LadyInRed Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 ser så mange på gata som har fine og behagelige leggings, men selv finner jeg bare ekle syntetiske leggings på H&M, Cubus etc. Synes også det kan være vanskelig å finne leggings i stor str (str XL), og derfor blir mine ofte stramme og dermed ubehagelige å gå i. Hvor kjøper dere fine leggings?
Gjest Blubberella Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Du kan jo prøve på ZIZZI, dersom du har en avdeling av den kjeden i nærheten. Der har de tightsmodeller i forskjellige farger og varianter å velge mellom i store størrelser (fra 42/44 og opp til 54/56). Kjempedeilig kvalitet er det også, myk og deilig bomull med stretch i. Jeg har en sort tights derfra, i 3/4-modell med en liten blondekant nederst. Den er jeg kjempeglad i
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Hvor i verden befinner du deg da? Cubus er fæl på leggings. Kjøpte en i str. L/XL for noen år tilbake og den var for liten til meg og til min søster som da brukte str. 34.
Gjest Gjest_Veronica_* Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 http://www.welovecolors.com/Default.aspx Her er det stort nok utvalg ihvertfall, 50 ulike farger, håper du finner noe!
Gjest Spinell Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Hvor i verden befinner du deg da? Cubus er fæl på leggings. Kjøpte en i str. L/XL for noen år tilbake og den var for liten til meg og til min søster som da brukte str. 34. At Cubus sine leggings ikke er noe fine, kan jeg være enig i, men jeg kjenner meg ikke igjen i størrelsen du beskriver. Jeg bruker samme størrelse i leggings fra Cubus som de fleste andre klær, og jeg er ikke liten. Kan den du kjøpte vært feilmerket, mon tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå