Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser så mange på gata som har fine og behagelige leggings, men selv finner jeg bare ekle syntetiske leggings på H&M, Cubus etc. Synes også det kan være vanskelig å finne leggings i stor str (str XL), og derfor blir mine ofte stramme og dermed ubehagelige å gå i.

Hvor kjøper dere fine leggings?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blubberella
Skrevet

Du kan jo prøve på ZIZZI, dersom du har en avdeling av den kjeden i nærheten. Der har de tightsmodeller i forskjellige farger og varianter å velge mellom i store størrelser (fra 42/44 og opp til 54/56). Kjempedeilig kvalitet er det også, myk og deilig bomull med stretch i.

Jeg har en sort tights derfra, i 3/4-modell med en liten blondekant nederst. Den er jeg kjempeglad i :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor i verden befinner du deg da? :)

Cubus er fæl på leggings. Kjøpte en i str. L/XL for noen år tilbake og den var for liten til meg og til min søster som da brukte str. 34. :hakeslepp:

• 4 måneder senere...
Skrevet
Hvor i verden befinner du deg da? :)

Cubus er fæl på leggings. Kjøpte en i str. L/XL for noen år tilbake og den var for liten til meg og til min søster som da brukte str. 34. :hakeslepp:

At Cubus sine leggings ikke er noe fine, kan jeg være enig i, men jeg kjenner meg ikke igjen i størrelsen du beskriver. Jeg bruker samme størrelse i leggings fra Cubus som de fleste andre klær, og jeg er ikke liten.

Kan den du kjøpte vært feilmerket, mon tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...