Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi er sånn i manko på ordleker her inne, foreslår jeg en ny variant som går ut på å lage en setning hvor alle ordene begynner på samme bokstav. Den kan være kort, men bør vel inneholde minst to ord, men fortrinnsvis så lang som mulig. D er selve utfordringen!Foreslår at vi begynner på A og jobber oss gjennom alfabetet. Kan bli intr. å se hva slags krumspring som skjer på C, W, X og Z, f.eks.

Da begynner jeg m bokstaven A:

Adelige Alfredo av Aragonia avler alleslags aromatiske, andalusiske appelsiner

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna bader bikkja bak boden

da overlater jeg c til deg chimp

Skrevet

Doris dytter drittsekken Daniel..

Skrevet

Bertil Brynjar Berentzen-Bache bortførte bøllete, bryske, barberte,blodige Baron-Blod-medlemmer bak bordellets barkrakklager bortenfor bordellmammaens bidet, bare beskyttet bak brystninger brodert blant blonde barmfagre blondiner!

Baiken

Skrevet

Emanule eter edderkopper etter eleve

Skrevet

Frank filmer frokostbordet for fru Fransen..

Skrevet

Tok dette kjempeseriøst, jeg, chimp.

Prøve F da:

Foxy fagre flinke Fia forførte femti fulle feststemte fyrer fordi Fias fule forførende fyr forlangte fem fortryllende flyfiller forelagt før Fias femtiårsdag

Gjest Virvel
Skrevet

Glisende gutter graver grunne grøfter.

Skrevet

grønnere gress gror gjerne gjennom gangbruer godt gjemt grunnet grunnlagets gulpete, grå, gumsete, gjennomspyttede gulv (?)

Gaiken

Skrevet

*klasker meg i panna*

Skulle hatt en slik tråd for meg selv. Vi skriver jo OPPÅ hverandre jo!

Harry Hilmar Hansen hoppet heidundrande høyt hele helgen hans himlende høye hustru hostet halsen høyrød!

Haiken

Skrevet

Isbjørnen iler ilter innover isbreen idet idioten islegger island

Skrevet

Ja, Jan Jonsdottir jazzer jevnt jamrende, ja!!

Jaiken

Skrevet

Maiken, jeg gir meg over og styrter ut til grillmaten og VINEN!!!

Ser at jeg har satt igang noe her..... 8)

Skrevet

:)

Lille Larsemann lot Linemor lure Limbodanseren Lorenzo's linedanskjæreste liggende langtflat langs lamniatgulvets livskraftige linjer.

Laiken

Skrevet

Maiken mumler mye morsomt, maser mest mens megden måper misfornøyde mot misjonærens militante muskelbunt

Skrevet

:o Ser man det!!!

Nå nevner Nelles nidkjære nesten-mann noen nevneverdig nøysomme novelle-settinger, noenlunde nøkternt!

Naiken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...