Aftensol Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 En på jobben ville at jeg skulle bli medlem i shine club, og la ut om hvor bra det er... Men jeg tenkte jeg skulle sjekke litt rundt før jeg eventuelt bestemte meg Så det jeg lurer på er rett og slett om det er noen her inne som har noen erfaringer med produktene deres? Og eventuelt hvilke...? Han sa at de funker kjempe bra mot feks eksem og sensitiv hodebunn, og begge deler har jeg.. Har en til på jobb som er medlem og tar noe mot psoriasis, og det har visst hjulpet veldig bra.. Men han har kun testet dette ene produktet...
FantasDick Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Jeg er ikke "medlem" i Shine, men mamma er litt mer inne i det der enn meg. Hun har gitt meg noen produkter fordi jeg har atopisk eksem, tørr og irritert hud, og reagerer på veldig mange produkter. Jeg tåler produktene fra Shine veldig godt, blir ikke tørr, kløende, irritert eller får utslett. Jeg bruker selvbruningskrem, skrubbekrem, deodorant (verdens beste!), dagkrem og rensekrem. Veldig fornøyd med alle produktene.
En som vet Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Jeg er ikke "medlem" i Shine, men mamma er litt mer inne i det der enn meg. Hun har gitt meg noen produkter fordi jeg har atopisk eksem, tørr og irritert hud, og reagerer på veldig mange produkter. Jeg tåler produktene fra Shine veldig godt, blir ikke tørr, kløende, irritert eller får utslett. Jeg bruker selvbruningskrem, skrubbekrem, deodorant (verdens beste!), dagkrem og rensekrem. Veldig fornøyd med alle produktene. Jeg har plutselig begynt å reagere på selvbruningskrem, blir skikkelig sår! Kunne jeg tålt den selvbruningskremen? Gir den fin farge? Hva er egentlig shine club?
Aftensol Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2009 Zaphireh: Takk for info! Kanskje verdt å prøve det da.. En som vet: Her er hjemmesiden deres: https://www.shineclub.com/ Etter hva jeg har forstått så er det en dame som for noen år siden begynte å lage hud produkter som er 100% naturlige pga hun selv hadde noen hud problemer... Klubben fungerer slik: Man betaler 95kr i innmelding, ingen bindingstid, men man må kjøpe minst ett produkt i mnd (begynner på 45kr for en lepsyl feks.) ikke noe minimumsbeløp på det man bestiller... Man får i tillegg avslag på forskjellige produkter hver mnd (er litt usikker om det er her mnd man får rabatt på utplukkede produkter eller om det bare er av og til...)
FantasDick Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har plutselig begynt å reagere på selvbruningskrem, blir skikkelig sår! Kunne jeg tålt den selvbruningskremen? Gir den fin farge? Hva er egentlig shine club? Jeg vet ikke helt om du tåler den, men jeg gjør i alle fall det. Spraya meg med Garnier selvbruningspray her om dagen, og det skulle jeg aldri ha gjort! Fikk rød, nuppete, irritert og intens kløende hud. Over hele kroppen! Har prøvd det meste, men de eneste jeg tåler er den fra Shine (både ansiktet og kroppen) og den Summer glow fra Dove (på kroppen). Den er litt sterk i fargen, så man burde nok ikke påføre den hver dag - jeg bruker den annenhver dag og da ser det lekkert ut. Blir heller aldri skjoldete, selv om jeg glemmer å skrubbe.
Gjest Bond Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Gjest Anonym men fornøyd kunde Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod For å handle på Shine.no må man kontakte en distribitør som registrerer medlemskapet og som også kan hjelpe med informasjon,bestillinger etc i tillegg til Shines kundeservice, så mottar man brukernavn og passord direkte fra Shine per epost eller i første leverranse, deretter kan man handle fritt med 35%rabatt,gratis velkomstgave, måndtlig supertilbud m.m på webshopen eller per tlf 800SHINE.Det er ingen bindingtid. Shine har kjempe bra produkter som er helt naturlige og som jeg anbefaler til alle;) Bør prøves! Her er en enkel mulighet; helseifokus.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå