi menn må være på vakt og tenke etter hva vi sier og gjør, er ikke dette en indikasjon på at noe er fundamentalt galt!? Er det slik kvinner egentlig er? Hva sier isåfall dette om deres lune og psyke? I konstant opposisjon mot mannen, konstante krav og standarder? Og skal vår lykke og ønske om tosomhet, noen å elske osv være avhengig av hvorvidt vi trår rett og bruker rette type skuespill i rette situasjoner?!? Det er ikke rart at ekteskap går i oppløsning, og at det kryr av single folk her til lands! Når kvinnen fordrer to menn i sin tilværelse, badboyen og den snille kjønnsløse vennen, har man jo lagt lista på et nivå som forhåpentligvis flere og flere menn ikke gidder etterkomme! Og det er jo sikkert for mange også provoserende å høre sannheten. Tenker da på kvinner. Man får et helt klart inntrykk av at de har laget en forsvarsmekanisme som brukes ganske bevisst ifht "anklager" de måtte få fra oss menn. Hvis vi våger å si imot dem, forsvare oss selv osv, ja da er vi noen surpomper! Da er vi bitre og urimelige, og får så hatten passer! Hvis vi ikke sier noe, toner det ned eller er avventende, ja da høster vi forakt for unnfallenhet! Da er vi veikrygget og tør ikke stå opp for oss selv osv.. Er det rart at man blir forvirra og oppgitt ? Og hvorfor ekisterer http://godevibber.no/ og lignende steder som gjør gode penger på å selge sjekkekurs til oss "stakkars ulykkelige menn som ikke greier å få oss dame" mon tro ? Forøvrig må jeg si at jenter er utrolig lite empatiske når det gjelder problemstillingene gutter står ovenfor i forhold til å sjekke damer. Dere lager dere forestillinger om hvor enkelt det er hvis man bare er laidback og er seg selv, at det bare blir teit og unødvendig hvis man jobber skikkelig med saken eller analyserer. En beslektet situasjon finner vi i det virkelige liv. Hvis jeg går opp til en dame på byen, hvor mange menn har gjort det før meg? Hvis hun er 25, har gått ut en gang i snitt hver uke siden hun var 18 og blir tilnærmet i snitt av 4 gutter hver gang får du 1456 (1 ganger 4 ganger 52 ganger 7) gutter som har prøvd seg før meg. Hvis hun innen denne alderen ligger med 8 gutter så har jeg en sjanse på 1 til 182 på å lykkes hvis evnene er like. Men, liker jeg henne? det vet jeg ikke enda. Jeg gidder ikke regne mer, men det blir en helvetes masse damer å snakke med. Jeg må ikke bare bruke tid, jeg må også ha selvtillitt til dette og takle avvisningene. 182 avvisninger per suksess. Vi befinner oss i totalt forskjellige virkeligheter og dere kan ikke bruke noe som engang ligner på deres egen referanseramme for å leve dere inn i vår virkelighet og våre utfordringer. Dere burde vise en god slump ydmykhet og prøve å tenke grundig over hva det innebærer å befinne seg i en slik situasjon fordi den er ekstremt vanskelig. At man som gutt kan komme til å investere en god del tid og krefter i dette er ganske forståelig. Noen jenter har hatt rundt 5 partnere og er fornøyd med det. Noen har hatt rundt 30 og er fornøyd med det. I begge tilfeller har det vært jentenes privilegium å velge dette uten å måtte gjøre en innsats for å tilegne seg muligheten. For en gutt fortoner det seg svært anerledes! Er dette likestilling og rettferdig ? Det lurer jeg på!
Gjest Manne_mann Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Orket ikke mer enn å skumlese innlegget ditt. Bitterhet er ikke særlig attraktivt, vekker ikke leselysten heller tydeligvis. *hint hint*
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Dagens frigjorte moderne jenter har fått lov å innføre en ny standard, tilpasset deres single-liv som seksuelt bevisst kresen og tøff amazone- "jeg vil ikke ha en snill fyr, jeg vil ha en jeg kan bryne meg på!" Man er enten en leader eller en follower, tydeligvis. Hvor ofte hører man ikke jenter som klager til go'vennen sin om hvor ille og ufine og enspora og bedritne vi mannesvin er? "Hvorfor kan jeg ikke finne en snill fyr som deg? En somk tar meg på alvor, som er oppmerksom og som bryr seg om meg som person?" Er det flere som reagerer på det irrasjonelle i dette? Er det slik kvinner egentlig er? Eller følger de bare på en trend og et kvinnekollektiv som kjører sitt eget løp, uavhengig av hva naturlovene måtte ha lagt til grunn for relasjonen mann-kvinne? Men altså...bad boys, hva er nå det? Er det et diffust uttrykk noen kvinner har brukt om den latente tøffheten/lekenheten de kanskje finner fysiskt tiltrekkende hos mannen rundt eggløsningsperioden når kåtheten styrer litt? Denne siden av naturen er vel ganske klar, og de færreste menn har vel problemer med det? Man kan vel være pågående og "mannlig" osv når det "trengs" vel? Men derfra til denne syke greien kvinner idag har satt som minstekrav til oss menn i form av tøff-i-trynet-krav som går på tvers av vår oppdragelse og input fra mora i huset...blir ikke det litt i overkant provoserende? Skal man ikke kunne slappe av i et forhold, uten å hele tiden måtte tenke etter: "Hmmmm, er jeg for snill nå? Gir jeg for mye etter nå? Er jeg tøff nok nå? Blir hun lei av meg, strekker jeg til? Skal jeg være huleboer nå? Er timingen rett?" osv.. Hvis det hele tiden er sånn at vi menn må være på vakt og tenke etter hva vi sier og gjør, er ikke dette en indikasjon på at noe er fundamentalt galt!? Er det slik kvinner egentlig er? Hva sier isåfall dette om deres lune og psyke? I konstant opposisjon mot mannen, konstante krav og standarder? Og skal vår lykke og ønske om tosomhet, noen å elske osv være avhengig av hvorvidt vi trår rett og bruker rette type skuespill i rette situasjoner?!? Det er ikke rart at ekteskap går i oppløsning, og at det kryr av single folk her til lands! Når kvinnen fordrer to menn i sin tilværelse, badboyen og den snille kjønnsløse vennen, har man jo lagt lista på et nivå som forhåpentligvis flere og flere menn ikke gidder etterkomme! Og det er jo sikkert for mange også provoserende å høre sannheten. Tenker da på kvinner. Man får et helt klart inntrykk av at de har laget en forsvarsmekanisme som brukes ganske bevisst ifht "anklager" de måtte få fra oss menn. Hvis vi våger å si imot dem, forsvare oss selv osv, ja da er vi noen surpomper! Da er vi bitre og urimelige, og får så hatten passer! Hvis vi ikke sier noe, toner det ned eller er avventende, ja da høster vi forakt for unnfallenhet! Da er vi veikrygget og tør ikke stå opp for oss selv osv.. Er det rart at man blir forvirra og oppgitt ? Og hvorfor ekisterer http://godevibber.no/ og lignende steder som gjør gode penger på å selge sjekkekurs til oss "stakkars ulykkelige menn som ikke greier å få oss dame" mon tro ? Forøvrig må jeg si at jenter er utrolig lite