Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Gjest er best. Husk det og gjenta etter meg. Gjest er best, gjest er best, gjest er best. Og vi skal på fest. Nå har det vært så mye styr og diskriminering av oss gjester her på kg at jeg laget denne tråden kun for oss gjester. Her kan vi diskutere alt og hjelpe hverandre hvis vi har blitt utsatt for gjestzisme av medlemmene her f.eksempel. Vi gjester må stå sammen og vi bekjempe gjestzisme, noe det er en god del her har jeg sett. Vi er jo bare me... eh, brukere vi også.
The Kitten Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Gjest er best. Husk det og gjenta etter meg. Gjest er best, gjest er best, gjest er best. Og vi skal på fest. Nå har det vært så mye styr og diskriminering av oss gjester her på kg at jeg laget denne tråden kun for oss gjester. Her kan vi diskutere alt og hjelpe hverandre hvis vi har blitt utsatt for gjestzisme av medlemmene her f.eksempel. Vi gjester må stå sammen og vi bekjempe gjestzisme, noe det er en god del her har jeg sett. Vi er jo bare me... eh, brukere vi også. Jeg føler meg diskriminert som ikke får komme inn i tråden deres.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Jeg føler meg diskriminert som ikke får komme inn i tråden deres. Nja, vi kan vel kanskje gjøre et untak for deg da. Bare stripp for meg du så skal du få komme inn. Nei, da, bare tuller. Hvis du jeg slipper deg inn, lovber du å oppføre deg? Må bare først arangere ett lite hastemøte med mine kolegaer å høre med dem først så får vi se.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Da var møtet over og jeg beklager å måtte si det men det ble visst nei. Ingen brukere tillat her. Men jeg var for det da, men de andre var jo ikke det og det var mange hundre mot en. Det ble litt hett for seg etter hvert. Men det er jo bare for deg å bli gjest, så ikke ta det så tungt. Det ville jo vært verre om du måtte bli gutt.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Er greit for meg Skulle ønske jeg også kunne ha ticker... men da må jeg registrere meg, og det har jeg ikke lyst til Gjest er best, vi er bedre enn... øh.... hest? Folk flest? Flytevest? Fest!!
The Kitten Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Da var møtet over og jeg beklager å måtte si det men det ble visst nei. Ingen brukere tillat her. Men jeg var for det da, men de andre var jo ikke det og det var mange hundre mot en. Det ble litt hett for seg etter hvert. Men det er jo bare for deg å bli gjest, så ikke ta det så tungt. Det ville jo vært verre om du måtte bli gutt. Jeg kom visst inn likevel.
The Kitten Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Er greit for meg Skulle ønske jeg også kunne ha ticker... men da må jeg registrere meg, og det har jeg ikke lyst til Gjest er best, vi er bedre enn... øh.... hest? Folk flest? Flytevest? Fest!! Gjest rimer også på pest.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Om vi nekter brukerne å komme inn, senker vi oss ikke ned på samme nivå som gjestzistene da? Vi gjester er snillere, rausere og sist, men ikke minst, morsommere.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 Jeg kom visst inn likevel. Naboen låser ikke døra på dagtid. Så jeg kommer meg fint inn der, men det er fortsatt innbrudd. Gjest rimer også på pest. Den var stygg. Du er vel ikke gjestzist? For ikke vær det. Gjester er jo bare brukere vi også. Synes det er sårende når folk sier at vi er det og det og at de kanskje vil sende oss ut av forumet.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #10 Skrevet 6. mai 2009 Gjest rimer også på pest. Gjest og pest? Hva antyder du?
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #11 Skrevet 6. mai 2009 Om vi nekter brukerne å komme inn, senker vi oss ikke ned på samme nivå som gjestzistene da? Vi gjester er snillere, rausere og sist, men ikke minst, morsommere. Du har helt rett. Vi gjester er et fredelig folk. Selv om noen er trollister så er ikke alle det. Vi tar et nytt møte og ser.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #13 Skrevet 6. mai 2009 Ja, da har vi hatt et nytt møte og vi kom frem til at medlemmer får poste her hvis de oppfører seg. Det var vist noe feil med opptellinga i sted.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #15 Skrevet 6. mai 2009 Men det er bare på prøve.... om de ikke oppfører seg, så er det rett ut
Gjest G-J-E-S-T Skrevet 6. mai 2009 #16 Skrevet 6. mai 2009 Hvorfor er det så galt å være gjest? Alle er jo anonyme her inne uansett. Om jeg heter "gjest" eller har et nick og heter Klara så må jo det være det samme? Ingen som vet hvem jeg er uansett!
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #17 Skrevet 6. mai 2009 *boltrer seg* Endelig en tråd for oss kjempeflinke og ytterst dannede gjester som bare sprer glede og kunnskap på forumet. Vi er visst en sann velsignelse for KG. :rødme: De slemme gjestene representerer bare seg selv og ikke gjestene som gruppe.
The Kitten Skrevet 7. mai 2009 #18 Skrevet 7. mai 2009 Naboen låser ikke døra på dagtid. Så jeg kommer meg fint inn der, men det er fortsatt innbrudd. Den var stygg. Du er vel ikke gjestzist? For ikke vær det. Gjester er jo bare brukere vi også. Synes det er sårende når folk sier at vi er det og det og at de kanskje vil sende oss ut av forumet. Unnskyld, jeg kunne ikke dy meg.
trulta_ Skrevet 7. mai 2009 #20 Skrevet 7. mai 2009 Jeg skriver her bare på trass nå Men en ting, dere gjester, hvorfor ikke bare lage seg ett brukernavn her?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå