Gjest No wonder women Skrevet 6. mai 2009 #1 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei Trenger råd ang. hvor det er best å reise på tur i slutten av september. Vi ønsker å se litt kultur også blir det noe shopping. Men omstendighetene er slik at vi ha med et barn på 5-6 mnd. og da lurer jeg på hvilken by som er mest barnevennlig, kombinert med god temperatur, god shopping og gode kulturtilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #2 Del Skrevet 7. mai 2009 http://www.weatherbase.com/?refer= her kan du i hvertfall finne hvordan temperaturen er i de forskjellige landene i Europa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No wonder women Skrevet 7. mai 2009 #3 Del Skrevet 7. mai 2009 http://www.weatherbase.com/?refer= her kan du i hvertfall finne hvordan temperaturen er i de forskjellige landene i Europa. Tusen takk for tips. Det var en fin side, men hvordan konventere jeg F (farenheit)til c? Evt. hva står in for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lopudlover Skrevet 7. mai 2009 #4 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei! Ønsker dere en barnevennelig ferie, men sol og varme, kultur og shopping ikke langt unna til en rimlig penge kan jeg anbefale dere Kroatia, Dubrovnik og øya Lopud! Bilfri øy, flotte sandstrender, rimelig og hyggelig 50 minutter med ferge fra Dubrovnik! Se på siden vår www.Lopudreiser.no på Facebook ligger det 400 bilder fra Lopud under gruppen Lopud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No wonder women Skrevet 7. mai 2009 #5 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei! Ønsker dere en barnevennelig ferie, men sol og varme, kultur og shopping ikke langt unna til en rimlig penge kan jeg anbefale dere Kroatia, Dubrovnik og øya Lopud! Bilfri øy, flotte sandstrender, rimelig og hyggelig 50 minutter med ferge fra Dubrovnik! Se på siden vår www.Lopudreiser.no på Facebook ligger det 400 bilder fra Lopud under gruppen Lopud! Fikk høre fra en venninne at Kroatia ikke var barnevennlig? Men er det varmt der i septmeber? Forøvirg er det ikke badeferie vi skal på, men mer en kombinasjon mellom kultur og shopping. Jeg spurte om temp. fordi jeg må ha med meg et lite barn. Men jeg skal sjekke ut tipset ditt. Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 7. mai 2009 #6 Del Skrevet 7. mai 2009 Fikk høre fra en venninne at Kroatia ikke var barnevennlig? Men er det varmt der i septmeber? Forøvirg er det ikke badeferie vi skal på, men mer en kombinasjon mellom kultur og shopping. Jeg spurte om temp. fordi jeg må ha med meg et lite barn. Men jeg skal sjekke ut tipset ditt. Takker. Jeg har hørt det motsatte - søsteren til bestevenninnen min hadde med seg sønnen på 10 mnd til Kroatia, og han var såre fornøyd Jeg tror jeg ville anbefalt en av småbyene rundt Nice i sør-Frankrike. Broren min eier en leilighet i Vence, og de to nevøene mine storkoser seg hver sommer Derfra er det relativt kort vei til Nice og Cannes, og mange andre små og større byer, så alle behov for kultur, shopping, badeland, strandliv eller generell avslapping burde kunne oppfylles Norwegian flyr rimelig til Nice og det er kjempegreit å ta seg rundt med tog på rivieraen ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmoyjenta Skrevet 7. mai 2009 #7 Del Skrevet 7. mai 2009 http://www.wbuf.noaa.gov/tempfc.htm her kan du skrive inn farenheit, og så viser den celcius grader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No wonder women Skrevet 7. mai 2009 #8 Del Skrevet 7. mai 2009 http://www.wbuf.noaa.gov/tempfc.htm her kan du skrive inn farenheit, og så viser den celcius grader Å supert. Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå