Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde en frisurf-konto for noen år siden, på min gamle og nå ubrukbare data. Nå har jeg hotmail på ny data. Er det mulig å sjekke frisurf-mailen nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er bare å legge inn innstillingene i mailprogrammet på den nye dataen.

Gjest Gjest
Skrevet

Raskest er det vel hvis du logger på via www.online.no?

Gjest Gjest
Skrevet

Når jeg går til online.no, må jeg skrive inn brukernavn og passord. Hvordan finner jeg ut hva disse er...? Kan ikke huske noen av delene jeg.

Jeg kom rett inn på mailen uten det på min gamle data.

Skrevet

Du har ikke noe gamle brev fra telenor hvor brukernavn og passord står skrevet? Hvis ikke, må du nesten kontakte dem så du kan få tilsendt dette på ny. Du kan nok gå inn på din gamle data og se hva ditt gamle brukernavn er, men passordet er sikkert skjult.

Gjest Gjest
Skrevet

Mulig jeg har noen brev, jeg skal se etter. Den gamle dataen er i ustand... Men er brukernavnet vanligvis noe man velger selv eller får tilsendt? Det blir vel tilsendt, men kan man forandre det? Da er det kanskje litt lettere å prøve å finne ut hva det er.

Skrevet

Den gangen jeg var telenorkunde og hadde frisurf, så hadde jeg brukernavn og passord som telenor bestemte... jeg husker jeg kunne velge å bytte passord, men ikke til noe jeg ville selv - det var en meny"ting" der jeg kunne velge en annen kombinasjon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...