empatiske når det gjelder problemstillingene gutter står ovenfor i forhold til å sjekke damer. Dere lager dere forestillinger om hvor enkelt det er hvis man bare er laidback og er seg selv, at det bare blir teit og unødvendig hvis man jobber skikkelig med saken eller analyserer. En beslektet situasjon finner vi i det virkelige liv. Hvis jeg går opp til en dame på byen, hvor mange menn har gjort det før meg? Hvis hun er 25, har gått ut en gang i snitt hver uke siden hun var 18 og blir tilnærmet i snitt av 4 gutter hver gang får du 1456 (1 ganger 4 ganger 52 ganger 7) gutter som har prøvd seg før meg. Hvis hun innen denne alderen ligger med 8 gutter så har jeg en sjanse på 1 til 182 på å lykkes hvis evnene er like. Men, liker jeg henne? det vet jeg ikke enda. Jeg gidder ikke regne mer, men det blir en helvetes masse damer å snakke med. Jeg må ikke bare bruke tid, jeg må også ha selvtillitt til dette og takle avvisningene. 182 avvisninger per suksess. Vi befinner oss i totalt forskjellige virkeligheter og dere kan ikke bruke noe som engang ligner på deres egen referanseramme for å leve dere inn i vår virkelighet og våre utfordringer. Dere burde vise en god slump ydmykhet og prøve å tenke grundig over hva det innebærer å befinne seg i en slik situasjon fordi den er ekstremt vanskelig. At man som gutt kan komme til å investere en god del tid og krefter i dette er ganske forståelig. Noen jenter har hatt rundt 5 partnere og er fornøyd med det. Noen har hatt rundt 30 og er fornøyd med det. I begge tilfeller har det vært jentenes privilegium å velge dette uten å måtte gjøre en innsats for å tilegne seg muligheten. For en gutt fortoner det seg svært anerledes! Er dette likestilling og rettferdig ? Det lurer jeg på! Jeg er en snill mann, og sånn sett mindre attraktiv (men jeg er ganske pen og overvektig). Jeg tok sjansen på å slappe av og være meg selv, og har nå fått dame som ikke klarer å leve med badboys. Det ser ut til å gå bra. Hun er vill etter meg. Og hun er helt fantastisk. Glem byen. Gå heller på Match. Hvis du brevveksler med 20 damer, og møter 10 , så finner du to, tre som er helt topp, og en av dem vil ha deg. Denne brevvekslingen siler klinten fra hveten, slik at du kun står igjen med de som passer greit mentalt, og det endelige møtet avgjør om fysikk-kjemien stemmer.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Som han over meg sa: Gå på nettet og finn deg ei skikklig dame. De damene som går på byen går ikke der for å finne "the love of their life" uansett, de går der for å drikke seg full og kanskje finne seg et ONS. Det er slutt på den tiden da byen var den eneste sjekkearenaen og hvor alle møtte hverandre der eller andre vanlige steder. Folk i dag, både kvinner og menn, er så lei av å måttte bruke flerefoldige hundre kroner på å drikke og preike litt på byen for å kanskje finnen noen. Jeg er faktisk overrasket over hvor mange menn som ikke forstår at de damene som er ute etter et forhold og en partner drar ikke på byen for å finne det. De drar på byen sammen med venniner og venner for å ha det gøy, akkurat som gutter drar på byen med gutta. I dag er det unntaktet og ikke regelen at en møtes på byen først. Prøv deg på nettby, facebook, match, blink og alle mulige slike steder i stedet, da får du snakke med personen også før du møter den, og kan få en viss garanti for at det er ikke noen som helt pling i bollen.
larsioslo Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Som han over meg sa: Gå på nettet og finn deg ei skikklig dame. De damene som går på byen går ikke der for å finne "the love of their life" uansett, de går der for å drikke seg full og kanskje finne seg et ONS. Det er slutt på den tiden da byen var den eneste sjekkearenaen og hvor alle møtte hverandre der eller andre vanlige steder. Folk i dag, både kvinner og menn, er så lei av å måttte bruke flerefoldige hundre kroner på å drikke og preike litt på byen for å kanskje finnen noen. Jeg er faktisk overrasket over hvor mange menn som ikke forstår at de damene som er ute etter et forhold og en partner drar ikke på byen for å finne det. De drar på byen sammen med venniner og venner for å ha det gøy, akkurat som gutter drar på byen med gutta. I dag er det unntaktet og ikke regelen at en møtes på byen først. Prøv deg på nettby, facebook, match, blink og alle mulige slike steder i stedet, da får du snakke med personen også før du møter den, og kan få en viss garanti for at det er ikke noen som helt pling i bollen.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 En beslektet situasjon finner vi i det virkelige liv. Hvis jeg går opp til en dame på byen, hvor mange menn har gjort det før meg? Hvis hun er 25, har gått ut en gang i snitt hver uke siden hun var 18 og blir tilnærmet i snitt av 4 gutter hver gang får du 1456 (1 ganger 4 ganger 52 ganger 7) gutter som har prøvd seg før meg. Hvis hun innen denne alderen ligger med 8 gutter så har jeg en sjanse på 1 til 182 på å lykkes hvis evnene er like. Men, liker jeg henne? det vet jeg ikke enda. Jeg gidder ikke regne mer, men det blir en helvetes masse damer å snakke med. Jeg må ikke bare bruke tid, jeg må også ha selvtillitt til dette og takle avvisningene. 182 avvisninger per suksess. Hvilken virkelighet befinner du deg i??? Jeg blir aldri tilnærmet 4 ganger når jeg er på byen. Sjelden at det er en tilnærmelse. Det finnes også nok av gutter som klager sin nød over jenten de har lyst på til en søt snill dame, og jenten de vil ha er selvfølgelig den samme som alle andre vil ha, basert på dette mener de at alle jenter har det som denne jenten. Stakkart meg, den peneste, søteste, deiligste osv. jenten vil ikke ha meg. Jeg hater alle jenter. Get over yourself.
larsioslo Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Har møtt over tredve damer fra Match. Det var bare en som jeg hadde kjemi med. Nettsjekking er utrolig tidkrevende og jeg syntes det er oppskrytt. Utbyttet etter mange hundre meldinger og 70 stevnemøter er heller magert.Har begynt å sjekke på byen. Mye bedre, da finner man fort ut om det finnes noen slags kjemi. Når man sjekker på byen burde man holde seg edru, og da blir det jo ikke så dyrt. Farris koster feomgtredve kroner glasset!!
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Virker som en trend dette her: mann sutrer over at "kvinner vil ikke ha meg" fordi han ikke får den jenta han vil...... jaja - som en annen sa, bitterhet og sutring er IKKE attraktivt.
Gjest KateW Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 Det menn som deg ikke virker å forstå er at det er forskjell på å være snill. En mann som omtaler seg selv som snill er som regel enten bitter eller en puslete tøffel som syns synd på seg selv fordi han aldri har pult. En slik mann sier, hva er galt med kvinner som ikke vil ha en snill mann. Badboys? Hvem faan vil ha en badboy? Hva er en badboy??? En som banker damer og har sittet inne? Jeg kan godt ha en maskulin og barsk mann, men det kan være så mangt. Jeg vil ha en mann som er snill med meg, fordi han ser meg for den jeg er, og ikke gjennom brillene av dårlige erfaringer og kvinner er noe dritt.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 7. mai 2009 #10 Skrevet 7. mai 2009 Virker som en trend dette her: mann sutrer over at "kvinner vil ikke ha meg" fordi han ikke får den jenta han vil...... jaja - som en annen sa, bitterhet og sutring er IKKE attraktivt. Dette med bitterhet og sutring kommer nok av at mange menn går på byen og prøver seg på den dama i lokalet som ser ut som ho hører hjemme på forsiden av FHM eller i en hollywood film. Både menn og kvinner går rundt med helt urealistiske standarder om dagen.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #11 Skrevet 7. mai 2009 Det er ikke rart at ekteskap går i oppløsning, og at det kryr av single folk her til lands! Når kvinnen fordrer to menn i sin tilværelse, badboyen og den snille kjønnsløse vennen, har man jo lagt lista på et nivå som forhåpentligvis flere og flere menn ikke gidder etterkomme! Jeg gjentar det jeg har sagt tidligere: Hore/madonna-komplekset er ikke ukjent for oss kvinner, vi har levd med det i alle tider. Da var det kvinnen som måtte være "delt" mellom løssluppen på soverommet, og "prippen" utenfor... og slik er det for veldig mange ennå.
Gjest m 47 Skrevet 7. mai 2009 #12 Skrevet 7. mai 2009 Det menn som deg ikke virker å forstå er at det er forskjell på å være snill. En mann som omtaler seg selv som snill er som regel enten bitter eller en puslete tøffel som syns synd på seg selv fordi han aldri har pult. En slik mann sier, hva er galt med kvinner som ikke vil ha en snill mann. Badboys? Hvem faan vil ha en badboy? Hva er en badboy??? En som banker damer og har sittet inne? Jeg kan godt ha en maskulin og barsk mann, men det kan være så mangt. Jeg vil ha en mann som er snill med meg, fordi han ser meg for den jeg er, og ikke gjennom brillene av dårlige erfaringer og kvinner er noe dritt. En badboy har gjerne mye penger, og han utnytter det overtaket til å tyne kona. Han bruker hersketeknikker til å undertrykke henne. Han er målbevisst, og gjennomfører hensynsløst. Han kan å herske og manipulere, derfor tjener han bra. Gjerne over 1 000 000. Men kona kan oppleve den ytterste pengemangel, hjemmeværende og prisgitt han. En snill mann er hensynsfull. Han blir sjelden rik, fordi han ikke vil tråkke på noen for å komme seg opp selv. Han ønsker et samvær i likeverdig samspill med dama.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 7. mai 2009 #13 Skrevet 7. mai 2009 Har møtt over tredve damer fra Match. Det var bare en som jeg hadde kjemi med. Nettsjekking er utrolig tidkrevende og jeg syntes det er oppskrytt. Utbyttet etter mange hundre meldinger og 70 stevnemøter er heller magert.Har begynt å sjekke på byen. Mye bedre, da finner man fort ut om det finnes noen slags kjemi. Når man sjekker på byen burde man holde seg edru, og da blir det jo ikke så dyrt. Farris koster feomgtredve kroner glasset!! En trenger strengt tatt ikke bare å gå på nettet. En kan jo også gå på aktiviteter, melde seg på dansekurs. Er mange muligheter der ute. Men for deg kan det jo virke som at du finner det enklere å sjekke på utesteder, kan jo være at din type kvinne er en av de som er på et slikt sted. Det er ikke nødvendigvis slik for alle. Jeg har en del venner som kun går ut for å sjekke damer, de har egentlig liten intresse av å gå på byen, men de gjør det likevel. Det viktigste for alle er å få knust myten om at det er kun sjekking på byen og slikt som gjelder, det er lov å finne seg kjæreste, samboer og ektefelle på nettet også (så lenge du styrer unna postordre bruder og slikt). De fleste gutter og jenter vil ikke finne noen på baren eller utestedet uansett.
Gjest Gjest_*mari*_* Skrevet 7. mai 2009 #14 Skrevet 7. mai 2009 Vil helst bli litt kjent med en person utenom byen og nettet før en kan finne ut om det kan være en connection der Når jeg er på byen med venner kan jeg gjerne treffe andre å prate med men vil ikke skulle gå på date med noen bare etter å ha truffet dem på byen en kveld... Hva med å treffe folk gjennom felles interesser? Hundeklubb, trening ol? Å møte folk fra nettet er jeg skeptisk til -en kan jo si hva som helt på nett og likevel være helt på jordet når en treffes...
Gjest KateW Skrevet 7. mai 2009 #15 Skrevet 7. mai 2009 En badboy har gjerne mye penger, og han utnytter det overtaket til å tyne kona. Han bruker hersketeknikker til å undertrykke henne. Han er målbevisst, og gjennomfører hensynsløst. Han kan å herske og manipulere, derfor tjener han bra. Gjerne over 1 000 000. Men kona kan oppleve den ytterste pengemangel, hjemmeværende og prisgitt han. En snill mann er hensynsfull. Han blir sjelden rik, fordi han ikke vil tråkke på noen for å komme seg opp selv. Han ønsker et samvær i likeverdig samspill med dama. He he, gjerne det. Men hvis det er sant, så er det jo helt innlysende at de fleste kvinner med noe mellom ørene ikke er ute etter en badboy, men ei heller en tøffel. Vi vil ha normale, oppegående smarte menn. Det er ikke verre enn det...
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #16 Skrevet 7. mai 2009 Tror du misforstår. Du sier "badboy" - selvfølgelig finnes det damer som blir tiltrukket av dem. Men ikke de fleste. Badboy er ikke det samme som en mann med selvtillit, som liker seg selv, og som er trygg på hva og hvem han er. Det går fint an å være alt dette, og likevel være "snill". Ikke gjør det til noe negativt å ønske seg en mann som "gir motstand". Du må tolke det riktig. Det handler om å være et integrert menneske, oppegående og vite hva man ønsker seg, hvorfor og hvordan. Altså mennene. Det er attraktivt. Jeg regner med at det gjelder andre veien også. Jeg kan ikke noe for at jeg ikke blir sjarmert og tiltrukket av menn som bare innynder seg, bærer meg på gullstol når jeg ikke ønsker det eller er så snill og grei at han nærmest utlsetter seg selv. Nå snakker jeg ekstremt her, men tendensene er heller ikke særlig attraktive. Gylden middelvei. Hvorfor er det så vanskelig for så mange menn?
Gjest Trall Skrevet 7. mai 2009 #17 Skrevet 7. mai 2009 He he, gjerne det. Men hvis det er sant, så er det jo helt innlysende at de fleste kvinner med noe mellom ørene ikke er ute etter en badboy, men ei heller en tøffel. Vi vil ha normale, oppegående smarte menn. Det er ikke verre enn det... Neida de vil ikke gifte seg med en badboy, men de er gjerne utro med badboyen. Ooops, nå var jeg visst bitter. Det sitter nok litt igjen enda, men seriøst er jeg enig i at bitterhet er lite attrktivt. Kanskje værre enn både badboy og tøffel. Jeg er imidlertid ganske sikker på at badboys pirrer ganske mange kvinner.
Gjest KateW Skrevet 7. mai 2009 #18 Skrevet 7. mai 2009 Siste gjest, veldig bra svart. Å gi motstand? Hun: "Jeg orker ikke gå ut på tur!" Han: "Joda, det gjør du, få på deg skoa!" Å ikke gi motstand: Han: "Nei, selvsagt kjære, vi gjør det du vil!"
Gjest haren Skrevet 7. mai 2009 #19 Skrevet 7. mai 2009 Neida de vil ikke gifte seg med en badboy, men de er gjerne utro med badboyen. Det der har du så uendlig rett i, for ikke å nevne at de blir gjerne med badboyen hjem fra byen for en ONS.
Gjest KateW Skrevet 7. mai 2009 #20 Skrevet 7. mai 2009 Neida de vil ikke gifte seg med en badboy, men de er gjerne utro med badboyen. Ooops, nå var jeg visst bitter. Det sitter nok litt igjen enda, men seriøst er jeg enig i at bitterhet er lite attrktivt. Kanskje værre enn både badboy og tøffel. Jeg er imidlertid ganske sikker på at badboys pirrer ganske mange kvinner. Mulig, men det er jo som å si at menn bare vil ha damer som Linni Meister, så resten av oss får bare bure oss inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå