Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Vi lurer på om vi skal skaffe oss Viasat, av den enkle grunn at sambo vil ha med seg alle fotballkampene og jeg vil ha litt flere kanaler og musikk. Ser at de har et tilbud på 249 i måneden for de kanalene vi ønsker. MEN vi lurer på, vi har to stk tver, og det blir vel ikke automatisk på begge tvene. Slik jeg forstod må vi betale 89 kroner ekstra for å få det på tv nr 2 også. Dersom vi IKKE gjør dette, hva skjer med den andre tvn? Fortsetter den bare med de gamle kanalene slik som den er idag? Eller blir det svart skjerm? Kan man ta opp programmer med viasat? Noen som har det og kan anbefale? En annen ting, må vi bruke parabol fra dem,eller kan vi bruke egen vi har fra før?
mocci Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Hei, Jeg har selv viasat og ja dere må ha en dekoder for hver tv. Hvis du ikke skal ha viasat på tv nr 2 må du ha dekoder fra rikstv for å se de vanlige kanalene såfremt bakkenettet er utbygd i ditt fylke. Viasat tilbyr to PVR dekodere som ha innebygd harddisk som gjør det mulig å ta opp programmer, man kan faktisk ta opp 2 programmer på samme tidspunkt (genialt) men kan da ikke se på en tredje kanal utenom mens opptakene foregår. Angående parabol så vet jeg ikke om dere kan bruke den dere har eller må ha egen fra viasat, her må dere nok kontakte viasat. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå